Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Anthon Berg på vei ut?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-09, 19:26   #51
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Opprinnelig lagt inn av sarasener, her.

Men Rema 1000 har da noen sukkerfrie sjokolader. De er på 75gr.
Her er siden deres med litt info:
http://www.sukkerfritt.com/index.html
Så tror jeg også at jeg har sett mørk sukkerfri sjokolade av et litt mer "eksklusivt" merke på Meny og Ultra. Den selges også i helsekosten.

ja der var det jo mye god sjokolade ,mener jeg har sett noen hos meny og eller rema,, skal skjekkes i morgen
tenkte jeg skulle bestille over nett men nesten hundre kr i frakt ,, er nesten 5 sjokolader det,,, nei får sjekke butikkene

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:36   #52
snuppsi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 43
Innlegg: 20
snuppsi er på en erverdig vei

Sv: Anthon Berg på vei ut?

MErka det samme idag jeg også!! Borte fra hylla på meny i vika, og hylleetiketten borte vekk!! :O Whaaaat! Det går jo ikke, de selger jo som bare det!?!?!

snuppsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 21:02   #53
going down
Medlem
 
going down sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 81
going down er ny på veien

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Nå har jeg også sendt henvendelse til Brynhild. Håper det hjelper!

__________________

-14kg aug08-feb09 Gravid 2009 -10kg juli10-okt10
Etter innslag av høykarbo i desember går jeg nå inn i det nye året med ny giv Ketogen kost er det beste for kroppen min!!!
going down er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:09   #54
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Jeg ser at Anthon Berg er søtet med maltitol. Jeg vet at Cavalier også er det, men er Stella sin også det? Og hva med den fra sukkerfritt? Jeg vil ha en sjokolade som har et annet søtstoff, for jeg tåler ikke mer enn en liten bit uten at magen går amok.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:35   #55
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg vil ha en sjokolade som har et annet søtstoff, for jeg tåler ikke mer enn en liten bit uten at magen går amok.

Enig, enig, enig!!!

(jeg gråter iallefall ikke pga at Anthon (fise)Berg er på vei ut... )

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 08:49   #56
miamin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6
miamin er på en erverdig vei

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Sjokoladen finnes i Osloområdet...... - butikker som Rema og ICA.

Jeg er helt ny her, startet på Atkins på søndag og er i ketose. Er det ikke mye karbohydrater i den sukkerfrie sjokoladen?? I noen kakeoppskrifter jeg har sett vises det til "bakesjokolade" - hva er det??

miamin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 09:10   #57
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Opprinnelig lagt inn av miamin, her.

Sjokoladen finnes i Osloområdet...... - butikker som Rema og ICA.

Jeg er helt ny her, startet på Atkins på søndag og er i ketose. Er det ikke mye karbohydrater i den sukkerfrie sjokoladen?? I noen kakeoppskrifter jeg har sett vises det til "bakesjokolade" - hva er det??

Jeg har tømt min Rema! Og nå er lappen borte fra hylla. Blir nok ikke fyllt opp igjen, nei!

Man kan trekke fra sukkeralkoholene, så da er det bare 3 karber i 100g Anthon!
Bakesjokolade er nok bakekakao. Lite karber i den!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 09:50   #58
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Da har også jeg sendt en klagemail til Brynhild.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 09:51   #59
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Jeg skjønner ikke at dere synes denne er så fantastisk? Hehe. Jeg synes den smaker helt likt feks. Cloetta sin. Jeg kjøpte begge her en dag for å smake, og jeg kjente ikke forskjell.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 09:52   #60
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg ser at Anthon Berg er søtet med maltitol. Jeg vet at Cavalier også er det, men er Stella sin også det? Og hva med den fra sukkerfritt? Jeg vil ha en sjokolade som har et annet søtstoff, for jeg tåler ikke mer enn en liten bit uten at magen går amok.

Stella sin er søtet med lakitol. Det er nesten det samme som maltitol, men mange tåler lakitol bedre. Jeg merker godt forskjell i magen når jeg spiser maltitol kontra lakitol. Blir helt råtten av førstnevnte.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:13   #61
Camillawho
Juniormedlem
 
Camillawho sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
Innlegg: 27
Camillawho er på en erverdig vei

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Jeg fant to fulle bokser med anthomberg på en butikk ved meg=) Hamstret litt gjore jeg også;P

__________________
-Camilla

Camillawho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:21   #62
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Opprinnelig lagt inn av Camillawho, her.

Jeg fant to fulle bokser med anthomberg på en butikk ved meg=) Hamstret litt gjore jeg også;P

Hmm, jeg skal ikke opp igjen i de traktene før neste helg, sikkert tomt da..

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 18:13   #63
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Stella sin er søtet med lakitol. Det er nesten det samme som maltitol, men mange tåler lakitol bedre. Jeg merker godt forskjell i magen når jeg spiser maltitol kontra lakitol. Blir helt råtten av førstnevnte.

Ah! Da må jeg jo bare prøve! Hvor fikk jeg tak i den, sa du? Helsekost?

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 18:19   #64
Anki1962
Medlem
 
Anki1962 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 61
Innlegg: 64
Anki1962 er på en erverdig vei

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Hurra jeg har trålet rundt land og strand og satt i gang hele familien for å finne denne sjokoladen, men ingen har funnet. Men endelig i dag fant jeg den på Ultra på Alnabru, ikke mange igjen der når jeg har vært der!

Men en ting lurer jeg veldig på Tror jeg så i forumet her en gang at noen mente det bare var 3 karbo i den, er det jeg som er på bærtur på min pakke står det virkelig 46 (herav sukker 0 og maltitol 43g). Jeg blir helt tussete av denne regninga. Er det kanskje per bit som ble oppgitt her før, eller tygg Jeg går konstant etter hvor mange karbo det er i maten og ikke noe annet, men det er vel kanskje like greit det.

Anki1962 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 18:29   #65
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Maltitol er sukkeralkohol, og skal trekkes fra. Da står du igjen med 3 karber

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 18:36   #66
Anki1962
Medlem
 
Anki1962 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 61
Innlegg: 64
Anki1962 er på en erverdig vei

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Oi oi oi, ja da skal jeg ta resten av plata her, det er jo bare supert
Tusen tusen takk for raskt svar, hva man kan få vite her inne, dette er jo et helt supert forum.

Bukker og neier

Klem fra Anki

Anki1962 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 18:43   #67
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Synd at denne går ut.. Har også sendt mail til de. Rema her hadde to kartonger med Anthon ennå,men tipper jeg hamstrer den ene halve esken løpet av helgen

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 18:52   #68
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

I dag oppdaga jeg noe veldig sprøtt. Var innom meny kalbakken, og kom på at jeg skulle sjekke om de hadde den. Og da jeg gikk bort til hylla begynte jeg å tenke på hvor lenge det var siden sjokoladehylla hadde interessert meg overhodet. Det er lenge! Jeg følte ikke noen somhelst dragning mot å kjøpe sjokolade, nesten motsatt, litt kvalmende. Så min strikte policy etter jul om å ikke tillate meg å skeie ut med sukkerfri ting har funket!... bare et tips...
Forøvrig, de hadde den ikke. Bare en tom hylleplass.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 19:49   #69
Sepia
Medlem
 
Sepia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nær Bergen
Alder: 47
Innlegg: 57
Sepia er på en erverdig vei

Sv: Anthon Berg på vei ut?

__________________





Sepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 22:31   #70
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

På rema på løren hadde de MASSEVIS av denne (Rett oppi gata for Coop Obs)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 22:41   #71
froken
Medlem
 
froken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: rogaland
Alder: 53
Innlegg: 76
froken er på en erverdig vei

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Stella sin er søtet med lakitol. Det er nesten det samme som maltitol, men mange tåler lakitol bedre. Jeg merker godt forskjell i magen når jeg spiser maltitol kontra lakitol. Blir helt råtten av førstnevnte.


Hvor får jeg kjøpt Stella sjokolade?

froken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbo i maten Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 23:23   #72
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Maltitol er sukkeralkohol, og skal trekkes fra. Da står du igjen med 3 karber

... og siden sjokoladen er bare 45gram, så er det ca 1,5karb i en hel sjokkis. Så den kan man jo spise på en kveld. (ikke hver kveld men..)

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 00:21   #73
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Helsekost, snopeforretninger og enkelte velassorterte dagligvarebutikker.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 10:48   #74
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Jeg skal til Stavanger og omegn i vinterferien, noen tips til konkrete butikker som har? På Kvadrat, f.eks?

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 15:37   #75
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Smart club på alnabru hadde en hel ganske stor hylle full av diverse sukkerfri-ting i dag. Inkl Sukrin. Like ved kassene.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor finner jeg Anthon Berg i Oslo? aldrimerjollycola Spørsmål og svar 23 07-02-09 21:59
Næringsinnhold på Anthon Bergs sukkerfrie sjokolade? wollafruen Spørsmål og svar 9 08-10-08 18:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no