Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-13, 22:31   #20801
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Når jeg har handlet på ebay så pleier det å stå på hva summen blir i norske kroner i tillegg til pund/dollar og om selgeren sender til Norge og evt. porto. Jeg bruker paypal til å betale, utrolig enkelt, bare noen få tastetrykk - man får hele tiden beskjed om hva man skal trykke. Det eneste negative er at det tar 2-3 dager å få inn pengene fra vanlig bankkonto og over på paypal-kontoen, det er nemlig ikke alltid jeg har så mange kronene på den.

Jeg har ordna så paypal trekker direkte fra bankkontoen min, jeg. Men jeg husker selvsagt ikke hvordan jeg gjorde det

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 06-08-13, 22:38   #20802
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har ordna så paypal trekker direkte fra bankkontoen min, jeg. Men jeg husker selvsagt ikke hvordan jeg gjorde det

Egentlig er det like greit at det tar 2-3 dager, jeg kan vært i overkant impulsiv innimellom...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 06-08-13, 22:42   #20803
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

går direkte hos meg og. men det er fordi at jeg har lagt inn visakortet da, ikke sånn at jeg overfører fra banken til paypal. sjelden jeg handler på ebay da, bruker amazon mye mer...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 07-08-13, 00:27   #20804
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Sist jeg spurte om noe av det samme fikk jeg beskjed om ca 200,- Men det er ganske lenge siden...

Ok, takk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-08-13, 10:34   #20805
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kan noen forklare meg litt hva Ebay er og hvordan det virker? Selges man brukte ting og utstyr der, eller selges nye butikk ting? Hvordan vet man hvor dyrt det blir å få varen tilsendt? Kan man kjøpe ulike varer fra en butikk, eller må man finne en og en ting og kjøpe hver ting fra ulike selgere? Og hvordan betaler man ? Dette er jo fra utlandet.

På ebay selges både brukt og nytt. En del har opprettet egne butikker på ebay og kan derfor selge billigere enn de som har butikklokaler.

Det vil som oftest stå ved varen hva frakten er for den spesifikke varen. Ikke alle sender til Norge og noen har variabel porto slik at man må sende en forespørsel på hva porto blir før man evt byr på/kjøper varen.

Finner du alt du vil ha hos en selger kan du kjøpe alt under ett og be om å få en samlefaktura (request total), som oftest får du da gode rabatter på frakt. Ebay har også en funksjon der man kan legge varer i handlekurven selv om de er fra forskjellige selgere og betale alt under ett dersom man bruker paypal.

Mange selgerer godtar kun betaling via paypal fra utenlandske kjøpere. Paypal er trygt og man har en del garantier dersom noe skulle gå galt med kjøpet, slik at man kan klage og få penger igjen eller ny vare. Det er bare å gå inn på paypal og opprette konto og legge inn de opplysningene og betalingsmetode du foretrekker.

Jeg har handlet på ebay i mange år og aldri hatt problem, men vær forsiktig. Se på hvor mange "stjerner" (positiv feedback) en selger har, om de er "top-rated" og ikke minst klikk deg inn på feedback og se hva andre har sagt om selger og varer. Tenk også litt på hvor varene sendes fra, spesielt dersom det dreier seg om noen form for kosmetikk, er det i fra asiatiske land er sjansen for at det er fake ganske stor. Gjelder det merkevarer (som f.eks LV, Louboutin m.m.) og selger har flere i ulike størrelser, er sjansen for at det er fake ganske stor. Er du usikker send alltid en mail med dine spørsmål til selger. De som er seriøse svarer, etter min erfaring, ganske raskt og skikkelig på dine spm.

Ellers gjelder jo 200 kr grensen for toll/momsfritt kjøp herifra også. Noen selgere er villige til å skrive en mindre verdi på pakken enn det du har betalt, for at du skal slippe toll men ikke alle. Noen gjør det automatisk, andre må du sør om de vil gjøre det.

Lykke til med handelen.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 08-08-13, 17:35   #20806
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har tenkt å bruke et tomt cocosa-glass til noe, og vil derfor fjerne etikett og lim. Jeg har fått vekk etiketten, men det "#¤%#& limet sitter som limt (he. he. he. )! Varmt zalovann virka ikke, ei heller neglelakkfjerner med aceton. Jeg har ikke plasterfjerner og har ingen planer om å kjøpe det. Hva annet kan jeg ha hjemme som fjerner? Hjelp!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 08-08-13, 17:39   #20807
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har tenkt å bruke et tomt cocosa-glass til noe, og vil derfor fjerne etikett og lim. Jeg har fått vekk etiketten, men det "#¤%#& limet sitter som limt (he. he. he. )! Varmt zalovann virka ikke, ei heller neglelakkfjerner med aceton. Jeg har ikke plasterfjerner og har ingen planer om å kjøpe det. Hva annet kan jeg ha hjemme som fjerner? Hjelp!

vet ikke om dette funker på cocosa-glasset ditt, men verdt et forsøk?

http://www.dinside.no/875375/derfor-...vidundermiddel

Majones! <3

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 08-08-13, 21:50   #20808
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for svar om Ebay :-)


Lurer på en ting, hvorfor er det slik at noen sider "henger fast" når man prøver å klikke på tilbake pil knappen? Jeg søker med Google, og da hender det noen ganger at siden jeg åpner ikke vil slippe meg tilbake igjen til Google. Den bare åpner seg gang på gang når jeg klikker.
Hvis jeg trykker sakte og holder litt på tilbakepilen, kommer listen over sider jeg har besøkt opp, og jeg kan velge å gå tilbake til Google. Det er eneste måten å gjøre det på, og det virker litt rart synes jeg . Bruker Explorer.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 08-08-13, 22:26   #20809
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Takk for svar om Ebay :-)


Lurer på en ting, hvorfor er det slik at noen sider "henger fast" når man prøver å klikke på tilbake pil knappen? Jeg søker med Google, og da hender det noen ganger at siden jeg åpner ikke vil slippe meg tilbake igjen til Google. Den bare åpner seg gang på gang når jeg klikker.
Hvis jeg trykker sakte og holder litt på tilbakepilen, kommer listen over sider jeg har besøkt opp, og jeg kan velge å gå tilbake til Google. Det er eneste måten å gjøre det på, og det virker litt rart synes jeg . Bruker Explorer.

Det er nok lagt inn en eller annen kode eller noe på siden, funker som regel når man dobbelklikker fort etter min erfaring. Fryktelig irriterende.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 09-08-13, 16:45   #20810
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har tenkt å bruke et tomt cocosa-glass til noe, og vil derfor fjerne etikett og lim. Jeg har fått vekk etiketten, men det "#¤%#& limet sitter som limt (he. he. he. )! Varmt zalovann virka ikke, ei heller neglelakkfjerner med aceton. Jeg har ikke plasterfjerner og har ingen planer om å kjøpe det. Hva annet kan jeg ha hjemme som fjerner? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

vet ikke om dette funker på cocosa-glasset ditt, men verdt et forsøk?

http://www.dinside.no/875375/derfor-...vidundermiddel

Majones! <3

Eller rett og slett gni det inn med vanlig matolje. Rubb den godt inn i limrestene og lad et stå en stund. Vask godt med zalo eller oppvaskmaskin. Har brukt det med stor hell på diverse glassvare det det er rester fra pris- og merkelapper.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-08-13, 01:50   #20811
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vil anta at også rødsprit vil fungere til å fjerne limrestene. Må nok gnikke litt med det også, men har god erfaring i at det fungerer på gjenstridige limrester etter en veldig klissete prislapplim vi har på jobb.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 10-08-13, 02:36   #20812
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg forsøkte majones-trikset, siden jeg ikke har rødsprit og ikke ville kaste bort den svindyre cocosaen min på dette... Og, det virka! Måtte gnukke litt med en svamp i varmt såpevann for å få vekk det siste, men ellers var det helt fabelaktig

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 10-08-13, 03:22   #20813
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

vet ikke om dette funker på cocosa-glasset ditt, men verdt et forsøk?

http://www.dinside.no/875375/derfor-...vidundermiddel

Majones! <3

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg forsøkte majones-trikset, siden jeg ikke har rødsprit og ikke ville kaste bort den svindyre cocosaen min på dette... Og, det virka! Måtte gnukke litt med en svamp i varmt såpevann for å få vekk det siste, men ellers var det helt fabelaktig

Men hva er det i majonesen som får det til å løse seg opp, da?

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 10-08-13, 10:10   #20814
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Men hva er det i majonesen som får det til å løse seg opp, da?

Matoljen vil jeg tro.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 10-08-13, 14:54   #20815
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Matoljen vil jeg tro.

og eddik. eddik har en tendens til å løse opp ting.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 10-08-13, 19:35   #20816
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg forsøkte majones-trikset, siden jeg ikke har rødsprit og ikke ville kaste bort den svindyre cocosaen min på dette... Og, det virka! Måtte gnukke litt med en svamp i varmt såpevann for å få vekk det siste, men ellers var det helt fabelaktig

supert at det funka

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 11-08-13, 03:08   #20817
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva tar man på brannsår, blemmer, når aloe vera
planten er tørr??
Svir som bare pokker, har vært under kjølig vann lenge!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 11-08-13, 11:06   #20818
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hva tar man på brannsår, blemmer, når aloe vera
planten er tørr??
Svir som bare pokker, har vært under kjølig vann lenge!

Prøv tannkrem. Funker utmerket! Ellers er naturell yoghurt noe jeg brukte på ungene da de var små.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 11-08-13, 11:24   #20819
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hva tar man på brannsår, blemmer, når aloe vera
planten er tørr??
Svir som bare pokker, har vært under kjølig vann lenge!

REMA har en god aloe-gel. Og stell bedre med planten!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 11-08-13, 13:01   #20820
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lavendelolje eller lavendelgele hjelp også, om du har det.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 11-08-13, 18:11   #20821
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Finnes det et norskt ord som tilsvarer verbet "to interact (with)"?

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 11-08-13, 18:24   #20822
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Finnes det et norskt ord som tilsvarer verbet "to interact (with)"?

Samhandle? eventuelt samarbeide?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 11-08-13, 23:53   #20823
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

oppbevaring av kokte egg i kj;leskap, med eller uten skall?

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 12-08-13, 01:31   #20824
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

oppbevaring av kokte egg i kj;leskap, med eller uten skall?

Uten skal, er skallet på blir de grønne i plomma.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 12-08-13, 07:35   #20825
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jaja, f[r ha gr;nne egg da xD

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no