Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Mål og vekt - fra starten i 2006 og fram til nå

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-10, 19:23   #1
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Mål og vekt - fra starten i 2006 og fram til nå

Jeg fant igjen noen målinger jeg gjorde da jeg var på mitt tyngste, høsten 2006. At det sto SÅ ille til husket jeg ikke (...eller har jeg fortrengt det?). Vekten var en kilo mer enn jeg husket at den var, 84,6 kg. Men midjemålet var det som overrasket meg mest. Det var på hele 103 cm Det er nå heldigvis 85-86 cm, jeg har et mål om å komme under 80. Vekten ser dere i tickeren, så i kveld er jeg rimelig fornøyd. Det har tatt en stund - da jeg ble avbrutt av et svangerskap i 2007-2008, men resultatet etter at jeg tok meg i nakken er uansett -13,2 kg og -14,5 cm (!!!) på midjen. Woohoooo for meg

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 12:41   #2
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Mål og vekt - fra starten i 2006 og fram til nå

Grattis med flotte resultater både på vekten og på målebåndet.

Jeg var 107 cm rundt midjen og 85,7 kg da jeg startet og har veldig like mål som du har satt deg, Midjemål på 80 cm eller mindre. Det er nesten ikke til å forstå at jeg skal kvitte meg med 27 cm bare rundt navlen. Det er nesten ikke til å tro at det finnes en slank meg bak alt dette fettet.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen fortelle meg om veien fram mot eurodiett? Zoë Eurodiett 2 03-08-07 10:58
Lavkarb til lav kcal - pause.. hvordan gå fram? Chumpsy Spørsmål og svar 4 25-10-05 14:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no