Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ønsker kommentarer...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-07-05, 21:48   #1
ajn
Gjest
 
Innlegg: n/a

Ønsker kommentarer...

Hei!
Jeg har brukt mye Atkins Advantage shake og Atkins Advantage bar'er, og da ikke hatt noe problem med å ha kontroll på antall karbohydrater jeg spiser, men tenkte jeg for alvor fikk begynne å spise litt mat (!)
Skriver ned hva jeg har spist i dag, og vil bli veldig glad for kommentarer og forslag til forbedringer/alternativer :-)

Frokost :
Havrepannekakene (2 egg, 60 g havregryn, 60 g Cottage Cheese, kanel, litt søtstoff)
Blandet 1 ts cottage cheese med 1 ts bringebærsyltetøy uten sukker oga hadde på.
Vann
1 Spectro (multivitamin), 1 GTF krom, 1 antioxidant, 1 ss Udo's Choise

Vann

Formiddag :
2 Fibrrik med rekesalat og 1 skive agurk
Vann, 1 C-vit brusetabl + 1 ts MSM pulver

Vann

Middag :
Grillet Tacomarinert biff
Ruccolasalat, litt løk, litt agurk, en liten skvett 3% CremeFreshdressing
Grillspyd med små fiskebiter (laks, steinbit, reker)
Coca Cola light m/lime

Dessert/kvelds :
1/2 hermetisk pære i juice (ikke sukkerlake)
5 ss krem (laget av kremfløte m/ søtstoff)
1/4 Morning... chokolade bar (Atkins)
Vann, 1 Spektro, 1 ss Udo's Choice

På forhånd takk for svar

AjN

  Svar med sitat
Gammel 16-07-05, 21:50   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Synes dette ser flott ut jeg, bortsett at du kanskje kunne hatt mere proteiner på lunsjen din?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-07-05, 22:15   #3
ajn
Gjest
 
Innlegg: n/a

glad for kommentarer!!!

Hei, Mofe!
Godt og se flere som er innom nettet en lørdagskveld :-)
Jeg putter på noen reket ekstra, så blir det mer proteiner ?

Det føles såååå rart å spise så mye (og fet) mat, er ikke helt inne i tankegangen enda.

Spiste Omelett av 2 egg, 140 gr bacon i terninger, overstrødd med litt mozerellaost, med litt ruccolasalat med noen skiver avokado ved siden av til middag i går - tok til og med litt fløte i omeletten (!) - var den ok ?

Spiste 5 ss CC med litt søtstoff og masse kanel på kvelden.

Er Natreena-søtstoff ok ???

Jeg skal teste denne type mat noen dager til, følge med på vekta, matlysten og ketostix'en...

Får fortsette å lese journalene deres her inne, finne forslag til matretter :-) Godt å ha dette forumet.

Fortsatt god kveld :-)

AjN

  Svar med sitat
Gammel 16-07-05, 22:19   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Tror nok du har for mange karber til å komme i ketose Må nok kutte ut havregryn, pære - og ikke mere en 1 fiberrik om dagen.

Natreen er ok - for noen. For noen stagnerer vekten ved kunstige søtstoffer, for andre ikke, så du må nedten bare prøve deg frem.

Sitat:

Spiste Omelett av 2 egg, 140 gr bacon i terninger, overstrødd med litt mozerellaost, med litt ruccolasalat med noen skiver avokado ved siden av til middag i går - tok til og med litt fløte i omeletten (!) - var den ok ?

Spiste 5 ss CC med litt søtstoff og masse kanel på kvelden.

Flott!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva ønsker du deg? Fedonisten Livets lyse side 28 02-10-11 22:29
Et bedre forhold Marianne Fysisk og mental helse 4 21-02-06 02:15
Komplimenter, kommentarer og mangel på dem Carbokiller Generell diskusjon 7 20-02-04 11:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no