Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-11, 18:36   #26
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har hatt forhøyede leververdier i mer enn 10 år uten at de kunne forklare hvorfor. Først de jeg gikk på ordentlig høyfett ketolyse ble det bedre.
Jeg tror kanskje TS lider litt av fettskrekk jeg... Man tror man spiser mye fett, men du burde kanskje måle det noen dager?
Jeg blir hvertfall svimmel om det ligger for lavt. I tillegg må jeg opp på mellom 25 og 30g karbohydrater pr dag. Så lenge du ligger under 70g er det ingen grunn til å kutte ned på fettet!

Jo det er greit, men nå syns jeg det har vært alt for mye i forhold til hva jeg føler meg konfortabel med. Jeg er mamma til en sønn pa halv annet år, å jeg har kan ikke gå slik som jeg gjør nå. Noe må gjøres, noe annerledes enn det jeg gjør nå i hvertfall..

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 18:37   #27
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Frukt er vel egentlig ikke førstevalget for å få opp karboene... Siden det er bare sukker og vann. Hva med et par skiver rugsprø eller lignende i stedet?

Sukk, nei vel... Knekkebrød spiser jeg jo, så det blir jo ikke noe endring det..

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 18:38   #28
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Jeg merker at jeg blir ganske dårlig når jeg er under ca 40 karbohydrater. Syns det er lurt at du prøver en uke med øke littegranne.
Håper det er det som skal til.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 18:38   #29
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Sukk, nei vel... Knekkebrød spiser jeg jo, så det blir jo ikke noe endring det..

Det er ganske stor forskjell på sammensetningen av linfrøknekkebrødene og rugsrpø.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 18:40   #30
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Jeg merker at jeg blir ganske dårlig når jeg er under ca 40 karbohydrater. Syns det er lurt at du prøver en uke med øke littegranne.
Håper det er det som skal til.

Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det... Det hjelper ikke meg å spise enda mere grønnsaker eller et par ekstra knekkebrød, jeg trenger noen form for andre ting i kostholdet mitt... Har du noen forslag?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 18:42   #31
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er ganske stor forskjell på sammensetningen av linfrøknekkebrødene og rugsrpø.

Den er grei, men poenget er at jeg trenger å introdusere noen andre matvarer i kostholdet mitt. Det hjelper ikke meg å spise enda mere grønnsaker eller en annen type knekkebrød. En annen ting er at jeg kun baker knekkebrød selv, jeg spiser ikke kjøpe-knekkebrød i det hele tatt. Da har jeg mye mere styringa over hva de inneholder. At frukt ikke er første valget kan jeg forstå, men det må vel være noe nytt man kan spise.

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 18:44   #32
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Her et et ganske bra blogginlegg om det å spise nok fett: http://lenabeatrice.net/ofte-stilte-...karbohydrater/

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 18:50   #33
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Jeg har to ting jeg gjør når jeg merker at jeg har fått for lite karbohydrater.

Enten tar jeg meg en frukt ( aldrig banan eller druer)
eller så spiser jeg 1-2 rugsprø med egg hakk på.
Rugsprø er det 6 karbohyrater i pr. skive.
Egg hakken lager jeg slik:

*Hakk kokte egg
*del purreløk i små biter
*majones
Alt blandes sammen.

Noen ganger kan jeg bli dårlig når jeg ikke får nok fett i meg eller har spist for lite. Da steker meg en nakkekotelett og spiser sammen med salat.

Jeg spiser nok ganske likt som på ketose, men må altså ha litt mere karbohydrater .
Må inn å rett meg litt. Jeg spiser egentlig en blanding av fedon og ketolyse.
Mere fett enn fedon men mindre karbohydrater

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:03   #34
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Jeg har to ting jeg gjør når jeg merker at jeg har fått for lite karbohydrater.

Enten tar jeg meg en frukt ( aldrig banan eller druer)
eller så spiser jeg 1-2 rugsprø med egg hakk på.
Rugsprø er det 6 karbohyrater i pr. skive.
Egg hakken lager jeg slik:

*Hakk kokte egg
*del purreløk i små biter
*majones
Alt blandes sammen.

Noen ganger kan jeg bli dårlig når jeg ikke får nok fett i meg eller har spist for lite. Da steker meg en nakkekotelett og spiser sammen med salat.

Jeg spiser nok ganske likt som på ketose, men må altså ha litt mere karbohydrater .
Må inn å rett meg litt. Jeg spiser egentlig en blanding av fedon og ketolyse.
Mere fett enn fedon men mindre karbohydrater

Hvor mange karbohydrater spiser du hver dag?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:08   #35
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jeg lurer på om jeg skal prøve å øke karbo inntaket litt i en ukes tid (+ 10 karber per dag) også redusere fettinnaket litt, bare for å se om det kan ha noen effekt. Noen meninger om det?

Hva med å øke karbene litt i en uke før du eventuelt kutter fettet? Prøv ut en ting om gangen så du vet hva som må til.

Det kan hende du rett og slett ikke trives på så få karber og at du må øke i flere omganger til du finner ditt nivå.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:12   #36
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Hva med å øke karbene litt i en uke før du eventuelt kutter fettet? Prøv ut en ting om gangen så du vet hva som må til.

Det kan hende du rett og slett ikke trives på så få karber og at du må øke i flere omganger til du finner ditt nivå.

Syns du jeg skal sjekke med ketose sticks i denne perioden Georgine? Eller syns ikke du at jeg skal stresse med det? Veldig godt forslag å bare prøve en ting om gangen? Hva syns du jeg kan adde til kostholdet mitt så jeg får noe nytt?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:17   #37
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Hva med belgefrukt? Bønner, linser, kikerter etc? Medium høyt på karber, men lav gi, og ikke minst supersupergodt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:19   #38
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Jeg har dessverre ingen gode råd. Jeg har også holdt på omtrent like lenge som deg og sliter med litt av det samme, i tillegg til at vekten etter å ha gått nedover ca 4 kg stoppet opp og har stått der siden uke fire
Jeg er kvaltm veldig ofte, har ikke fått den energien jeg har lest så masse om, har veldig ofte hodepine. Det største problemet er kvalmen, kombinert med det at man skal spise når man er sulten, for jeg er jo aldri sulten...
Prøver å holde ut litt til men er ganske umotivert jeg også.
Ønsker deg all lykke til uansett hva du gjør! Mitt "råd" er å lytte litt mindre til alskens råd her inne, iallfall være ganske kritisk, og litt mer til hva kroppen prøver å fortelle deg. Øke litt på karbene høres fornuftig ut, og ta deg gjerne en frukt dersom det er det du føler du orker og vil ha (det kan da ikke være noen krise...)
Gode ønsker!

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:21   #39
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Syns du jeg skal sjekke med ketose sticks i denne perioden Georgine? Eller syns ikke du at jeg skal stresse med det? Veldig godt forslag å bare prøve en ting om gangen? Hva syns du jeg kan adde til kostholdet mitt så jeg får noe nytt?

Drit i stiksene, dersom du må ut av ketose for å føle deg bedre så må du det.

Og jeg er enig med Photo, belgfrukter og linser har mye viktig næring og det er fantastisk godt i mat.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:21   #40
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Jeg har dessverre ingen forklaring på det med kvalmen, men ingefæravkok er helt genialt mot kvalme! Jeg hadde knapt overlevd medisintilvenning som hadde kvalme som den mest plagsomme bivirkningen, om jeg ikke hadde hatt ingefær tilgjengelig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:22   #41
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Jeg mistet også veldig mye hår di 2-3 første månedene i ketose.
Har opplevd det før, så jeg visste det ville skje, og at håret ville komme tilbake
.......Hva med å innføre litt mere ost, cc, bringebær/fløte el.?
(hvis du liker/tåler det da). Bær vil jo øke karbene noe, og er jo veldig godt da (synes jeg)

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:27   #42
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Jeg har dessverre ingen gode råd. Jeg har også holdt på omtrent like lenge som deg og sliter med litt av det samme, i tillegg til at vekten etter å ha gått nedover ca 4 kg stoppet opp og har stått der siden uke fire
Jeg er kvaltm veldig ofte, har ikke fått den energien jeg har lest så masse om, har veldig ofte hodepine. Det største problemet er kvalmen, kombinert med det at man skal spise når man er sulten, for jeg er jo aldri sulten...
Prøver å holde ut litt til men er ganske umotivert jeg også.
Ønsker deg all lykke til uansett hva du gjør! Mitt "råd" er å lytte litt mindre til alskens råd her inne, iallfall være ganske kritisk, og litt mer til hva kroppen prøver å fortelle deg. Øke litt på karbene høres fornuftig ut, og ta deg gjerne en frukt dersom det er det du føler du orker og vil ha (det kan da ikke være noen krise...)
Gode ønsker!

Skal ærlig innrømme at jeg følte meg litt mindre alene når jeg leste dette innlegget. Hvordan pleier ditt daglige matinntak å se ut? Jeg sto litt stille etter ca 4 uker, men vektnedgangen fortsatte når jeg sluttet å trene så mye.. Jeg føler at jeg er nødt til å øke litt på karbene nå, å introdusere noen nye matvarer i kostholdet mitt. Tror blant annet at jeg skal begynne å spise litt skyr naturell med sukkerfritt syltetøy igjen, kanskje med litt nøtter i, me får sjå!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:28   #43
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Jeg kan ikke hjelpe deg, men det høres ikke noe godt ut å ha det sånn...
Men med tanke på kvalmen din:
Liker du paprika og kremost(philadelfia)?? Jeg skjærer staver med frisk knasende paprika og har på en dæsj kremost. Det er friskt og godt, og passer til frokost når jeg trenger noe i magen og det ikke frister med fett.
Siden du får råd om å øke litt på karbo, kan det være et tips? Lykke til videre hvertfall.

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:29   #44
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har dessverre ingen forklaring på det med kvalmen, men ingefæravkok er helt genialt mot kvalme! Jeg hadde knapt overlevd medisintilvenning som hadde kvalme som den mest plagsomme bivirkningen, om jeg ikke hadde hatt ingefær tilgjengelig!

For å svare på det først du skrev, så tror jeg ikke akkurat bønner vil gjøre den veldig positive innvirkingen på kostholdet mitt, dessverre, for bønner er jo veldig sunt! Dessverre har jeg allerede prøvd ingefær uten at det hjalp noe nevne verdig.. Tror nok at jeg må løse kvalme problemet på en annen måte...

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:31   #45
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

Jeg kan ikke hjelpe deg, men det høres ikke noe godt ut å ha det sånn...
Men med tanke på kvalmen din:
Liker du paprika og kremost(philadelfia)?? Jeg skjærer staver med frisk knasende paprika og har på en dæsj kremost. Det er friskt og godt, og passer til frokost når jeg trenger noe i magen og det ikke frister med fett.
Siden du får råd om å øke litt på karbo, kan det være et tips? Lykke til videre hvertfall.

Det hørtes veldig godt ut Det skal jeg kjøpe i morgen når jeg er å handler

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:31   #46
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

For å svare på det først du skrev, så tror jeg ikke akkurat bønner vil gjøre den veldig positive innvirkingen på kostholdet mitt, dessverre, for bønner er jo veldig sunt!

Jeg må ærlig innrømme at dette skjønte jeg ikke noe av!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:32   #47
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg må ærlig innrømme at dette skjønte jeg ikke noe av!

For å si det rett ut gjør bønner bare at magen min danser samba, å jeg promper hele dagen!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:33   #48
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

For å si det rett ut gjør bønner bare at magen min danser samba, å jeg promper hele dagen!

Hva med linser da?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:37   #49
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

For å si det rett ut gjør bønner bare at magen min danser samba, å jeg promper hele dagen!

Ah. Men faktisk, jeg opplevde også det da jeg spiste høykarbomat, men ikke når jeg spiser lavkarbo! Da skal det MYE til for at det blir noen sambadansing!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:38   #50
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

For å si det rett ut gjør bønner bare at magen min danser samba, å jeg promper hele dagen!

På lavkarbokost også? De fleste av oss opplever at dette kun er et høykarbo-problem.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har klart å gå ned de siste 12 kg i ketose? Dolly Spørsmål og svar 1 07-07-10 07:47
Noen som har lest noen skikkelig bra bøker i det siste? nellie Generell diskusjon 41 04-11-07 01:53
Noen som vil kjøpe av meg Fedons siste bok? Melkerull Lavkarbo generelt 1 26-04-07 16:33
Kan noen hjelpe? Gir snart opp..... LSH Spørsmål og svar 7 11-11-05 11:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no