Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-09, 19:14   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Kiwi har fått et helgetilbud som jo er helt genialt! Hver fredag har de et produkt av kjøtt eller fisk til fast pris 14,90! Forrige fredag var det ytrefilet (1 porsjonsstykke) og neste fredag er det laksefilet. Det har også vært kyllingfilet og skinkebiff og annet. Venninna mi kjøpte 10 biffer til den nette sum at 150,- kroner på fredag!

Løp og kjøp! Hilsen Iset, som skal fylle opp fryseren med laksefilet i helgen!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 19:18   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

laksefilet av villaks kjøper jeg på bunnpris. 29,90 for fire skinn og beinfrie fileter. men tenkte å kjøpe kiwibiffer neste gang ja!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 19:23   #3
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Men er dette et typisk lokketilbud? Må man være i butikken når den åpner for å nyte godt av tilbudet, eller har de rikelig?

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 19:27   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

De har rikelig (de fyller opp en hel liten frysedisk), MEN folk hamstrer jo som gale så de blir som regel tomme etter kort tid. Jeg ville ikke ventet til lørdagen, for å si det sånn. Jeg går tidligst mulig på fredagen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 19:45   #5
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Vel verd å få med seg ja.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 19:50   #6
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Ja, man må gå ganske så tidlig på fredagen for å få handlet..

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 20:18   #7
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Var på kiwi i storgata (oslo) på fredag i halvfemtiden på fredag. Da var det godt med biffer igjen. Men det varierer sikkert veldig fra butikk til butikk da.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 01:06   #8
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Takk for tipset!
Dette har gått meg hus forbi … men bare vent til neste helg!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 01:15   #9
Bacon
Medlem
 
Bacon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 121
Bacon er ny på veien

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Hvor store er stykkene da? Jeg så det tilbudet en fredag for noen uker siden, da var det på svinefilet. Men kilosprisen ble totalt 149,- og det er faktisk ikke sååå billig.
Er det snakk om ytrefilet av okse så er det jo billig, men for laksefilet så er det langt høyrere kilospris enn det jeg pleier å betale.

Bacon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Baconinfisert Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 06:49   #10
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Det har vært stykker på 150/160 g.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 09:30   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Jeg tror de fyller opp flere ganger i løpet av helga. Sist uke var det kyllingfileet, den er billig til 14,90 for en. Oksemørbrad som var denne helga var sånn midt på treet prismessig, men veldig godt kjøtt!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 11:49   #12
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

fortsatt billigere i svergie der får jeg 2 kilo svinefilet for ca 150 kr hehe..
men som sagt, ekke alle som har den luksusen hihihi^^

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 17:55   #13
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

fortsatt billigere i svergie der får jeg 2 kilo svinefilet for ca 150 kr hehe..
men som sagt, ekke alle som har den luksusen hihihi^^


Sant nok Er deilig å kunne dra på Harry-handel en gang iblant og fylle opp frysa. Må nok ta en tur snart igjen

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:03   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Årh, jeg misunner SÅNN dere som har tilgang til Sverigeturer! Skulle vi satt oss i bilen og kjørt for å handle der, hadde det tatt oss minst 10 timer. :griiin:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 14:19   #15
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Årh, jeg misunner SÅNN dere som har tilgang til Sverigeturer! Skulle vi satt oss i bilen og kjørt for å handle der, hadde det tatt oss minst 10 timer. :griiin:


trøsten til deg får vel være at på disse turene havner det mer enn bare mat ned i handlekurven. Noen av mine mange ekstra kilo får svenskegodiset ta skylda for

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 14:20   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Årh, jeg misunner SÅNN dere som har tilgang til Sverigeturer! Skulle vi satt oss i bilen og kjørt for å handle der, hadde det tatt oss minst 10 timer. :griiin:

Når man regner på det så er det faktisk ikke så lønnsomt å reise over dit lenger. Man skal ha tunga rimlig rett i munnen for å komme igjen på pluss-siden.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 14:51   #17
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Når man regner på det så er det faktisk ikke så lønnsomt å reise over dit lenger. Man skal ha tunga rimlig rett i munnen for å komme igjen på pluss-siden.

En kilo bacon, kyllingbryst eller lammekjøttdeig til 54 kroner. Svine- eller storfekjøttdeig til ca. 30 kroner per kilo. Creme fraiche (36 %) til 30-33 kroner per liter. Fløte til 30 kroner literen.

Selve turen koster totalt 25 kroner. Så, ja, jeg sparer masse.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 15:02   #18
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Kjøttdeigen betaler jeg gladelig 50kr kg for hos min lokale slakter. Da vet jeg at jeg får ordentlig kjøtt. Og lammedeig til 55kr kg. De forskjellige svenske jeg har forsøkt (stort sett karbonadedeig) har vært så dårlig kvalitet og smak at jeg har vurdert å kaste mesteparten.
Kyllingfileeten har jeg samme problem med, de er trevlete og har en merkelig smak. Har forsøkt flere forskjellige merker der også, og vært nøye på å sjekke tilsetninger. Beltaler heller litt mer for norske, og fyser ned selv når det er tilbud på storpakker. Feks som hos Coop Obs! nå, 129 pr pk for 1100g.
Svinekjøttdeig er jeg i utgangspunktet skeptisk til både i norge og ellers, tror det er mye rart som går i den kverna!
Creme fraiche og fløte ser jeg nok at det kan spares på, emn så er det jo begrenset holdbarhet på det, så å kjøpe i store kvanta er uansett bortkastet
Det eneste jeg sitter igjen med da, er rimmad sidfläsk, og kalkumfileeter.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 07:50   #19
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kjøttdeigen betaler jeg gladelig 50kr kg for hos min lokale slakter. Da vet jeg at jeg får ordentlig kjøtt. Og lammedeig til 55kr kg. De forskjellige svenske jeg har forsøkt (stort sett karbonadedeig) har vært så dårlig kvalitet og smak at jeg har vurdert å kaste mesteparten.
Kyllingfileeten har jeg samme problem med, de er trevlete og har en merkelig smak. Har forsøkt flere forskjellige merker der også, og vært nøye på å sjekke tilsetninger. Beltaler heller litt mer for norske, og fyser ned selv når det er tilbud på storpakker. Feks som hos Coop Obs! nå, 129 pr pk for 1100g.
Svinekjøttdeig er jeg i utgangspunktet skeptisk til både i norge og ellers, tror det er mye rart som går i den kverna!
Creme fraiche og fløte ser jeg nok at det kan spares på, emn så er det jo begrenset holdbarhet på det, så å kjøpe i store kvanta er uansett bortkastet
Det eneste jeg sitter igjen med da, er rimmad sidfläsk, og kalkumfileeter.

Kult.

Jeg får ofte med nok CF til to uker. På slutten av holdbarhetsdatoen blir den spist som yoghurt, evt. blandet med kjempebillig tyrkisk yoghurt (20 spenn per liter). Overskuddsfløten lages om til iskrem, eller kan fryses i isbitformer og brukes i supper. Dermed kan jeg kjøpe inn for mange uker om gangen.

Jeg har egentlig god erfaring med svensk kjøtt, bl. a. fordi det ofte er dansk. Jeg tåler dessverre ikke svin (jeg digger smaken, men svinekjøtt er ofte så gammelt at det er rikt på aminer). Trondhjem har dessverre ingen slakter (såvidt jeg vet). Sverige er fortsatt lønnsomt, ihvertfall for trøndere.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 12:32   #20
Fearchara
Nytt Medlem
 
Fearchara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 3
Fearchara er på en erverdig vei

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Av en eller annen grunn glemmer jeg dette tilbudet på fredager og lørdager, men kommer på det igjen i begynnelsen av uka. Og så har jeg latt meg fasinere noe veldig av den dansen i reklamefilmen.

Fearchara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: karbohydratfattig - søkende Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:05   #21
froken
Medlem
 
froken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: rogaland
Alder: 53
Innlegg: 76
froken er på en erverdig vei

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Hei. Er det noen her som vet hva go helg tilbud det er på kiwi denne fredagen?

froken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbo i maten Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:54   #22
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Sist helg stod det at det var lokalt bestemt Heldigvis var det entrcote på Kiwi'n på haugenstua

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 21:50   #23
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Gjett om jeg durer til Kiwi på freda'n! Må fylle opp med bacon likevel.

Nei, forresten - jeg sender mora mi i butikken - hun er hjemme på dagtid. Takk for tipset! Dette visste jeg ikke.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 18:36   #24
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

Sist fredag var det laksefilet her. Jeg kjøpte 12 stk. Filetene var helt nyyydelige, store og flotte. Gleder meg til å se hva som er nå på fredag. :hekta:

Entrecote liker jeg ikke, så jeg håper det er kylling eller biff.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 19:02   #25
turbokano
Medlem
 
turbokano sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 40
Innlegg: 115
turbokano er ny på veien

Sv: Kiwi sitt fantastiske fredagstilbud (kjøtt og fisk)!

håper de har no biff igjen snart trenger å få fylt frysen,kjøpte vell inn 10 pakker med ytrefilet sist,men gikk fort unna.

turbokano er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjøtt, fisk og annet kre soladi Induksjonen 7 13-01-09 12:15
Vilt kjøtt/fisk Nike Generell ernæringsdebatt 9 24-06-08 15:18
Regner man 1 gr karbo pr 100 g i kjøtt, fisk, skalldyr og bacon? Madeleine Ketolysekuren 9 25-03-08 20:20
Hva er din favoritt innen kjøtt og fisk? Fjonken Lavkarbo generelt 11 04-07-06 16:14
Kjøtt/Fjærkre/Fisk spicy spicy TinaF Atkins kosthold 3 16-03-05 15:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no