Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Vektnedgang de to første ukene

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-05, 18:45   #1
Ametyst
Ubekreftet Medlem
 
Ametyst sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 51
Ametyst er ny på veien

Vektnedgang de to første ukene

Jeg skal snart sette i gang med Atkins dietten, og lurer på hvilke erfaringer dere har med vektreduksjon de to første ukene? Og hva med energinivået? Er dietten lett å følge med tanke på sug etter karbohydrater?

Hilsen fersk Atkins-tilhenger

__________________
Ametyst

Ametyst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-05-05, 19:33   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

De to første ukene kan være knallharde hvis du er vant til å spise mye karbohydrater. Du kan komme til å ha hodepine de første dagene, men hvis du drikker mye blir det ikke så ille. Du kommer sikkert til å få mer energi, og du kommer til å gå ned en del den første uka. Det er for det meste vann som forsvinner. Hvor mye du går ned etter det kommer helt an på hvor mye du skal ned. Noen går ned mye, andre ikke. Det er veldig individuelt.

Lykke til!

  Svar med sitat
Gammel 06-06-05, 23:05   #3
liten
Juniormedlem
 
liten sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: vestfold
Alder: 73
Innlegg: 15
liten er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Ametyst

Jeg skal snart sette i gang med Atkins dietten, og lurer på hvilke erfaringer dere har med vektreduksjon de to første ukene? Og hva med energinivået? Er dietten lett å følge med tanke på sug etter karbohydrater?

Hilsen fersk Atkins-tilhenger

Hei på deg,jeg startet på introduksjonsdietten 1.juni-3.juni hadde jeg tatt av 2.3kg,nå er vel mesteparten av dette vann ,men..alikevel morro med en knallstart.Er inneforstått med at dette ikke fortsetter i samme tempo(heldigvis).Men det er jo forskjell fra person til person hvor mye man tar av.Litt småvondt i hodet de første dagene bare pass på å få i deg 2-3ltr.vann om dagen,ellers så synes jeg ikke det var spesielt vanskelig å følge dietten,så dette går nok greit for deg også.LYKKE TIL

__________________
Alt jeg virkelig ønsker å gjøre i livet er upassende,umoralsk eller så gjør det meg tjukk!!
liten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye gikk dere ned under de første ukene på induksjonen? Kalorine Induksjonen 11 29-07-04 11:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no