Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Er så utrolig glad og lettet!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-10, 22:01   #76
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Forrsten, det lønner seg å gå inn på frittsykehusvalg.no for å se hvor lang ventetid det er der du bor

Skal jeg først opereres så ser jeg helst at det er en plastikkirurg og ikke en vanlig "slakter" på ett fylkessykehus, hehe. Det var ikke for å være frekk altså, men det høres jo oppriktig mye bedre ut med Aleris enn HelseNord, for å si det sånn.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:04   #77
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Det kommer jo selvsagt ann på hvor langt unna målet du er og hvor lang ventetid det er der du vil opereres. Hvis det er lang ventetid hadde jeg bedt om henvisning nå. Men tror det er sånn at de ikke tar imot henvisninger hvis man er langt unna en bmi på 28....

Ja okei, helsenord har ventetid på 52 uker, juhu

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:05   #78
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

haha bare et år ja.. så motiverende :|

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:14   #79
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Ja okei, helsenord har ventetid på 52 uker, juhu

I det offentlige ja. Helse Vest er visst en av verstingene når det gjelder både ventetid og det å i det hele tatt FÅ operasjonen. Ei venninne av meg fikk blankt avslag etter at kirurgen bare målte henne med øynene, hun gikk gråtende hjem etterpå. Hun hadde lik mage som meg. Jeg hadde heller aldri fått det gjennom der, tror jeg, så jeg søkte rett til Aleris via legen min. Fikk brev om konsultasjon etter få uker, og 2 uker etter konsultasjonen ble jeg operert.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:30   #80
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

men er det ikke dyrere om du må ta det privat da?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:00   #81
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Trenger ikke nødvendigvis å betale selv om man tar det på et privatklinikk. Finnes mange private klinikker som utfører operasjoner for det offentlige. Alle private med avtale finner man også på fritt sykehusvalg siden.

Jeg skal opereres på Aleris i Oslo, og jeg betaler ikke for operasjonen. Det er det staten som gjør Fordelen med de private klinikkene som utfører for staten er at de som regel har liten ventetid!

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:05   #82
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Ja okei, helsenord har ventetid på 52 uker, juhu

Er klinikker i nord med kort ventetid, men ettersom jeg har skjønt så må alle i nord gjennom UNN selvom man skal opereres på en privat klinikk. Utrolig irriterende, sånn er det ikke her nede! Jeg fikk time en uke etter jeg sendte henvisningen

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:15   #83
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Jeg søkte om arrkoreksjon p.g.a en hasteoperasjon av magen (sprukket blindtarm+ åpning av hele buken neste dag p.g.a betennelse i buken) Arret erså stygt,at jeg fint kunne deltatt i en skrekkfilm Men jeg fikk avslag på arrkorreksjon!! Hva skal jeg gjøre?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:41   #84
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg søkte om arrkoreksjon p.g.a en hasteoperasjon av magen (sprukket blindtarm+ åpning av hele buken neste dag p.g.a betennelse i buken) Arret erså stygt,at jeg fint kunne deltatt i en skrekkfilm Men jeg fikk avslag på arrkorreksjon!! Hva skal jeg gjøre?

Jøss trodde man fikk det automatisk... Det burde man hvertfall... Jeg hadde prøvd å søkt et annet sted, for det virker som det er veldig forskjell fra sted til sted... Har egentlig ingen andre råd, men kanskje noen andre som har

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 16:54   #85
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

men er det ikke dyrere om du må ta det privat da?

Koster ingenting når man blir henvist, det er kun når man tar kontakt med klinikken privat. Jeg betalte 0,- kroner.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 16:55   #86
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg søkte om arrkoreksjon p.g.a en hasteoperasjon av magen (sprukket blindtarm+ åpning av hele buken neste dag p.g.a betennelse i buken) Arret erså stygt,at jeg fint kunne deltatt i en skrekkfilm Men jeg fikk avslag på arrkorreksjon!! Hva skal jeg gjøre?

Oj det er kjipt altså ... Igjen; jeg anbefaler å søke på privatklinikk (feks. Aleris i Oslo) via fastlegen. Kortere ventetid + man har større sjanse for å få operasjonen godkjent.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 17:09   #87
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Veldig bra!

Og det er fortjent.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 15:18   #88
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Wow!! Imponert over hvor fint det ser ut, selv så korttid etter operasjonen. =) Og nå som arrene er lysere må det jo se enda mye bedre ut! Gjør ingenting om du legger ut et bilde fra den senere tid. =D

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utrolig, men sant ... heidi123 Generell diskusjon 2 16-05-10 17:22
Utrolig dette med cm! tangoto Livets lyse side 20 08-03-10 15:14
Utrolig! Regan Ketolysekuren 11 07-01-09 10:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no