Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-13, 19:36   #21651
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sambo og jeg skal reise til Australia med Qutar air... i vår. Noen her som har erfaring med økonomiklassen der? Bønna?
Vi drar fra Oslo til Doha og fra Doha til Perth.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-11-13, 20:18   #21652
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Sambo og jeg skal reise til Australia med Qutar air... i vår. Noen her som har erfaring med økonomiklassen der? Bønna?
Vi drar fra Oslo til Doha og fra Doha til Perth.

Bønna veit ikke.
Heldiggrisen!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 23-11-13, 20:57   #21653
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Skjønner. Har forstått det sånn at du ikke får tatt gastroskopi på en stund? Jeg tar somac på fast basis på grunn av reflux, i tillegg santac etter behov (så får det være at det er aspartam i, det er det eneste som funker godt nok når det tar av), og virkningen av somac avtar nesten umiddelbart om jeg glemmer å ta dem en dag, så jeg vil sånn sett ikke tro at det skal ha noe å si for en gastroskopi du skal ta om la oss si en måned eller to. Men du kan jo ta kontakt med sykehuset og høre. Jeg vet alt om hvor j*vlig det er med reflux, og det er ikke alltid like lett å forutsi når eller hvordan alltid. Mange faktorer utenom mat også. Uten somac hadde jeg vært lost.

Hm. Kanskje jeg skal gi santac'en en sjanse allikevel da. I dag har jeg spist aldeles feil og er så sur i magen og spiserøret at... Mot bedre vitende. Jeg visste hvordan det ville gå, men gjorde det lell... Hvor idiot er det mulig å bli liksom? Sannsynligvis ikke gastroskopi før like over nyttår ifølge legen min.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Eplecidereddik er perfekt mot magesyre, det samme med sitron.... selv om begge deler er surt. Bare prøv.

Men når magen er så sur at jeg har direkte smerter og muligens har et magesår - er det da noe lurt å pøse på med enda mer syre? Jeg vet det har hjulpet meg tidligere, men...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 24-11-13, 21:32   #21654
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tar somac på fast basis på grunn av reflux, i tillegg santac etter behov (så får det være at det er aspartam i, det er det eneste som funker godt nok når det tar av)

Etter dagens middag med påfølgende dessert streiket magen og smertene ble så store at jeg bestemte meg for å si santac en sjans. Det var nedtur. Det smakte aldeles forferdelig grusomt og virkningen varte i kanskje en halvtime. Damen på apoteket mente den skulle vare opptil 12 timer. Jaja, så slipper jeg å ta flere for jeg hadde store problemer med å få ned det halve glasset med brusetablett i vann og jeg har ingen problemer med å få ned tilsvarende med eplecidereddik i vann... Yak.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 24-11-13, 21:36   #21655
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Etter dagens middag med påfølgende dessert streiket magen og smertene ble så store at jeg bestemte meg for å si santac en sjans. Det var nedtur. Det smakte aldeles forferdelig grusomt og virkningen varte i kanskje en halvtime. Damen på apoteket mente den skulle vare opptil 12 timer. Jaja, så slipper jeg å ta flere for jeg hadde store problemer med å få ned det halve glasset med brusetablett i vann og jeg har ingen problemer med å få ned tilsvarende med eplecidereddik i vann... Yak.

Det smaker ikke så godt, nei, men langt bedre enn gaviscon. Det spyr jeg omtrent av ... Så jeg har alltid tabletten i et glass som rommer 0,4 liter vann. Da smaker det ganske lite av det. Nå bruker jeg de sterkeste zantacene som også er på resept (300 mg), og de funker ganske bra. Men selv for disse vil jeg si at tolv timers virkning er en sterk overdrivelse. Men nå har jeg fri passasje opp fra magen til svelget, så jeg er vel uansett i en spesiell situasjon.
Eplecideredikk er fint for mye, men for reflux, i hvert fall i mitt tilfelle, er det som å pisse i havet for å holde det varmt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-11-13, 21:38   #21656
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Etter dagens middag med påfølgende dessert streiket magen og smertene ble så store at jeg bestemte meg for å si santac en sjans. Det var nedtur. Det smakte aldeles forferdelig grusomt og virkningen varte i kanskje en halvtime. Damen på apoteket mente den skulle vare opptil 12 timer. Jaja, så slipper jeg å ta flere for jeg hadde store problemer med å få ned det halve glasset med brusetablett i vann og jeg har ingen problemer med å få ned tilsvarende med eplecidereddik i vann... Yak.


Vis det er Zantac du mener så skal den svelles hel, jeg tygde den en
gang med en feitlakelese å ja den smaker pyton

Edit, sjekket pakningsvedlegg og der stå den skal svelges

__________________
Elin

Sist redigert av elien : 24-11-13 kl 21:40. Årsak: Tillegg info
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 24-11-13, 21:39   #21657
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Vis det er Zantac du mener så skal den svelles hel, jeg tygde den en
gang med en feitlakelese å ja den smaker pyton

Ikke brusetablettene.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-11-13, 21:42   #21658
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke brusetablettene.

Ok, var ikke klar over det fantes en gang

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 24-11-13, 21:54   #21659
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det smaker ikke så godt, nei, men langt bedre enn gaviscon. Det spyr jeg omtrent av ... Så jeg har alltid tabletten i et glass som rommer 0,4 liter vann. Da smaker det ganske lite av det. Nå bruker jeg de sterkeste zantacene som også er på resept (300 mg), og de funker ganske bra. Men selv for disse vil jeg si at tolv timers virkning er en sterk overdrivelse. Men nå har jeg fri passasje opp fra magen til svelget, så jeg er vel uansett i en spesiell situasjon.
Eplecideredikk er fint for mye, men for reflux, i hvert fall i mitt tilfelle, er det som å pisse i havet for å holde det varmt.

Jeg har fått 300 mg ja og det kjentes greit ut den første halvtimen når jeg satt heeeelt i ro, men så fort jeg begynte å røre litt på meg i stolen så kom smertene tilbake igjen. Gaviscon er jo rene godiset i forhold!

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Vis det er Zantac du mener så skal den svelles hel, jeg tygde den en
gang med en feitlakelese å ja den smaker pyton

Edit, sjekket pakningsvedlegg og der stå den skal svelges

Som Photo sier - brusetablett. Ingen med vettet i behold hadde prøvd å spise disse, de er kjempestore!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 24-11-13, 22:17   #21660
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg har fått 300 mg ja og det kjentes greit ut den første halvtimen når jeg satt heeeelt i ro, men så fort jeg begynte å røre litt på meg i stolen så kom smertene tilbake igjen. Gaviscon er jo rene godiset i forhold!

Uffuffuff, jeg vil heller spise såpe enn gaviscon!
Nå tar jeg zantac som nødpreperat i tillegg til 2x40 mg somac fast, så skal ikke si noe om hvordan de funker alene.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-11-13, 23:31   #21661
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er vel opptil 12 timer som menes av virkningstid. For min del virker de vel som regel i åtte timer. Men jeg tar de fast i tillegg til somac da.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 25-11-13, 07:42   #21662
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hva skal holde de oppe liksom

Jeg måtte bare kommentere, denne bh'en skal rett og slett limes på
Jeg prøvde en slik en for noen år siden og den gjør absolutt null niks og nada, dersom man ikke i utgangspunktet har små pupper som peker oppover (type slank 18-åring). Mine er ikke så store, men dette virka mer som falske pupper som forma litt, men det var ubehagelig klam å gå med, den bevegde seg inni kjolen til tross for at kjolen hadde stramt snøreliv. Nei takke meg til god gammeldags stroppeløs bh

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 25-11-13, 18:30   #21663
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg tror det var på P4s radiofrokost at de hvert år lager juledram av 1 appelsin det stikkes hull i 40 ganger med en gaffel, 40 brunsukkerbiter, frøene av en vaniljestang (?) legges i et glass (med lokk), fyll på med sprit (vodka 40%) og la stå i 40 dager. Mulig det var en ting til som skulle oppi, men det husker jeg ikke. Hørte det på radioen i halvsøvne en morgen for et par uker siden.

40 kaffebønner!

Eg la ned det her for knappe to veker sidan sidan og det blir kjempegodt.
40 sukkerbitar er ikkje ei halv pakke eingong, så det er ikkje noko å uroe seg for om det blir nok!

__________________


Sist redigert av Zillah : 25-11-13 kl 18:50. Årsak: Zillah kan ikkje telle i dag :-p
Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 25-11-13, 19:01   #21664
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg klaska oppi noen sukkerbiter og kaffebønner ekstra jeg, siden jeg måtte eh, bruke litt mer sprit, da glasset mitt viste seg å trenge det håper det blir bra fordetom...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 25-11-13, 19:53   #21665
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg måtte bare kommentere, denne bh'en skal rett og slett limes på
Jeg prøvde en slik en for noen år siden og den gjør absolutt null niks og nada, dersom man ikke i utgangspunktet har små pupper som peker oppover (type slank 18-åring). Mine er ikke så store, men dette virka mer som falske pupper som forma litt, men det var ubehagelig klam å gå med, den bevegde seg inni kjolen til tross for at kjolen hadde stramt snøreliv. Nei takke meg til god gammeldags stroppeløs bh

Kan vel fungere som "puppevarmere" inni i en bh

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-11-13, 21:22   #21666
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

40 kaffebønner!

Eg la ned det her for knappe to veker sidan sidan og det blir kjempegodt.
40 sukkerbitar er ikkje ei halv pakke eingong, så det er ikkje noko å uroe seg for om det blir nok!

Jaaaa - kaffebønner var det! Men nå er det for sent for i år.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-11-13, 07:28   #21667
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Kan vel fungere som "puppevarmere" inni i en bh

Ehhh nei, det er kald silikon som aldri ble varmt liksom. Høy nipple faktor kan du trygt si, men det viste jo ikke gjennom filetene

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 26-11-13, 10:25   #21668
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ehhh nei, det er kald silikon som aldri ble varmt liksom. Høy nipple faktor kan du trygt si, men det viste jo ikke gjennom filetene

Skal høre om ikke svigermor kan strikke et par til meg (med nippels)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-11-13, 11:04   #21669
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Skal høre om ikke svigermor kan strikke et par til meg (med nippels)

http://www.ravelry.com/patterns/library/tit-bits

Oppskrift

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 26-11-13, 13:45   #21670
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skal ta et fly som går fra Gardemoen kl 0720 fredag morgen. Nå må/bør vi være på flyplassen/sjekke inn?

Vet det er 2 timer på charterturer, men dette er et vanlig Norwegianfly og jeg kan ikke huske sist jeg fløy annet enn til Syden.....

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 26-11-13, 13:55   #21671
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Skal ta et fly som går fra Gardemoen kl 0720 fredag morgen. Nå må/bør vi være på flyplassen/sjekke inn?

Vet det er 2 timer på charterturer, men dette er et vanlig Norwegianfly og jeg kan ikke huske sist jeg fløy annet enn til Syden.....

http://www.norwegian.no/kundeservice...eckindeadlines

Spørst om du skal sjekke inn bagasje eller ikke, resier jeg kun med håndbagasje så holder det å være ved gaten 20 minutter før avgang på innenlandsreiser. Bruker å sjekke inn på sms, det er enkelt og greit. Og så scanner de koden man får når man går gjennom sikkerhetskontrollen. Hadde nok beregnet å være på Gardermoen 6.30-6.45 om jeg skulle tatt fly 7.20.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-11-13, 14:00   #21672
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

http://www.norwegian.no/kundeservice...eckindeadlines

Spørst om du skal sjekke inn bagasje eller ikke, resier jeg kun med håndbagasje så holder det å være ved gaten 20 minutter før avgang på innenlandsreiser. Bruker å sjekke inn på sms, det er enkelt og greit. Og så scanner de koden man får når man går gjennom sikkerhetskontrollen. Hadde nok beregnet å være på Gardermoen 6.30-6.45 om jeg skulle tatt fly 7.20.

Tusen takk for kjapt svar! Tenkte å være der ca kl 06 så vi vet vi har passe med tid. Skal drasse på fnisende fjortis- jenter også, og med dem vet man aldri helt!
Ser at toget er inne ca 0545, så det passer vel egentlig fint, tenker jeg.

Må nok ha med kofferter. Alle julegavene skal jo være med hjem igjen. Har betalt for 3 kolli ut og 5(!) hjem. Ender alltid opp med overvekt i London av en eller annen grunn!

__________________

Sist redigert av Kitt : 26-11-13 kl 14:06.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 26-11-13, 14:45   #21673
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

http://www.norwegian.no/kundeservice...eckindeadlines

Spørst om du skal sjekke inn bagasje eller ikke, resier jeg kun med håndbagasje så holder det å være ved gaten 20 minutter før avgang på innenlandsreiser. Bruker å sjekke inn på sms, det er enkelt og greit. Og så scanner de koden man får når man går gjennom sikkerhetskontrollen. Hadde nok beregnet å være på Gardermoen 6.30-6.45 om jeg skulle tatt fly 7.20.

Spørs hva du mener med være på Gardemoen. Har du bagasje tar det tid som du nevner, men sikkerhetskontrollen kan ofte ta lengere tid enn hva man tror. Og deretter gjennom passkontrollen. Så jeg er enig med Kitt, vær der senest klokken 0600 slik at dere har god tid til det meste.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-11-13, 15:02   #21674
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Spørs hva du mener med være på Gardemoen. Har du bagasje tar det tid som du nevner, men sikkerhetskontrollen kan ofte ta lengere tid enn hva man tror. Og deretter gjennom passkontrollen. Så jeg er enig med Kitt, vær der senest klokken 0600 slik at dere har god tid til det meste.

Nå skrev hun ikke at hun skulle til utlandet, og at hun skulle sjekke inn bagasje. Selvsagt er jeg enig i at man skal være der en stund før da. Jeg tok utgangspunkt i innenlands, uten bagasje.

Jeg bruker OSLO Airport appen (Og AvinorFlights til andre flyplasser) på mobilen. Da får man bilde fra avgangshallen køen i sikkerhetskontrolle via webkamera, og kan evt. prøve å dra litt før om det ser ut til å være kaos der. Disse app'ene er geniale, forsinkelser og sånt kommer opp med en gang. Og man slipper å lete rundt etter skjermer som viser "go to gate" når man surrer rundt i tax-free'en.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-11-13, 15:28   #21675
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg reiste for 14 dager siden, da tok det 14 minutter gjennom sikkerhetskontrollen. Dette var for et fly med avgang kl 14:45 på en fredag - altså i "rushet"... og såvidt jeg husker åpnes ikke bagage drop/sjekkinn før 2t før avgang? Vi regner (for Gardemoen) en time fra vi går inn dørene til gaten... For utenlandsturer.

Passkontroll er i sikkerhetskontroll og av og til på boarding, ikke ellers på utreise vel?

Godt tips den APPen, Lemen.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no