Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hvor mye C-vitamin tar du om dagen?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Se resultatene: Hvor mye C-vitamin tar du hver dag?
Tar ikke C-vitamintilskudd 10 25,00%
60-300 mg 7 17,50%
300-700 mg 3 7,50%
700-1000 mg 7 17,50%
Mer enn 1000 mg 13 32,50%
Deltakere: 40. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-04, 01:26   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hvor mye C-vitamin tar du om dagen?

Lurer jeg..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 10:19   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

2 stk. Bio-C 750 mg

PS glemte å si - en morgen - en kveld

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 02-12-04 kl 10:49.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 10:25   #3
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Det samme som Nille. En morgen og en kveld, da C-vitaminer har 12 timers halveringstid.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 10:27   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg tar ca 1000 mg på en gang, selv om det ikke er så lurt. Har en skje i morgensmoothien.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 11:29   #5
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Nå om dagen tar jeg flere gram hver dag (fordelt utover dagen)for å bli kvitt en hardnakket forkjølelse... Tror jeg har høy toleranse/stort behov for C-vitamin, for jeg får aldri noe magetrøbbel. Har akkurat kjøpt en kilospakning med ascorbinsyre, men jeg er litt bekymret for at det kan bli for surt for kroppen og for at det kan tære på tannemaljen...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 19:01   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Nå om dagen tar jeg flere gram hver dag (fordelt utover dagen)for å bli kvitt en hardnakket forkjølelse... Tror jeg har høy toleranse/stort behov for C-vitamin, for jeg får aldri noe magetrøbbel. Har akkurat kjøpt en kilospakning med ascorbinsyre, men jeg er litt bekymret for at det kan bli for surt for kroppen og for at det kan tære på tannemaljen...

Askorbinsyre.. det er ren c-vitamin eller? Jeg har tidligere hatt magekatarr (forstadiet til magesår) og lurer også på om ren askorbinsyre er "skadelig" for magen etc.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 19:04   #7
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg tar en bio-C per dag.

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 19:21   #8
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Askorbinsyre.. det er ren c-vitamin eller? Jeg har tidligere hatt magekatarr (forstadiet til magesår) og lurer også på om ren askorbinsyre er "skadelig" for magen etc.

Det er ren C-vitamin, ja. Ren C-vitamin kan fremstilles på flere måter. En annen form er kalsiumaskorbat, som ikke er surt. Det er ofte det som er i C-vitamintilskudd. Men nå har jeg akkurat lest at man bør være forsiktig med å ta dette på grunn av at det blir for mye kalsium... Skal poste link om dette i egen tråd...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 19:23   #9
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Det er ren C-vitamin, ja. Ren C-vitamin kan fremstilles på flere måter. En annen form er kalsiumaskorbat, som ikke er surt. Det er ofte det som er i C-vitamintilskudd. Men nå har jeg akkurat lest at man bør være forsiktig med å ta dette på grunn av at det blir for mye kalsium... Skal poste link om dette i egen tråd...

Kan du gi trådlinken?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 19:27   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg tar vel en 2-5 Bio-C 750 mg hver dag.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 19:32   #11
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Kan du gi trådlinken?

Skjønner ikke helt hva du mener nå, men kan godt legge linken her også, fant den akkurat :

http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5824

Det handler om kalsium og hjerteinfarkt... Artikkelforfatteren mener at man bør ta natriumaskorbat i stedet for kalsiumaskorbat hvis man skal ha syrenøytral C-vitamin.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-12-04, 05:12   #12
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Exclamation

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Skjønner ikke helt hva du mener nå, men kan godt legge linken her også, fant den akkurat :

http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5824

Det handler om kalsium og hjerteinfarkt... Artikkelforfatteren mener at man bør ta natriumaskorbat i stedet for kalsiumaskorbat hvis man skal ha syrenøytral C-vitamin.

Ikke natrium men magnesium, natrium får vi mer enn nok av som salt(NaCl)

Jeg tar mye tilskudd av magnesium men ikke kalsium da jeg spiser mye ost.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 03-12-04, 09:55   #13
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Normalt tar jeg ca 2 gram askorbinsyre daglig, når jeg er syk , har betennelse ell. tar jeg opptil 20 gram dag. har vært altfor sløv med c-vitaminen i det siste.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 03-12-04, 10:10   #14
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Ikke natrium men magnesium, natrium får vi mer enn nok av som salt(NaCl)

Jeg tar mye tilskudd av magnesium men ikke kalsium da jeg spiser mye ost.

Fra artikkelen:

"Nyere studier viser at blant annet høye doser med C-vitamin (bruk syrenøytral natriumaskorbat og ikke kalsiumaskorbat!) kan forebygge og reversere tap av kalsium fra beinmassen. En daglig dose på mellom 1 – 2 gram tatt i flere små og regelmessige doser gjennom hele dagen gir resultat."

Nå er det C-vitamin jeg snakker om da, ikke kosttilskudd generelt, siden vi er i C-vitamintråden

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 04-12-04, 18:18   #15
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Fra artikkelen:

"Nyere studier viser at blant annet høye doser med C-vitamin (bruk syrenøytral natriumaskorbat og ikke kalsiumaskorbat!) kan forebygge og reversere tap av kalsium fra beinmassen. En daglig dose på mellom 1 – 2 gram tatt i flere små og regelmessige doser gjennom hele dagen gir resultat."

Nå er det C-vitamin jeg snakker om da, ikke kosttilskudd generelt, siden vi er i C-vitamintråden

OK Scilla jeg gir meg

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 04-12-04, 18:43   #16
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg er overrasket at flertallet (til nå) tar over 1000 mg.. Kanskje jeg også burde det? Men tarmene sier så innmari fra.. Løs mage, for å si det sånn.

Jeg tar mest på morran, og litt på kvelden.. Kanskje det er derfor? Kanskje jeg burde ta tre ganger om dagen f.eks istedet?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-12-04, 10:02   #17
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Jeg er overrasket at flertallet (til nå) tar over 1000 mg.. Kanskje jeg også burde det? Men tarmene sier så innmari fra.. Løs mage, for å si det sånn.

Jeg tar mest på morran, og litt på kvelden.. Kanskje det er derfor? Kanskje jeg burde ta tre ganger om dagen f.eks istedet?

Du trenger ikke å ta mer, løs mage er et tegn på at du får i deg mer enn nok c - vitamin.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 07-12-04, 18:30   #18
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Jeg tar rundt 5000 mg i en dose ved minste tegn til halsonde eller andre infeksjoner, og gjentar dette to-tre ganger.
Dette går fint og jeg har hittil ikke hatt problemer med magen.
Hvis jeg tar c-vitaminer daglig får jeg vondt i magen og blir kvalm.
Dette gjelder selv i "normale" doser.

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-12-04, 18:58   #19
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Du trenger ikke å ta mer, løs mage er et tegn på at du får i deg mer enn nok c - vitamin.

Bare lurer på.. er det noe du tror eller vet?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-12-04, 19:51   #20
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Du trenger ikke å ta mer, løs mage er et tegn på at du får i deg mer enn nok c - vitamin.

Det er nok en erfaring mange har gjort ja....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 07-12-04, 20:45   #21
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Bare lurer på.. er det noe du tror eller vet?

Jeg kan bekrefte det Begod skriver. Du tåler mer C-vitamin når du er syk eller har en infeksjon. Selv om du nesten ikke tåler noe når du er frisk kan du godt tåle 20 000mg når du er skikkelig syk. får du løs mage av C-vitamin så tar du for mye av gangen.
Jeg hørte Dag Viljen Polizinzki si at en bør ta små doser Cvitamin mange ganger om dagen for at kroppen skal ha C-vitamin tilgjengelig til enhver tid.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 09-12-04, 01:06   #22
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Jeg hørte Dag Viljen Polizinzki si at en bør ta små doser Cvitamin mange ganger om dagen for at kroppen skal ha C-vitamin tilgjengelig til enhver tid.

Men.. jeg mener å ha lest et sted her inne at c-vitamin går ut av kroppen etter 12 timer.. er det da vits å spise det oftere enn det? (kan kanskje bare han Polizinzki svare på, siden han har sagt det, men..)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-12-04, 01:27   #23
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg tror det er litt forskjellig avhengig av om man er frisk eller ikke. Er man syk brukes C-vitaminet hurtigere opp, og da trenger du påfyll oftere. Jeg tar 1/2 - 1 gram hver time hvis jeg holder på å bli syk!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 09-12-04, 01:30   #24
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Joda, men jeg tenkte mest på når man er frisk, jeg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-12-04, 01:34   #25
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Da tror jeg to ganger daglig er nok!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins Advantage Bars HP Atkins kosthold 9 18-02-11 10:20
C- vitamin istedet for antibiotika Begod Kosttilskudd 8 11-02-05 22:42
Gratulerer med dagen HP! Fedonisten Generell diskusjon 16 15-05-04 13:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no