Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kvalme i forbindelse med Eurodiett

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-05, 09:41   #1
OBERTH
Nytt Medlem
 
OBERTH sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Innlegg: 3
OBERTH er på en erverdig vei
Cool

Kvalme i forbindelse med Eurodiett


Hei
Er det noen som kan gi meg meg et råd mot kvalme.
Jeg har gått på Eurodiett i 3 uker og tatt av meg 15 kilo, men siste halvannen uke har jeg hvert kontinuerlig kvalm. Og har problemer med å få i meg diettmaten.

MVH

OBERTH

OBERTH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 17-09-05, 09:58   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

ta deg en gullerot. Det kan være at dietten gir deg for lite karbo for deg. du er kanskje mer fysisk aktiv enn andre på dietten og har behov for litt mer enn andre på dietten. en liten rå gullerot eller en plomme vil nok gjøre susen.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 17-09-05, 10:17   #3
OBERTH
Nytt Medlem
 
OBERTH sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Innlegg: 3
OBERTH er på en erverdig vei

Takk for tipset. Et par plommer har jeg tatt hver dag uten at det har ødelagt for vektreduksjonen, men kvalmen er der fra morgen til kveld allikevel. Jeg er inne i fase 1 av dietten, men om en uke skal jeg over på fase 2, og håpet er at det vil bli bedre da.
( Jeg har hagen full av plommer til glede for naboer og familie og ikke for meg )

OBERTH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 17-09-05, 10:30   #4
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Drikker du nok vann? Vet jeg og var kvalm endel da jeg gikk på eurodietten... prøv å drikke mere vann

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-09-05, 10:42   #5
OBERTH
Nytt Medlem
 
OBERTH sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Innlegg: 3
OBERTH er på en erverdig vei

Jeg drikker ca. 2 liter i døgnet. Bør jeg øke ??
Venter på flere gode tips !!


Sist redigert av OBERTH : 17-09-05 kl 17:31.
OBERTH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 26-09-05, 11:54   #6
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Tar du tilskudd av Krom? Ett sammensatt kromtilskudd kan hjelpe på blodsukkerreguleringen.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Kosttilskudd i forbindelse med vekttap Dionysos Kosttilskudd 1 02-06-05 21:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no