Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Nydelig brownie-kake!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-02-06, 19:20   #26
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nydelig brownie-kake!

22 cm da, sikkert.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-02-06, 22:14   #27
Bea
Medlem
 
Bea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 53
Innlegg: 131
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nydelig brownie-kake!

Jeg har holdt på med ketolysekuren en god stund, men aldri dristet meg til å bake noe som helst. Er litt redd for å få dilla.... Men nå har vi en rekke bursdager i familien, og det hadde vært så artig å ha en kake som også mamma kan smake på!
Men altså, kan jeg bake denne når jeg er på ketolysekuren?
Og hvilket søtningsmiddel kan jeg bruke? Og evt. hvor mye?
Var i butikken å kikka i går, men det er jo haugevis av karber i alle sortene så jeg feiga ut, jeg. Har kikket litt rundt her inne når det gjelder søtningsstoff, og ble enda mer forvirret for å være ærlig.
Trenger noen gode råd fra dere!

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-02-06, 23:39   #28
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nydelig brownie-kake!

Bruk Natreen ! Pulver i glass med blå kork.
Du må ikke tenke vekt her:

Bare for å sette det litt i perspektiv. 100 gram Natreen er samme søtmengde som 1 kg sukker......


1 ts Natreen veier 0.5 gram og har 0.4 gram karber. Og er like søtt som 1 ts sukker som veier 5 gram !!

Du bruker så lite for å få samme søte virkning.

1 dl Natreen veier 10 gram og har 4 gram karber.
1 dl sukker veier 100 gram .....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-02-06, 19:05   #29
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Sv: Nydelig brownie-kake!

Jeg blir litt usikker på denne sukkermengden... Hvis det opprinnelig var 50 gr fruktose i kaka... hvor mange gram natreena skal det da være?

Jeg har akkurat fått de nye apotek-sukker-varene og tenke å prøve å bake med 'bakemiddelet' i morgen. Jeg skal rapportere hvordan det blir

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 16-02-06, 19:54   #30
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nydelig brownie-kake!

0.5 dl Natreen blir det da

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-02-06, 19:20   #31
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nydelig brownie-kake!

Nå har jeg endelig kommet så lagnt at jeg har lagd denne kaka for første gang.

Jeg har ikke smakt den enda, - men det er et par ting jeg lurer på.

  • Skal deigen/røren være fast ? Jeg fulgte oppskriften til punkt & prikke og jeg kunne ikke "helle" den ut i formen slik det står i oppskrift. Måtte stryke den utover.
  • Den hever ikke spesielt mye heller. Er max 1.5 -2 cm høy.
  • I glasuren...oppskrift sier 2 ts kaffepulver. Da regner jeg med at det er instant pulver ??
Den står i kjøleskapet til avkjøling nå. Glasuren ser flott ut.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-02-06, 23:07   #32
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Nydelig brownie-kake!

Oppdater da Nille

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-06, 23:23   #33
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nydelig brownie-kake!

Opprinnelig lagt inn av Melania

Oppdater da Nille

Har smakt et stykke. (1/12 del). Knallgod. Kraftig fin smak, flott konsistens og glasuren var bare helt namme. For meg som ikke liker kaffe ble nok kaffesmaken litt overveldende, vil ta litt minde kaffepulver i neste gang. Sambo syns det var det beste han hadde smakt siden jeg lagde brownies etter min amerikanske svigerinnes bestemors oppskrift !! Lagde ikke krem i dag, men med pisket krem til blir dette en slager - uten tvil !! Den erstatter Atkins Dekadente - lett !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 22:22   #34
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Nydelig brownie-kake!

Med sånne kakeoppskrifter i omløp er det en smule surt å være på induksjon altså.. Men får henge kaka som en gulrot forand meg og løpe alt jeg kan til målvekta og .... kaka!

En ting.. min mann har bursdag i mars. Og vi er begge på induksjon. Kan det skade om vi tar en sånn browniebit på bursdagen hans og så fortsetter induksjonen etterpå?

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 23:21   #35
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nydelig brownie-kake!

I dag var kaka litt tørr syns jeg... bedre i går da den var fersk. Men fremdeles veldig god med pisket krem til. Gjestene likte den, unntatt hun som ikke drikker kaffe, (men mannen hennes spiste hennes stykke) og den yngste ungen.

Hvis det ER riktig med 2 ts pulverkaffe pulver i glasuren tror jeg at jeg kutter ut det neste gang.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 19:20   #36
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Nydelig brownie-kake!

Nå har jeg akkurat bakt den og spist et lite stykke med krem til. Den var nydelig! Men jeg tror kanskje også jeg skjærer lite granne ned på kaffen neste gang.

Jeg brukte 24 cm form. Måtte også stryke den utover. Derimot var glasuren veldig lettsmurt. Jeg kjølte den ikke alt for mye, smeltet den på såpass lav varme at den var relativt tykk likevel.

Men da min hadde stekt i 8 min, syns jeg den fremdeles var litt for fuktig inni, så jeg gav den 3 min til. Det ble veldig bra - myk og saftig og fin.

Hvis den blir tørr til neste dag, er det kanskje greit å dele den i porsjonsstykker og fryse den. Tenker jeg prøver på det, jeg.

Men denne blir garantert en gjenganger!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-06, 11:02   #37
behoeg
Juniormedlem
 
behoeg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Innlegg: 14
behoeg er ny på veien

Sv: Nydelig brownie-kake!

Opprinnelig lagt inn av Nille

50 gram Natreen eller Splenda tilsvarer 1/2 kg sukker. Er du sikker på at det skal være så mye ?
1 ts Natreen veier 0.5 gram. 1 ts sukker veier 5 gram.......




Du nevner Splenda... hvor får du tak i det, på helsekost eller Meny kanskje? Smaker det ok? Må jo prøve denne kaken! Er ikke veldig glad i søtningsstoff, men hvis Splenda er bra, så...

behoeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse-kure Svar med sitat
Gammel 15-03-06, 13:12   #38
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nydelig brownie-kake!

Opprinnelig lagt inn av behoeg

Du nevner Splenda... hvor får du tak i det, på helsekost eller Meny kanskje? Smaker det ok? Må jo prøve denne kaken! Er ikke veldig glad i søtningsstoff, men hvis Splenda er bra, så...

Splanda selges ikke i Norge enda dessverre. Må bestilles på nettet via England eller USA !

Se HER

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-03-06, 04:23   #39
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Nydelig brownie-kake!

Eller reise til UK og handle... Ellers kan man jo bruke natreen. Skulle tro det går, det også.

Det endte med at jeg ikke frøs ned kaken - bare spiser en bit om dagen. Min ble ikke tørr i det hele tatt! Oppbevarer den i plast i kjøleskap. I dag var det den ultimate formiddagskosen- brownie, friske jordbær(jada, de er utenlandske, hvite i toppen og smakløse, og i tillegg himla dyre - men de funker!) og krem. DET er noe av det beste jeg har spist noensinne. Sjokoladen og jordbærene.. og kremen... Mmmm....

Fremdeles er det igjen litt mer enn 1/3 av kaken, tror jeg... Jeg spiser og koser meg! (ett stk per dag)Dette var et eksperiment, og jeg kan garantere at jeg kommer til å lage den om og om igjen. For denne var helt fantastisk, og veldig enkel å lage.

ANBEFALES. Har vi ikke en sånn greie på vurdering eller at man kan gi terningkast eller noe lignende, da? I så fall skulle denne ha fått terningkast 6. Garantert.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-06, 16:14   #40
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Sv: Nydelig brownie-kake!

Terningkast 6??? Hihi...

Bakte denne i går, jeg brukte 2 dl natreena og det var vel akkurat passe Men jeg brukte paiform, cirka 24 cm, kledd med bakepapir og det fungerte utmerket

Men i glasuren brukte jeg 2 ss vanlig kokt kaffe og det var passe med kaffesmak

Og jeg knuste mandlene i en blender så deigen ble helt som vanlig kakedeig, kan ikke kjenne at det bare består av mandler

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 14-04-06, 16:33   #41
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nydelig brownie-kake!

Sitat:

Terningkast 6??? Hihi...

Bakte denne i går, jeg brukte 2 dl natreena og det var vel akkurat passe Men jeg brukte paiform, cirka 24 cm, kledd med bakepapir og det fungerte utmerket

Men i glasuren brukte jeg 2 ss vanlig kokt kaffe og det var passe med kaffesmak

Og jeg knuste mandlene i en blender så deigen ble helt som vanlig kakedeig, kan ikke kjenne at det bare består av mandler

Jeg tror jeg brukte 1,5 dl Natreen. Eggedosisen ble fluffy, men alt det falt sammen når jeg blandet i malte mandler ( som jeg hadde malt i min multihakker).

Jeg brukte oxo 2 ss vanlig ferdiglaget kaffe.....

Yummie.....

  Svar med sitat
Gammel 14-04-06, 16:36   #42
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nydelig brownie-kake!

Denne multihakkeren bruker jeg....
Den er nok mitt beste kjøp til nå.... Utrolig mange bruksområder....oppdager stadig nye...


Sist redigert av Aadi : 12-04-10 kl 09:04.
  Svar med sitat
Gammel 14-04-06, 16:41   #43
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Sv: Nydelig brownie-kake!

Ja er det det??? Jeg har så innmari lyst å bestille en fra tv-shop, ser jo helt fantastisk ut! Er den virkelig det? Er den alt den later til å være fra reklamen???

Hvordan bruker du den?

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 14-04-06, 18:33   #44
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nydelig brownie-kake!

Du får den til halve prisen på Ellos. Helt lik,men uten "Magic Bullet" merke på.

Alt fra salsa,sauser, kaffekvern til espressoen min, skumme melken til latte, smoothies, krempisking til f.eks Irish coffee.... løkhakking, omelett,sorbè-laging....

Den er faktisk alt de lover på TV-shopen...

Jeg maler nøtter, mandler ol til kake og annet, maler ost... husker ikke alt jeg har brukt den til nå..... men mye er det...

  Svar med sitat
Gammel 14-04-06, 21:16   #45
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Nydelig brownie-kake!

nå fikk jeg og lyst på en sånn.... sukk


silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-06, 21:17   #46
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Sv: Nydelig brownie-kake!

Halve prisen sier du
Hmmm...... ellos online here i come

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 29-04-06, 12:34   #47
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nydelig brownie-kake!

I går lagde jeg en fin variant:

Tok 4 egg i stedet for 3.
Byttet ut halve søtningsmiddelet med fruktose.
Byttet ut halvparten av mandlene med valnøtter og en neve peanøtter.
Hadde 70% bringebærsjokolade som glasur med friske halve jordbær på toppen.

Kaken stekte jeg i en mindre form (22cm) Den ble høyere, og mer som en vanlig sjokoladekake.

Hadde jente-klubb i går, og de er ikke lavkarbo, men kaken var en suksess.
mmmmmm

  Svar med sitat
Gammel 08-05-06, 12:07   #48
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nydelig brownie-kake!

hmmm...tror jeg skal ta med denne i neste komfirmasjon....
I gårsdagens komfirmasjon spiste jeg et par små kakestykker med sukker i.... var kvalm og dårlig i hele natt.....

  Svar med sitat
Gammel 08-05-06, 12:43   #49
Heiko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 47
Heiko er på en erverdig vei

Sv: Nydelig brownie-kake!

Hmmmm.... Det der har jeg merket også... Og det er ikke no kult! Prøvde meg på å spise noe sukkerfritt gotteri fra Sverige her om dagen, og det var en slitsom natt.......

Heiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-05-06, 14:49   #50
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nydelig brownie-kake!

Og hvorfor finner jeg aldri slike oppskrifter før ETTER at jeg er ferdig å bake ? Har nå bakt til et helt selskap....og jeg kan ikke spise noe av det.
Må nok sette meg ned og lese oppskrifter til neste fødselsdag

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyyydelig kake! (Lises gullerotkake) HP Bakst 22 13-03-06 17:00
*Trenger en kake ... Lennor Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 09-07-05 14:23
Elisabeth kake Lovinda Bakst 0 13-03-05 13:22
Hjelp - kake uten ovn? Marianne Spørsmål om matvarer og oppskrifter 25 06-03-05 15:26
Brownie med vaniljekrem og valnøtter! elian Bakst 4 10-11-04 00:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no