Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Makan til holdning

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-11, 12:59   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Makan til holdning

Min kostholdsfilosofi er South beach. Men jeg har holdt meg til nokså lite karbo da dette har fungert supert.
Så stagnerte vekta og jeg kuttet all løken til middag for å se om det kunne gjøre utslag.
Men i går så tenkte jeg at jeg skulle gå på apoteket å kjøpe meg stix for å se om jeg er i ketose noe jeg i utgangspunktet overhode ikke har tenkt å være i. Så spør jeg apotek dama om de har. Jada sa hun men de er kjempedyre så det er ikke noe å kjøpe mente hun. Ehh... jammen jeg skal ha uansett jeg. Jammen sa hun det er farlig å være i ketose så det går ikke an. Nei sa jeg det spørs jo hvilken diett du går på osv. Joda men sånt er farlig og bør skje i samråd med lege.
Jeg begynte å bli nokså irritert da så sa jeg bare at jammen hva koster de da? 93,50kr. Åh var dem så billige sa jeg da vil jeg ha. Nei sa ho atter en gang, det er ikke noe å ha. Slik ble vi stående å kverulere. Så det siste hun sa når hun motvillig puttet den opp i ett nett til meg var, ja dette skal kun foregå i samråd med lege.

Jeg ble helt satt ut jeg. Nesten som om jeg skulle kjøpe narkotika eller noe sånt. Når jeg kom hjem så målte jeg og jeg er på den midterste lilla. HJELPjeg er jo i ketose. Så begynner jeg å kverne på alt denne damen sa da. Det er så farlig og jeg har begynt å kjenne på den minste ting.
Er det virkelig så farlig? Bør jeg sette meg ned å spise karbo slik at jeg går ut av ketose?
Huff fikk litt hetta jeg nå. Vekta står fortsatt still også. Men det kan jo ha med omstillinga å gjøre. Pluss at jeg har spist endel salt siste uka.

Ble i tvil på alt jeg nå....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:02   #2
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Makan til holdning

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Min kostholdsfilosofi er South beach. Men jeg har holdt meg til nokså lite karbo da dette har fungert supert.
Så stagnerte vekta og jeg kuttet all løken til middag for å se om det kunne gjøre utslag.
Men i går så tenkte jeg at jeg skulle gå på apoteket å kjøpe meg stix for å se om jeg er i ketose noe jeg i utgangspunktet overhode ikke har tenkt å være i. Så spør jeg apotek dama om de har. Jada sa hun men de er kjempedyre så det er ikke noe å kjøpe mente hun. Ehh... jammen jeg skal ha uansett jeg. Jammen sa hun det er farlig å være i ketose så det går ikke an. Nei sa jeg det spørs jo hvilken diett du går på osv. Joda men sånt er farlig og bør skje i samråd med lege.
Jeg begynte å bli nokså irritert da så sa jeg bare at jammen hva koster de da? 93,50kr. Åh var dem så billige sa jeg da vil jeg ha. Nei sa ho atter en gang, det er ikke noe å ha. Slik ble vi stående å kverulere. Så det siste hun sa når hun motvillig puttet den opp i ett nett til meg var, ja dette skal kun foregå i samråd med lege.

Jeg ble helt satt ut jeg. Nesten som om jeg skulle kjøpe narkotika eller noe sånt. Når jeg kom hjem så målte jeg og jeg er på den midterste lilla. HJELPjeg er jo i ketose. Så begynner jeg å kverne på alt denne damen sa da. Det er så farlig og jeg har begynt å kjenne på den minste ting.
Er det virkelig så farlig? Bør jeg sette meg ned å spise karbo slik at jeg går ut av ketose?
Huff fikk litt hetta jeg nå. Vekta står fortsatt still også. Men det kan jo ha med omstillinga å gjøre. Pluss at jeg har spist endel salt siste uka.

Ble i tvil på alt jeg nå....

Jeez.... nei, det er ikke farlig, og hu dama aner ikke hva hu snakker om.
Sett deg ned, pust rolig og slapp av. Har du bestemt deg for hvilken retning du har tenkt til å følge? I så fall, les boka og ta det med ro.

Inuittene og Masaiene er i ketose store deler av året, og har vært det i århundrer. De fleste er faktisk i ketose om morgenen fordi de har tømt kroppen for energi fra karbohydrater. Det er en helt naturlig tilstand, så du har ingenting å bekymre deg for.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:03   #3
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Makan til holdning

Himmel og hav, for en kjærring

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:17   #4
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Makan til holdning

For et brødhau!

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:17   #5
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Makan til holdning

Jeg hadde bedt henne klappe igjen - ja, jeg er så frekk.

Vel, dette er vel grunnen til at jeg kjøper ketostix på eBAy, slipper å måtte forklare meg for noen, det gidder jeg virkelig ikke. Hva og hvordan jeg spiser er ingen andre sin business.

Jeg har vært i ketose i et år nå, bare med noen få avbrekk, jul etc. Aldri følt meg bedre, og de få gangene jeg har vært ute av ketose er de gangene jeg har følt meg energiløs og sliten.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~

Sist redigert av Kitsu : 21-06-11 kl 13:32.
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:23   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Makan til holdning

Er det mulig? Og nei, det er ikke farlig. Det er ikke nødvendigvis sånn at ketose passer for alle, men farlig er det ikke. Og hvorfor selger de dem om det ikke er noe å ha?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:27   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Makan til holdning

Damen har vel bare gått i den vanlig fellen og trodd at ketose var det samme som ketoacidose!
Ketoacidose er en syreopphopning i kroppen som rammen diabetikere når insulinnivået blir for lavt og blodsukkeret skyhøyt! Det er faktisk livsfarlig!
Ketosestiksene ble i utgangspunktet brukt av nettopp diabetikere for å sjekke akkurat dette!

Jeg hadde ketoner i urinen da jeg hadde en liten dia2- fornektelsesperiode. Med et blodsukker på 18 og skyhøyt karboinntak, var det nok ikke akkurat en uskyldig ketose som var grunnen!

Om man vil unngå slike konfrontasjoner, selges ketostiks i mange Meny- butikker som også har annet ketolyse- materiale som Boka og vitaminene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:29   #8
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Makan til holdning

Er det virklig mulig og være sånn
Jeg hadde nok byttet apotek.
Jeg var på apoteket her om dagen og heldigvis en positiv holdning.
Sa jeg skulle ha stiks og at jeg gikk på ketolyse.Hun ble heller nysjerrig på det. Hun visste lite om det og syns det var spenndende. Abefalte denne siden og se på.
Pleier og anbefale denne siden til de som er nysjerrig

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:31   #9
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Makan til holdning

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er det mulig? Og nei, det er ikke farlig. Det er ikke nødvendigvis sånn at ketose passer for alle, men farlig er det ikke. Og hvorfor selger de dem om det ikke er noe å ha?

er vel kanskje for noen er litt hjene døde

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:36   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Makan til holdning

Jeg har aldri blitt stilt noen spørsmål, i alle fall. Nå har jeg bare kjøpt sånne en gang, men sa bare jeg skulle ha ketodiabur-sticks, og fikk dem uten spørsmål. Blir vel litt som å bli nekta å kjøpe paracet fordi det er dumt å drikke.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:46   #11
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Makan til holdning



Hadde planer om å handle inn stixs i dag jeg. Kan jeg finne det i hylla selv eller? Har lite lyst å dele noe som helst med de som jobber der.

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:49   #12
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Makan til holdning

Som om de du handler av har noe med HVA du handler og HVORFOR.

Det er vel bare til å svare "deg om det" eller noe...

Jeg kommer ofte med sånne teite svar, jeg...når jeg mener spørsmålene er dumme. F.eks når de spør om jeg vil ha poser etter å ha handlet mat for nærmere tusenlappen osv... da svarer jeg som regel "Nei, jeg tar det i lommen"

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:52   #13
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Makan til holdning

Opprinnelig lagt inn av manebane, her.



Hadde planer om å handle inn stixs i dag jeg. Kan jeg finne det i hylla selv eller? Har lite lyst å dele noe som helst med de som jobber der.

Tror det er vanligest å måtte spørre etter dem i kassen. Desverre.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:53   #14
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Makan til holdning

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Som om de du handler av har noe med HVA du handler og HVORFOR.

Det er vel bare til å svare "deg om det" eller noe...

Jeg kommer ofte med sånne teite svar, jeg...når jeg mener spørsmålene er dumme. F.eks når de spør om jeg vil ha poser etter å ha handlet mat for nærmere tusenlappen osv... da svarer jeg som regel "Nei, jeg tar det i lommen"

tror jeg skal bruke den neste gang jeg handler mye.
Syns den var bare rå bra

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 14:03   #15
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Makan til holdning

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

tror jeg skal bruke den neste gang jeg handler mye.
Syns den var bare rå bra

jobber selv i butikk, og "må" liksom spørre, selv om det er faktisk Mange som har med seg poser selv. Man kan ikke vite alltid^^

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 14:12   #16
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Makan til holdning

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

jobber selv i butikk, og "må" liksom spørre, selv om det er faktisk Mange som har med seg poser selv. Man kan ikke vite alltid^^

Er enig med deg der,de som jobber kan jo ikke vite det
Jeg syns de som jobber er høfflig og spør.
Men det hadde vært festlig.
Hmm kanskje la det være

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 14:16   #17
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Makan til holdning

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

Er enig med deg der,de som jobber kan jo ikke vite det
Jeg syns de som jobber er høfflig og spør.
Men det hadde vært festlig.
Hmm kanskje la det være

hehe er ganske vant til det selv^^ men gjett om man får høre det om man Ikke spør om de vil ha pose xD
vanskelige å gjøre fornøyde mange kunder, uansett, men så har man de som er generelt happy og fornøyde. hjelper mye

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 14:31   #18
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Makan til holdning

Ikke alle mennesker er like flinke til jobben sin, og noen styres av sine personlige fordommer og mangel på kunnskap. Sånn er det i alle yrker, men det føles så dumt når man TROR man har et menneske som kan jobben sin foran seg.
Ble rimelig sjokka da jeg rett etter at jeg fikk konstantert diabetes 1 gikk inn på apoteket og ba om hjelp til å finne produkter som ville være bra for meg som diabetiker til å ta vare på føttene mine (ble en smule skremt av legens uttalelser om at skader i beina er vanlig følge til diabetes 1).
På grunn av synsproblemene mine kan jeg ikke selv lese på etiketter, så jeg kjøpte alt damen mente var viktig. Vel hjemme var det frem med lesebriller, lupe og sterkt lys og der stod det på raspen jeg hadde kjøpt "må ikke brukes av diabetikere uten i samråd med lege"

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 14:32   #19
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Makan til holdning

Opprinnelig lagt inn av manebane, her.



Hadde planer om å handle inn stixs i dag jeg. Kan jeg finne det i hylla selv eller? Har lite lyst å dele noe som helst med de som jobber der.


Nå kan man fint gå på apoteket og spørre etter ketostix uten å forklare hvorfor man skal ha dem. Jeg vil ha en pakke ketos-stix, holder lenge og da inviterer man heller ikke til noen diskusjon.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 14:42   #20
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Makan til holdning

Du traff sikkert på Wenche Frølich undercover

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 14:43   #21
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Makan til holdning

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Du traff sikkert på Wenche Frølich undercover

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 15:05   #22
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Makan til holdning

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Ikke alle mennesker er like flinke til jobben sin, og noen styres av sine personlige fordommer og mangel på kunnskap. Sånn er det i alle yrker, men det føles så dumt når man TROR man har et menneske som kan jobben sin foran seg.
Ble rimelig sjokka da jeg rett etter at jeg fikk konstantert diabetes 1 gikk inn på apoteket og ba om hjelp til å finne produkter som ville være bra for meg som diabetiker til å ta vare på føttene mine (ble en smule skremt av legens uttalelser om at skader i beina er vanlig følge til diabetes 1).
På grunn av synsproblemene mine kan jeg ikke selv lese på etiketter, så jeg kjøpte alt damen mente var viktig. Vel hjemme var det frem med lesebriller, lupe og sterkt lys og der stod det på raspen jeg hadde kjøpt "må ikke brukes av diabetikere uten i samråd med lege"

oi det burde da damen og sjekket ut ved og lese bak. Det var bra du fant ut av det

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Makan til vrøvl og vås (aftenposten) Ignite Lavkarbo generelt 11 25-07-08 11:02
Nei nå har jeg aldri sett på makan! mam Optimal Ernæring 9 12-04-07 15:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no