Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Hva drømmer du om å ha på deg når du har nådd drømmevekten?

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-09, 18:59   #51
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Er de ikke litt ubehagelige å ha på seg da? Korsett hørres så.. stramt ut

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 19:06   #52
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Er de ikke litt ubehagelige å ha på seg da? Korsett hørres så.. stramt ut

Nei.. Det er ikke sånn som du knyter... Det er sånn hemper.. (som på bh).. Magekorsettet er veldig tøyelig, med spiler, og strammer opp bedre enn lignende "truser". Men overhode ikke ubehagelig.. (med mindre du kjøper en som er alt for liten)

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 22:50   #53
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?




Noe av det som er på ønskelisten om ca 10 kilo og 2 str mindre pupper

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 22:53   #54
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Bukse med belte uten å måtte ha en lang topp og eller jakke utenpå. Det hadde jeg likt, ellers drømmer jeg ikke så mye om klær, er vel for avvent

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:00   #55
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Opprinnelig lagt inn av Dante, her.

ellers drømmer jeg ikke så mye om klær, er vel for avvent

Avvent fra å bruke klær?? høres kaldt ut!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:02   #56
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Åh, jeg kom på en ting til!!

Ikke det at jeg la merke til det da, ei heller drømte om å bli kvitt den uvanen (for jeg var den ikke bevisst)
men jeg er blitt klar over det nå i ettertiden og er bare sååå glad for at jeg ikke trenger å gjøre det lenger...
Altså det å sitte med en pute, et pledd, en genser, en jakke (uansett tilgjengelig egentlig) over magen....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:04   #57
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Altså det å sitte med en pute, et pledd, en genser, en jakke (uansett tilgjengelig egentlig) over magen....

Jeg gjør det, men ikke mest for å skjule magen, men mest fordi jeg er så rastløs at jeg må ha noe å plukke på...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:11   #58
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Åh, jeg kom på en ting til!!

Ikke det at jeg la merke til det da, ei heller drømte om å bli kvitt den uvanen (for jeg var den ikke bevisst)
men jeg er blitt klar over det nå i ettertiden og er bare sååå glad for at jeg ikke trenger å gjøre det lenger...
Altså det å sitte med en pute, et pledd, en genser, en jakke (uansett tilgjengelig egentlig) over magen....

huff, det var jeg fæl på å gjøre før i tiden.... Men jeg klarte å avvenne meg selv da jeg så det på bilder, for det ser faktisk mye teitere ut og mer avslørende med en stor pute der enn en valk Så var det dette med selvtillit da Midt på sommern og et stort ullteppe foran magen, ser ikke bra ut lissom....

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:12   #59
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Åh totally! MÅ ha pute over magen når jeg er på fest og har stramme fintopper på meg Lurer på om andre noen gang legger merke til det.. Må jo se litt funky ut. Men ingen som noen gang har kommentert det til meg.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:14   #60
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Derfor må man bare stå å danse hele kvelden for da er det ingen som ser magen som når du sitter nede...... Eller sitte ved et bord så den blir "gjemt" under bordet

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:16   #61
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Hahaha... Ja, det med pute foran magen kjenner jeg meg veldig godt igjen i! Det er godt det ikke bare er meg som alltid sitter med en pute i fanget

__________________
¯`·.žž.·Ž¯`·.žž.·Ž¯`·.žž.·Ž¯`·.žž.·Ž¯`·.ž ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 07:50   #62
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

ah, pute, jakke e.l over magen driver jeg og med :S Men ikke til vanlig, mest om jeg feks er på fly eller sitter lenge på buss. Jeg synes det er godt å ha et lite trykk på magen, og hvile hendene litt høyere enn rett ned.. men det ser sikkert ikke spesielt kult ut

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 09:17   #63
Cammis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 90
Cammis er på en erverdig vei

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Kjenner meg igjen...Men ja vi ser faktisk større ut enn det vi er når vi "skjuler" oss!!

Cammis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:02   #64
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Ja men det er så cooomfy kan sleppe ut magen litt ;p Har jeg ingenting forran sitter jeg stiv som en pinne og tviholder magen inne! Og det er ikke behagelig når man skal drikke å kose seg med venner! (men gjør sikkert underverk for magemusklene!)

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:50   #65
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Haha, puta! En klassiker. Jeg slutta med det et sted along the way. Plutselig en dag innså jeg at jeg ikke satt der og knadde en pute lenger. Så jeg antar puta forsvant et eller annet sted blant de tjue kiloene som har forsvunnet. Sweet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:52   #66
BigButtBeauty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 17
BigButtBeauty er på en erverdig vei

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Haha...ja den puta er klassisk..usj, må slutte med det!!
Å gå med kortermet vil jeg!! ellers er jeg fullstendig klesgaaaal og har klær i lange baner. Finner lett klær, er fortsatt på de største str i "vanlig klær" hyllene. Men nå blir det andre boller, vil gjerne ned i 38.

Men SILJE!!!! har du bestilt de kjolene på nettet, eller finnes de i Oasis butikkene? Digga den til høyre!!!

BigButtBeauty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:57   #67
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

ja puta ja!! huff og huff. merket at jeg gjorde det i jula etter at julekiloene hadde sneket seg på og jeg hadde forspist meg på pinnekjøtt. skulle ut med noen venner og jeg var ikke i stand til å holde magen inne pga alt pinnekjøttet. hahahaha!

jeg legger godt merke til folk som prøver å skjule magen men jeg sier jo ikke noe til de om det da. en gang hadde jeg en venninne som bestandig gikk med for korte, stramme topper som kjæresten hennes satt å dro ned når den forsvant opp og viste kosemagen hennes. det irriterte meg mer. om hun var komfortabel i toppen sin så burde ikke han gå å rette på det liksom. grr.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 14:20   #68
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Ja men vi som er overvektige merker jo selvfølgelig når andre bruker puta, for vi vet hva det går i. jeg tenker mer på personer som ikke har vektproblemer. spesielt gutter. tror ikke di tar den..

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 14:23   #69
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

. jeg tenker mer på personer som ikke har vektproblemer. spesielt gutter. tror ikke di tar den..

Faren min har alltid en pute eller et eller annet å fikle med. Han er ikke overvektig, men han har liksom alltid hatt den greia.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 20:45   #70
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Opprinnelig lagt inn av BigButtBeauty, her.

Men SILJE!!!! har du bestilt de kjolene på nettet, eller finnes de i Oasis butikkene? Digga den til høyre!!!

Hei!

Dessverre sender ikke nettbutikken til Oasis til Norge Så jeg har kjøpt de på den butikken som ligger i Hegdehaugsveien. Jeg kjøpte først den til høgre, og så så jeg den til venstre når jeg var på vei ut. Hadde litt sånn dårlig samvittighet for å kjøpe begge, men fant ut at jeg ikke har vært ute på byen siden 8. nov, og da drakk jeg bare to øl... så jeg prøver å trøste meg med at jeg må ha spart litt penger der...
Selv om det forsåvidt går mye penger på mat for tida. Jaja

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 22:45   #71
BigButtBeauty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 17
BigButtBeauty er på en erverdig vei

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Okei...takker for svar.

BigButtBeauty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 00:33   #72
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Jeg har også puta foran mage / brøstet mitt :P Men så har kiloene lagt seg noe uheldig på meg og da...

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 14:59   #73
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

^^ Prøvekanin...

welcome to the club. mine også er RIMELIG uheldig. Jeg har ingen rumpe, syltynne lår og legger. Den digre magen, bittesmå pupper og gedigne armer og ansikt.

Huh likssom?

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 15:02   #74
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

[quote=QueenConnie;641030welcome to the club. mine også er RIMELIG uheldig. Jeg har ingen rumpe, syltynne lår og legger. Den digre magen, bittesmå pupper og gedigne armer og ansikt. [/quote]
Hmm, tynne bein, og vekta på midten ellet på topp er typisk PCO...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 15:04   #75
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hmm, tynne bein, og vekta på midten ellet på topp er typisk PCO...

nemlig.. jeg fikk endelig brev i posten fra sykehuset i går, jeg har gått med dette her i 2 år og har klaget på att legenen mine skal finne ut hva det var, ingen av dem visste noen ting.

så til slutt måtte jeg finne det ut sjøl!.
en halvtime på google fant jeg det vettu.
og legen bekreftet dette dagen etterpå.

heeeelloooo??

anyway, jeg har virkelig bytta lege.

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Drømmer Carisma Generell diskusjon 4 17-01-07 12:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no