Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Linjemannen før/etter

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-11, 11:12   #1
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Linjemannen før/etter

Legger inn før og etter bilder jeg også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Mage_2.jpg (116,0 KB, 89 visninger)
Filtype: jpg mage.jpg (26,8 KB, 86 visninger)

Sist redigert av Linjemannen : 19-10-11 kl 11:21.
Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 11:26   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Linjemannen før/etter

Wow

Det var virkelig forskjell

Grattis

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 11:27   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Linjemannen før/etter

Wow!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 11:29   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Linjemannen før/etter

! Kjempejobb!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 11:30   #5
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Linjemannen før/etter

Strålende!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 11:51   #6
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: Linjemannen før/etter

Veldig bra

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 11:54   #7
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Linjemannen før/etter

Wow! Grattis!

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 11:59   #8
Berit59
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 13
Berit59 er på en erverdig vei

Sv: Linjemannen før/etter

Du har jammen blitt brunere også :-) Kan du dele den oppskriften?

__________________


Berit59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 12:03   #9
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Linjemannen før/etter

Det var jammen meg stor forskjell, ja!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 12:18   #10
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Linjemannen før/etter

Wow!! Du passer til navnet ditt, linjemannen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 13:28   #11
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Linjemannen før/etter

Fantastisk

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 13:30   #12
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Linjemannen før/etter

Stilig!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 20:15   #13
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Linjemannen før/etter

Tusen takk for veldig oppmuntrende tilbakemeldinger!
Lover nye bilder om jeg lykkes i å lokke frem sixpacken etterhvert.

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 20:17   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Linjemannen før/etter

Æh, er det lov å si at du er fabelaktig uten sixpacken??? Jeg er ikke så glad i sixpacker jeg..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 20:27   #15
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Linjemannen før/etter

Jo, takk for det!


Det er ikke så viktig med sixpack, men nå var jeg jo så godt i gang og jeg har ikke sett den på 25 år, så et gjensyn hadde vært litt stas.

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 20:27   #16
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Linjemannen før/etter

Sjå der ja Gratulerer med supert resultat

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 23:04   #17
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Linjemannen før/etter

Flott!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 23:19   #18
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: Linjemannen før/etter

Wow for en kjempe forskjell

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 18:55   #19
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Linjemannen før/etter

Bruker denne tråden til å stille et spørsmål.
På tirsdag har jeg tenkt å få tatt en inbody720 analyse. Noen som har vært borti noe slikt før? Det virker jo å være en veldig presis og interessant analyse.

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:29   #20
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Linjemannen før/etter

Opprinnelig lagt inn av Linjemannen, her.

Bruker denne tråden til å stille et spørsmål.
På tirsdag har jeg tenkt å få tatt en inbody720 analyse. Noen som har vært borti noe slikt før? Det virker jo å være en veldig presis og interessant analyse.

Har tatt den - gir masse tall som resultat. Som med mange andre ting, vær sunn skeptisk til resultatet.
Jeg vil anbefale at du bruker resultatene over tid som sammenlikning for å se framgang

Apparatet sender strøm gjennom kroppen din og måler motstand og beregner deretter et uttall av ting basert på resultatet. Som elektroingeniør vil jeg bare si at det er greit og være klar over at det kan være en del feilfaktorer som kan påvirke resultatet ditt, slik som fukt i hånd og fot under måling og vanninnhold i kroppen når du måler - siden disse vil påvirke motstanden i kroppen.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:50   #21
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Linjemannen før/etter

Wooow Grattis

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:06   #22
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Linjemannen før/etter

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Har tatt den - gir masse tall som resultat. Som med mange andre ting, vær sunn skeptisk til resultatet.
Jeg vil anbefale at du bruker resultatene over tid som sammenlikning for å se framgang

Apparatet sender strøm gjennom kroppen din og måler motstand og beregner deretter et uttall av ting basert på resultatet. Som elektroingeniør vil jeg bare si at det er greit og være klar over at det kan være en del feilfaktorer som kan påvirke resultatet ditt, slik som fukt i hånd og fot under måling og vanninnhold i kroppen når du måler - siden disse vil påvirke motstanden i kroppen.

Takk for svar!
Jeg har lest om denne, men aldri prøvd. Jeg antar at det vil være grunner til å ta det meste her i livet med en klype salt - så også med denne maskinene tryllerier. Men det blir som å gå til tannlegen etter å ha vært veldig flink å pusse tennene over lengre tid. Tror jeg skal sette opp en sånn weight loss ticker med utgangspunkt i hva jeg får som resultat.

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:08   #23
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Linjemannen før/etter

Tusen takk for oppmuntrende kommentarer!!!
Det er veldig kjekt å få!

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:22   #24
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Linjemannen før/etter

Oj, det må jeg si! Godt jobba!

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:39   #25
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Linjemannen før/etter

Opprinnelig lagt inn av Linjemannen, her.

På tirsdag har jeg tenkt å få tatt en inbody720 analyse.

Da var den unnagjort - og det var jo interessant.

Vekt - 93,5 kg.
Fettprosent - 13,9%
Viceralfett område - 76,2 cm3
Helsescore - 98 poeng.

Det mest interessante for min del var viceralfett område. Det er dette som er det heleskadelige fettet som lagres rundt organene i buken. Alt over 100cm3 er ugunstig. Min måling var meget bra. Lå i normal området, men bedre enn alders-meridian.

Fettprosenten bør ligge mellom 10 og 20 %. Når jeg måles til 13,9 så er det en score som er veldig bra. Skal sixpacken helt frem i dagen, så må jeg ned mot og kanskje under 10%.

Vekten er høy - indikerer en BMI på 27,9 - men det skyldes muskler! Høy muskelmasse i hele kroppen - godt over normalområdet. Muskelmassen er godt balansert mellom over og underkropp.

Helsescore på 98 poeng forteller at jeg ikke bør gå ned i vekt, med mindre det er av "idrettslige" hensyn - for å bli sterkere, øke cardiovaskulær kapasitet eller fordi jeg setter meg andre konkrete mål som skal oppnås. Alt i alt var det - etter hva jeg ble fortalt - en av de beste testene de hadde tatt!


Så da trekker jeg meg stille og rolig tilbake til sofaen, finner frem chipsskålen, heller coca cola i glasset og takker for denne gang! (Og de som sier jeg bør ta slike tester med en klype salt, de kan bare gå å legge seg.)

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sug etter karber etter utskeielse! Maissa89 Lavkarbo generelt 9 30-12-09 21:13
I dag starter jeg på igjen etter at hele ketosen gikk til h.... etter sykehusopphold. Nitja Ketolysekuren 6 06-03-09 12:18
Sma før og etter 15 kg! sma Ketolysekuren 66 10-05-08 20:14
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no