Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hotell-eggerøre??

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-10-10, 19:16   #1
Nei, nå!
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 44
Innlegg: 21
Nei, nå! er på en erverdig vei

Hotell-eggerøre??

Hei. Jeg lurer på om det er noen som vet noe om eggerøren man får (til frokost) på hoteller, dere vet sånn eggerøre som helt tydelig ikke er laget av ferske egg? Jeg innbiller meg at den er laget av et slags eggepulver eller noe, og lurer på om noen vet om dette inneholder mye karbo? (mer enn røre av ferske egg, altså) Er det tilsatt noe "muffens" tror dere?

__________________


Nei, nå! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:20   #2
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hotell-eggerøre??

Det finnes en hel tråd om dette her

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:31   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hotell-eggerøre??

Jeg kjøpte en omelett laget av sånn røre. Jeg bad om å få se innholdsbeskrivelsen og det var ingenting der som lignet på karbiser! Det var mest snakk om antitanter... Askorbinsyre etc...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:32   #4
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hotell-eggerøre??

antitanter?

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:35   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hotell-eggerøre??

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

antitanter?

antioksidanter..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:39   #6
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hotell-eggerøre??

ååå, sånne tanter. Trodde de hovedsakelig bodde i friske bær og grønnsaker jeg.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 20:12   #7
Nei, nå!
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 44
Innlegg: 21
Nei, nå! er på en erverdig vei

Sv: Hotell-eggerøre??

Takk for raske svar! Da vet jeg dette (etter å ha lest den andre tråden også): den smaker ikke særlig godt og har småekkel/rar konsistens, men er ganske karbo-trygg.

__________________


Nei, nå! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pulver-eggerøre timich Lavkarbo generelt 18 05-05-10 16:25
Eggerøre... julianne Frokost og kveldsmat 3 15-04-10 18:33
Eggerøre i mikro Margrethe Frokost og kveldsmat 2 16-11-09 21:52
Er eggerøre lov? jannekristin Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 02-06-09 20:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no