Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

September-slankeren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-09-10, 13:24   #26
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Da er vi vel en 10-11 som har starta i September. Flotte saker. Da burde det være mulig å holde hverandre gående, selv i tunge tider.

Sleng gjerne inn progresjon i Septemberstarternes veietråd også. Gøy å se hvor bra det virker for andre også (og så er det litt trist om jeg er den eneste som oppdaterer den tråden)

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 14:47   #27
Svalen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 19
Svalen er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hei alle sammen!

Er det lov å være med selv om man ikke er så alt for stor? Jeg er ei jente på 21 år som ønsker å gå ned ca. 10 kg (fra 71 til ca. 60) for å få større frihet i forhold til klær og egen kropp jeg begynte på strick lavkarbo diett på lørdag morgen, men har ikke ketose-bok eller ketosestix så jeg vet ikke om jeg er i ketose.. til fredag kommer lønna og da ønsker jeg å prøve ut ketosestix

Bakte mitt første lavkarbo-brød igår, noe som var viktig da jeg va sikker på at jeg kom til å sprekke uten "vanlig" mat som brød/knekkebrød med knekkebrød

Oppskrift: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14627

- byttet ut 100 av de 200g linfrø med 100 g hakkede mandler og er veldig fornøyd med resultatet

Ellers er jeg kjempeglad i egg, fisk og kylling så jeg tror dette er en diett jeg kan leve med synd jeg er så innmari gla i is og bananer også

Skal legge inn startvekta mi i veietråden

Svalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 15:24   #28
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Klart du kan være med. Her er alle velkomne, selv om de ikke skal ned 10 kilo engang (jeg trodde jeg skulle ned 14-15 kilo, men om vekta på startdagen er riktig, så skal jeg bare ned 10). Sikkert noen som skal ned mindre enn dette også, selv om Ketolysekuren egentlig er tiltenkt de som skal ned 10 eller mer.

Vælkømmi ombord, var vel egentlig det jeg skulle si

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 15:45   #29
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: September-slankeren

her er det plass til alle... Fint å kunne være ett sted hvor man kan dele erfaringer, oppturer og nedturer...rett og slett finne motivasjon når man trenger det Vælkommen skal du være

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 16:53   #30
Svalen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 19
Svalen er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Takk for det!


Jeg merker allerede idag, 3. dagen inn i dietten, at jeg er mindre sulten enn vanlig, og at jeg er mye mindre oppblåst og uvel i magen. Jeg bruker å spise mye knekkebrød med div. pålegg og endel frukt - kanskje det er karbohydratene som gjør at magen min bruker å være et sirkus?

Savner knekkebrød doh, så må vell bake en lavkarbo-type selv når jeg blir for lei annen mat noen som har en god oppskrift på lager?

__________________


Svalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 17:00   #31
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Mange gode oppskrifter under oppskriftforumet...bruk gjerne søkefunksjonen...

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 01:16   #32
Klistine
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 215
Klistine er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Jeg vil veldig gjerne henge meg på!

Men jeg lurte på en ting. Kjæresten er ikke så keen på dette her, og vi har jo bare vært sammen i snart 2 mnd. Men vi har avstandsforhold og ser hverandre ca annenhver helg. Gjør det noe å spise "vanlig" mat så ofte, eller vil det ødelegge alt?

Jeg er uansett en jente på 21, som veier ca 80 kg for tiden og er ca 167 over bakken... maksvekten min noengang var 83, jeg gikk ned nesten 10 kg for ca 2 år siden, men de har sakte men sikkert krøpet tilbake, noe jeg synes er fryktelig trist og deprimerende. Så jeg vil gjerne komme meg ned igjen og har hørt mye bra om Ketolyse!

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 09:03   #33
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Kjøp bok om ketolyse, så ser du at du faktisk spiser vanlig mat...Jeg har mann og 2 barn som ikke går på ketolyse diett og vi spiser samme middag. Forskjellen er at jeg har kutta ut poteter, ris og pasta med blomkål og brokkoli. I helgene baker jeg rundstykker som jeg kan spise mens de andre spiser vanlig brød...funker kjempe bra

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 19:15   #34
MaLyng
Juniormedlem
 
MaLyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 35
MaLyng er på en erverdig vei

Sv: September slankern

Opprinnelig lagt inn av Bolletroll, her.

Jeg har vært her inne og luska før, registrerte meg i dag. Har vært slank hele mitt liv egentlig, men det er jeg ikke nå for å si det mildt. Jeg begynte å legge på meg etter 40år engang og det er nå 10år siden. Jeg veide i forrige uke 111kg jeg er 180høy. Det vil si at jeg faktisk trenger å gå ned 40kg eller noe og det er MYE. Vanskelig er det å godta at dette komme til å ta tid.......
Har kjørt lavkarbo i 10 dager nå og har gått ned til 107kg.
Vil gjerne ha det sosiale ved gruppen med meg. Tror det blir lettee da.

Velkommen skal du være!
Kjempekjekt å ha flere med her, for samtale, inspirasjon og for å holde motivasjonen oppe
Tror det er veldig viktig med det sosiale her
Jeg begynte på ketolyse 1. september Tenkte det var en flott dato å starte på Hittil har jeg gått ned nesten 2 kilo, og da har dessverre jukset 3 ganger, med spaghetti, makaroni og pizza... Men men, det går heldigvis rette veien Har lagt inn onsdag som fast veiedag, så det skal bli spennende å se i morgen
Ønsker deg masse lykke til

__________________


MaLyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 19:20   #35
MaLyng
Juniormedlem
 
MaLyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 35
MaLyng er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Opprinnelig lagt inn av Svalen, her.

Hei alle sammen!

Er det lov å være med selv om man ikke er så alt for stor? Jeg er ei jente på 21 år som ønsker å gå ned ca. 10 kg (fra 71 til ca. 60) for å få større frihet i forhold til klær og egen kropp jeg begynte på strick lavkarbo diett på lørdag morgen, men har ikke ketose-bok eller ketosestix så jeg vet ikke om jeg er i ketose.. til fredag kommer lønna og da ønsker jeg å prøve ut ketosestix

Bakte mitt første lavkarbo-brød igår, noe som var viktig da jeg va sikker på at jeg kom til å sprekke uten "vanlig" mat som brød/knekkebrød med knekkebrød

Oppskrift: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14627

- byttet ut 100 av de 200g linfrø med 100 g hakkede mandler og er veldig fornøyd med resultatet

Ellers er jeg kjempeglad i egg, fisk og kylling så jeg tror dette er en diett jeg kan leve med synd jeg er så innmari gla i is og bananer også

Skal legge inn startvekta mi i veietråden

Velkommen!!
Kjekt å se at flere har lyst å prøve seg på dette!
Ønsker deg masse lykke til!

__________________


MaLyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 21:38   #36
Svalen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 19
Svalen er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

FRISTELSER!!


... men ikke i matveien, eller rettere sagt karbo-veien, men igår og idag har jeg hatt SÅÅÅÅ lyst til å veie meg, men det er kanskje lurt å vente til det er gått 7 dager sånn at jeg får et høyest mulig "motivasjonstall"


Ellers har jeg vært ute og gått en tur idag, uten at jeg merket noen særlig forskjell på "formen" enn når jeg spiser karbohydrater.. det lover jo godt, eller?

hvordan går det med dere andre? opplever dere fristelser?

__________________


Svalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 23:14   #37
Lillalill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Rygge
Innlegg: 23
Lillalill er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Sjuendedag i ketose. Ingen sprekk sålangt, og motivasjonstallet er 3,5 kg. Jeg har ikke vekt, for jeg vet jeg blir veldig opphengt i det. Veier meg på mammas vekt når jeg besøker.

Har lært meg å sette pris på ketosesmaken i munnen, for det forteller meg at jeg er flink. Alt går veldig bra, og motivasjonen er like høy.

Jeg har mange kg å gå ned. Kan gå ned 40 kg, men satser på ca 30. Det er det som kreves for at jeg skal føle meg vel. Og sexy. Pluss at da passer bunaden.

Lillalill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 23:35   #38
Svalen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 19
Svalen er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

3,5 kg på 7 dager er kjempebra! Gratulerer du må skaffe deg ticker sånn at du får det visuelt

Hvilken bunad har du? Har Nordlandsbunad selv, og den passer enda (er jo ung enda) men den var stram i vår og jeg vil ikke måtte legge den ut

__________________


Svalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 23:41   #39
Lillalill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Rygge
Innlegg: 23
Lillalill er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Jeg har også Nordlandsbunad. Den passet sist i 2004 ETTER at jeg fikk barn merkelig nok.

La på meg pga stor bruk av medisiner mot depresjon. Nå er jeg ferdig med de fleste typene, og skal ned til vekten jeg hadde etter fødselen. Før jeg ble syk.

når det gjelder ticker så skal jeg skaffe det når jeg er godt igang. Jeg er SÅ redd for å skuffe meg selv, og ticker er en av belønningene jeg skal ha. En uke er ingenting. Om tre uker skal jeg vurdere det.

Lillalill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 09:56   #40
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Dum som jeg er så må jeg veie meg hver dag Og hva oppdager jeg...jo vekta går opp 200gr...Veide meg mandag og da viste vekta 100,6, veide tirsdag 100,0 veiing i dag 100,2....Ser ikke ut som jeg kommer under 100...blir så irritert...vet jo at jeg er i ketose og følger kuren...så burde jo ha sett større resultater

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 10:43   #41
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Pust dypt, slapp av, fortsett å være flink pike, og la vekta stå i fred en uke. Dette går riktig vei. Kroppen er i konstant svingning, så 200 gram fra en dag til en annen betyr ingenting. Tenk på at den gikk ned 600 gram fra mandag til tirsdag.

Dette er ikke en dagsslankekur, det er et langvarig prosjekt. Stå på, og ikke stress for mye med den elektroniske dingsen som viser vekta di.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 11:30   #42
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

"puster dypt ut og inn"..puh....du har så rett fjasnissen....blir fort opphengt i den vekta...men er jo så nærme 2 sifra tall - vil jo så gjerne komme under 100

Er det forresten noen flere av dere som har en grusom smak i munnen??? Blir nesten uvell av min egen ånde hihi. Vet det er ketosen som gjør det slik, men uff så ubehagelig

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 11:45   #43
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: September-slankeren

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Er det forresten noen flere av dere som har en grusom smak i munnen??? Blir nesten uvell av min egen ånde hihi. Vet det er ketosen som gjør det slik, men uff så ubehagelig

Oh yes! Er desperat etter tyggis eller drops jeg kan pakke i trynet, men finner ingen "trygge" merker!

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 11:54   #44
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Jeg hadde noen tictac liggende hjemme som var helt uten karbo, men er nå helt tom. Drikker mye vann og kaffe for å "rense" munnen, men er kortvarig virkning

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 13:18   #45
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

"puster dypt ut og inn"..puh....du har så rett fjasnissen....blir fort opphengt i den vekta...men er jo så nærme 2 sifra tall - vil jo så gjerne komme under 100

Er det forresten noen flere av dere som har en grusom smak i munnen??? Blir nesten uvell av min egen ånde hihi. Vet det er ketosen som gjør det slik, men uff så ubehagelig

Skjønner godt at du gjerne vil se et tosifra tall. Det viktige blir å ikke stresse deg sjøl, for da vil du kanskje ende opp med full stopp. Dette klarer du.

Ser at veldig mange har anbefalt Fribol som fåes kjøpt på apoteket mot dårlig ånde. De har mange forskjellige varianter. Noen er for lindring av hals/hoste, mens noen er mer som vanlige drops å regne. Står 0 karbo på min boks ("heraf sukkerarter 0-1g"). De bruker Sucralose som søtningsmiddel, men siden folk har anbefalt disse (og jeg ikke husker hvilke sukkertyper som er "safe"), så antar jeg at Sucralose er greit.

Straff meg og rett opp mine feil (om jeg tar feil da)

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 14:05   #46
Felix
Medlem
 
Felix sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 113
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Sv: September-slankeren

Dag 3- vekta i dag - 1.9 hurra - sikkert mye vann + alt jeg stappet i meg før jeg startet opp, men likevel en bra motivasjon videre.
Vond smak i munnen - mener å ha lest at vi kan ha SINK tabl. som du får kjøpt på apoteket som skal motvirke ånden (tabl. legges under tungen) - noen som vet?

I går lagde jeg noe supersmart som jeg fant her inne på oppskrifter, porsjonsomeltter - helt genialt - finner ikke igjen linken så jeg limer den inn her - takk til den som har lagt den ut - lagde dobbel porsjon - supersmart:
PORSJONSOMELETT:
10 store muffinsformer
10 egg
1 brokkoli
100 g skinke i strimler
100-130 g revet ost
1 dl fløte
Krydder
Legg 10 store muffinsformer på et stekebrett. Legg en bukett brokkoli i hver form, samt fordel ost og skinke i formene. Visp sammen eggene, fløten og krydderet, og fordel i formene. (Litt over halvfullt).
Stek midt i ovnen på 200 grader i 25-30 minutter. La stå å hvile til de blir kalde. Jeg fryser de i poser a 2 stk. Tar kun ett minutt å tine i micro
Super frokost på travle morgener, eller som en liten snack eller mellommåltid

Her kan man variere med kjøtt, ostetyper og grønnsaker. Bruk fantasien

Ved kjapp hoderegning er kh innholdet rundt 1 g per omelett...
1 dl fløte = 2,9
10 egg = ca 5
100 g brokkoli = 1,9...
Det blir 9,8 på 10 porsjonsomeletter det

__________________
Felix(a)




Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 14:11   #47
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: September-slankeren

Brokkoli har 3,1 karber pr 100g

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 14:17   #48
Felix
Medlem
 
Felix sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 113
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Sv: September-slankeren

Takk - da blir regnestykket slik:

2,9 + 5 + 3,1 = 11 : 10 stk = 1,1 carb pr. porsjonsomelett

Digger enkle løsninger - ellers finner jeg mye inspirasjon og oppskrifter hos deg Gerd

__________________
Felix(a)




Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 14:48   #49
soriamoria
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: vestlandet
Alder: 46
Innlegg: 14
soriamoria er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hei. Melder meg på jeg også. Startet i går.
Veide da 90,2 kg, og fordelt på 167 cm så blir det nok en del smuler for mye desverre. Burde ned 20 kg, men skal være hoppende glad om jeg ser tallet 79,8 lyse mot meg. Var 75 kg for 4 år siden, men så gikk det visst bare oppover..

Lykke til til oss alle sammen

__________________


soriamoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 15:12   #50
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Velkommen skal du være

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 15-01-10 00:29
September-ferskingene ... elle Atkins kosthold 6 29-09-07 12:20
Läsning i september ssskaldeman Lavkarbo generelt 4 06-09-05 23:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no