Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-11, 14:06   #151
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 8 unnagjort. Øvelsene går greiere, og jeg tar i mer.... Og blir like sliten

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 14:21   #152
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Dag 8 unnagjort. Øvelsene går greiere, og jeg tar i mer.... Og blir like sliten

Veldig veldig bra! Tenker Jillian hadde blitt fornøyd hadde hun sett deg

Jeg for min del har litt vondt i knærene. Kjenner det når jeg går i trappen min. Det er ikke så veldig bra..... Gjorde noe første dagen som ikke var så bra for knærene. Har endret på det siden, og det har gått bra under selve treningen, men har vondt i begge knærene i trappen altså....

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 14:22   #153
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Veldig veldig bra! Tenker Jillian hadde blitt fornøyd hadde hun sett deg

Jeg for min del har litt vondt i knærene. Kjenner det når jeg går i trappen min. Det er ikke så veldig bra..... Gjorde noe første dagen som ikke var så bra for knærene. Har endret på det siden, og det har gått bra under selve treningen, men har vondt i begge knærene i trappen altså....

Uff da....

Ta det litt roligere i øvelsene der knea belastes

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 14:54   #154
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Na-na, na-na, na-na, nineteen, nineteen!!

Dag 19 unnagjort, mao!
Presset meg litt mer i dag, men jeg kjenner at jeg kommer nok ikke heeeeelt på Natalie-nivå til i morgen, nei...
Gjennomført er det i alle fall, og det er jo det som teller

"Gleder" meg til å prøve meg på nivå tre på tirsdag

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 15:01   #155
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

En annen sak er at jeg ikke merker så mye til denne "shreddingen". Er det fordi jeg er normalvektig nå?? (BMI på 22) Og har vært uregelmessig regelmessig på Pilates/styrketrening/cardio de siste årene?
Hadde håpet at det skulle "ta" litt i mage/rumpe/lår-området...
Armene mine er kjempefine fra før av, synes jeg, men det skader jo ikke med mer "definering"

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 15:25   #156
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

En annen sak er at jeg ikke merker så mye til denne "shreddingen". Er det fordi jeg er normalvektig nå?? (BMI på 22) Og har vært uregelmessig regelmessig på Pilates/styrketrening/cardio de siste årene?
Hadde håpet at det skulle "ta" litt i mage/rumpe/lår-området...
Armene mine er kjempefine fra før av, synes jeg, men det skader jo ikke med mer "definering"

Jah, du kan kunsten å gjøre andre misunnelig..... BMI på 22 .........

Vel, det kan jo hende det har skjedd mer enn du ser selv. Har du målt deg med målebånd?

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 17:19   #157
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Jah, du kan kunsten å gjøre andre misunnelig..... BMI på 22 .........

Vel, det kan jo hende det har skjedd mer enn du ser selv. Har du målt deg med målebånd?

BMI er jo et merkelig mål, det finnes nok ingen i min omgangskrets som ville sagt at jeg er slank, jeg er heller helt "normal" -hva nå det er . Jeg passer sjelden i klær merket medium - og det var vel egentlig målet mitt å komme tilbake dit da jeg begynte med ketolyse.

Har dessverre ikke målt meg, men jeg har ei bukse jeg skal prøve om elleve dager, da vil jeg se om det har skjedd noe

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 18:54   #158
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

BMI er jo et merkelig mål, det finnes nok ingen i min omgangskrets som ville sagt at jeg er slank, jeg er heller helt "normal" -hva nå det er . Jeg passer sjelden i klær merket medium - og det var vel egentlig målet mitt å komme tilbake dit da jeg begynte med ketolyse.

Har dessverre ikke målt meg, men jeg har ei bukse jeg skal prøve om elleve dager, da vil jeg se om det har skjedd noe

BMI sier like lite som de gammeldagse vekttabellene. Heldigvis har jeg en vekt som viser fettprosent. Men både fettprosenten og BMI-en min har sagt meg at jeg er ute å kjøre....

Blir spennende å se om elleve dager da Regner med det kommer en tilbakemelding når den tid kommer

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:36   #159
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Jepp! Dag 4 er gjennomført. Svetten siler, eller hagler.... Litt slapp i formen i dag, men brukte litt tyngre vekter på noen av øvelsene. Var litt forsiktig med hopping på gulvet for det var tungt for knærene. Usj, jeg som aldri har vært plaget med knærene på den måten før... :liker ikke:

I tillegg har jeg meldt meg på denne utfordringen for å gi meg selv ytterligere litt mer press:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39827
Men jeg må da også sørge for at noen vil ta noen 'fæle' før-bilder av meg Det blir nok ikke vanskelig å få de bildene til å se fæle ut. Kunsten blir å få fine bilder om 10 uker.

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:46   #160
Insomnia
Juniormedlem
 
Insomnia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 34
Insomnia er på en erverdig vei

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Blir dere med en runde i mai da?
Er snart høygravid, så passer ikke så godt å hive seg på nå

__________________


Insomnia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:48   #161
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Insomnia, her.

Blir dere med en runde i mai da?
Er snart høygravid, så passer ikke så godt å hive seg på nå

Jeg håper jo at jeg blir så god form til mai at jeg tar to level om gangen!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:53   #162
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Da er min 9. trening unnagjort. jeg svetter fortsatt masse.. Da er det bare én dag igjen med level 1..gruuuuer meg til level 2

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 20:38   #163
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Føler meg dårlig i forhold til dere Jeg klarte to økter denne uken. Riktignok var jeg syk tors/fre da, men likevel... Men satser på at dag 3 blir gjennomført i morgen Er innstilt på å klare 30 dager, men blir nok å bruke litt tid på det.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 20:40   #164
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Da er min 9. trening unnagjort. jeg svetter fortsatt masse.. Da er det bare én dag igjen med level 1..gruuuuer meg til level 2

Svetter ja, det er sikkert

Vi skal klare level 2 også Og blir det or tøft, så kan vi gå tilbake til level 1 igjen. UTEN skam

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 20:41   #165
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Føler meg dårlig i forhold til dere Jeg klarte to økter denne uken. Riktignok var jeg syk tors/fre da, men likevel... Men satser på at dag 3 blir gjennomført i morgen Er innstilt på å klare 30 dager, men blir nok å bruke litt tid på det.

Er du syk, kan du ikke utsette kroppen for et slikt "kjør" Er min mening

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 23:15   #166
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av gerd, her.

er du syk, kan du ikke utsette kroppen for et slikt "kjør" Er min mening

enig!!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 08:56   #167
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Ferdig med dag 4 ,litt enklere i dag kanskje...

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 12:55   #168
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 6 gjennomført, dette går jo bra!

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 13:53   #169
marit72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 21
marit72 er på en erverdig vei

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Har også bestilt denne men ikke fått den enda. Jeg kan egentlig ikke skjønne at det er meningen å trene dette hver eneste dag. Strider i mot alt jeg har lært om trening av styrke. Musklene bør faktisk hvile i 48 timer før du trener de samme musklene igjen. Under trening blir muskelfibre revet over og det må bygges nye muskelceller. Jeg vet med sikkerhet også at jeg kommer til å synes det er et vanvittig pes å gjennomføre noe slik hver eneste dag, og for den som har ryggproblemer, nakke, skulder osv kommer dette til å virke mot sin hensikt. Ser frem til å få dvd og sette i gang, men for meg vil det bli annenhver dag.
Må legge til at det er utrolig mange flinke, inspirerende mennesker her med mye pågangsmot. Lykke til videre alle sammen

marit72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 15:08   #170
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av marit72, her.

Har også bestilt denne men ikke fått den enda. Jeg kan egentlig ikke skjønne at det er meningen å trene dette hver eneste dag. Strider i mot alt jeg har lært om trening av styrke. Musklene bør faktisk hvile i 48 timer før du trener de samme musklene igjen. Under trening blir muskelfibre revet over og det må bygges nye muskelceller. Jeg vet med sikkerhet også at jeg kommer til å synes det er et vanvittig pes å gjennomføre noe slik hver eneste dag, og for den som har ryggproblemer, nakke, skulder osv kommer dette til å virke mot sin hensikt. Ser frem til å få dvd og sette i gang, men for meg vil det bli annenhver dag.
Må legge til at det er utrolig mange flinke, inspirerende mennesker her med mye pågangsmot. Lykke til videre alle sammen

Samme her, hvile etter trening. Men så er jo dette en 30 dagers greie, og når man ser på "The biggest Loser" f.eks, så holder de jo på bare verre..... Så mulig man få gevinst når noe er begrenset på tid, og hver økt er jo bare 20 min..... Sikkert noen untak fra regelen

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 15:30   #171
marit72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 21
marit72 er på en erverdig vei

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Hei
Ja i The biggest looser kjører de et helt sinnsykt opplegg.Har tenkt mye på hvordan dette i det hele tatt er mulig, etter å ha ligget på sofan og spist i årevis.
Uten å bli helt ødelagt og få belastningsskader. Enig med deg at dette er i begrenset tid og at de fleste sikkert tåler det. Jeg personlig vet at jeg ikke har godt av et slik opplegg. Er så godt som utrent nå, og regner med å overbelaste mer enn det gagner kroppen min. Tror det er bedre med et langtidsprosjekt jeg da. Det må sikkert bli individuelt, alle kjenner hva sin egen kropp tåler.
Lykke til videre LanoGakkGakk
Jeg drømmer om at 2011 skal bli året jeg ble sprek

marit72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 15:41   #172
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Oooog dag 9 gjennomført

I dag gikk det greit Vil ikke kalle det lett, for det er det ikke

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 15:42   #173
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 16:46   #174
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av marit72, her.

Hei
Ja i The biggest looser kjører de et helt sinnsykt opplegg.Har tenkt mye på hvordan dette i det hele tatt er mulig, etter å ha ligget på sofan og spist i årevis.
Uten å bli helt ødelagt og få belastningsskader. Enig med deg at dette er i begrenset tid og at de fleste sikkert tåler det. Jeg personlig vet at jeg ikke har godt av et slik opplegg. Er så godt som utrent nå, og regner med å overbelaste mer enn det gagner kroppen min. Tror det er bedre med et langtidsprosjekt jeg da. Det må sikkert bli individuelt, alle kjenner hva sin egen kropp tåler.
Lykke til videre LanoGakkGakk
Jeg drømmer om at 2011 skal bli året jeg ble sprek

Ja, det er helt umulig for meg å forstå. Jeg er rimelig mørbanket etter 20 min pr. dag, og kan ikke engang forestille meg at jeg kunne klart å trene på flere dager etter de øktene de driver med i biggest loser. Og det folk som er laaangt over 100 kilo på toppen av det hele. I tillegg til det har de også restriksjoner på maten.... Hjelpe og bevares.

MEN 2011 er faktisk funnet opp for oss som vil bli sprek og slank, og vi kan klare mye i løpet av ett år, jahhh!!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:37   #175
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 20 gjennomført med ståkarakter antar jeg.
Først 40 min zumba og så 20 min snømåking etterpå. Det siste var ikke så frivillig , synes VIRKELIG at vi har fått NOK snø nå. Og vinteren er knapt begynt, sukk.

Men da er det level 3 i morgen, ny dag, nye muligheter

Synes vi er flinke hele gjengen!!!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? Mosepjusk Trening 390 31-05-11 16:09
Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack Idarull Trening 15 23-01-11 14:32
Jillian Michaels 30 day shred oppstart 25. okt Fofa Trening 11 19-11-10 22:28
Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010 bolla123 Trening 0 08-11-10 00:28
Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone? Fofa Trening 115 07-09-10 20:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no