Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-08, 11:44   #1
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

http://www.dagbladet.no/dinside/2008/01/11/523566.html

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 11:51   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Digger de to der!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 11:56   #3
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Sannelig på tide at noen i Norge tar tak, og faktisk studerer dette.
Heia Pål og Ingvild!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 11:58   #4
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Er dette kun for søringer, altså Oslo og omegn? Noen som vet?
Har sendt en mail til Andreassen Moe, og håper hun svarer.

Noen som har meldt seg på?

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:18   #5
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Ser ut som det er for folk som bor i osloområdet, siden treningen er på idrettshøyskolen, men kanskje de kan lage et opplegg for utenbyinger?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:20   #6
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

weee!!!!!!!!!!!!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:24   #7
Brumm
Medlem
 
Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oppland
Alder: 44
Innlegg: 236
Brumm er ny på veien

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Dette blir spennede. Bra det blir forsket på.

__________________
Mål: Ned 6 kg.
-Går litt opp og ned...

Velkommen inn i min journal!
Brumm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg fram-heller mot Atkins Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:27   #8
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Jeg sendte en mail som sagt, og Ingvild Andreassen Moe, svarte nesten tvert, Det er for dem som har mulighet til å møte opp for å trene på idrettshøyskolen. Dessverre for meg.

De håper også at dette prosjektet skal bli så bra at de får utvikle et doktorgradsprosjekt. Men det ligger litt frem i tid.

Dette var godt nytt!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:51   #9
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Jeg har innhetet tillatelse fra Ingvild Moe Andreassen til å legge ut e-postene deres. Og her er de:

De som ønsker e-postadressene, kontakter Goggen.
Om noen skulle være interessert.

De fikk selvølgelig også link til www.lavkarbo.no hvis de ikke hadde den fra før.

__________________




Sist redigert av Georgine : 15-01-08 kl 13:27. Årsak: Endret da e-postadresser ikke skal legges ut
Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 13:02   #10
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Veldig bra!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 20:50   #11
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Dette bir gøy :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:26   #12
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Sitat:

Av personvernhensyn ønsker vi heller ikke at epostadresser offentliggjøres i tråder i åpne fora her.

Ref fra reglene. De som ønsker disse adressene kan få de fra Goggen.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:35   #13
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Hei!

Jeg har allerede vært i kontakt med disse, og vi som allerede lever på karbofattig kost kan de ikke bruke som "forsøkskaniner". Da ville ikke studiene bli riktige, ergo så er vi som er her inne ubrukbare i denne sammenheng.

Hilsen Trinelise

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 15:09   #14
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Ref fra reglene. De som ønsker disse adressene kan få de fra Goggen.

Merkeligere og merkeligere her nå.
Jeg skjønner jo at vi ikke skal strø om oss med e-post-adresser.

Det var jo hele vitsen med å innhente tillatelse fra dem det gjelder først.

Men jeg skal ta dette til etterretning også.

Og skal du/dere som moderator henvise til at de kan få dem av meg bør kanskje noen forhøre seg om det er greit for meg først?

ja,ja

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 18:32   #15
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Nå må du slutte å sutre Goggen. Du innhentet epostadressene, så skal du ikke kunne dele de ut fordi du ikke kan legge de ut i forumet?

I og med at de ikke vil ha folk som allerede lever lavkarbo så slipper du all jobben med det allikevel.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 18:35   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Trodde personvern ble litt annerledes når det faktisk er innhentet tillatelse fra de det gjelder? Dersom jeg feks. vil at Goggen skal legge ut min epost-adresse her så får han ikke lov? Bare et uskyldig spørsmål altså.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 18:42   #17
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Trodde personvern ble litt annerledes når det faktisk er innhentet tillatelse fra de det gjelder? Dersom jeg feks. vil at Goggen skal legge ut min epost-adresse her så får han ikke lov? Bare et uskyldig spørsmål altså.

Vi må forholde oss til forumreglene

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:01   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Hehe ja jeg vet jo det, men det er nettopp reglene jeg lurte på. Det står jo "av personvern-hensyn", men blir ikke det litt annerledes når personene det gjelder har sagt ja?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:24   #19
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe ja jeg vet jo det, men det er nettopp reglene jeg lurte på. Det står jo "av personvern-hensyn", men blir ikke det litt annerledes når personene det gjelder har sagt ja?

Ikke nødvendigvis. Du kan sende en PM til Lise eller HP for debatt

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:31   #20
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

I og med at de ikke vil ha folk som allerede lever lavkarbo så slipper du all jobben med det allikevel.


Hmm, nå er det jo stadig folk som er i startgropa her inne. Og flere er her inne og leser i lang tid før de begynner på evt. slanking. Så akkurat det var en usaklig begrunnelse.

Forøvrig er det selvsagt helt OK for meg å dele ut adressene. Det var bare ordlyden jeg reagerte på. Eller sutret over som du kaller det.

Fin karakteristikk det.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:35   #21
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe ja jeg vet jo det, men det er nettopp reglene jeg lurte på. Det står jo "av personvern-hensyn", men blir ikke det litt annerledes når personene det gjelder har sagt ja?

Jepp, det var min tanke også. Men jeg skal ikke gå i hardtkorn med noen. Men jeg må lære meg å tolke bedre tror jeg. Ikke bare lese det som står.

Men greit nok, en regel er vel en regel.

Men det var godt ment ihvertfall

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 20:56   #22
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hehe ja jeg vet jo det, men det er nettopp reglene jeg lurte på. Det står jo "av personvern-hensyn", men blir ikke det litt annerledes når personene det gjelder har sagt ja?


For orden skyld kan jeg tilføye at dette med personvern OGSÅ har med SPAM faren å gjøre. De som sender virus/SPAM har ofte programmer der de søker opp e-post adresser som ligger i åpent nett som på forum etc. Vedkommendes mailbox blir da oversvømmet av junkmail/virus og det som verre er.

Nå er ikke dette en regel som er spesiell for oss som forum. Ingen seriøse internasjonle forum tillater e-post adresser i åpent forum. Jeg er og har vært medlem av mange utenlandske forum og alle har de samme reglene.

Noen har et system som faktisk funker slik at om det blir lagt inn en adresse med @ i blir den automatisk slettet. Så langt har det ikke gått her enda. Og det er jo bra, for da kan en få gitt beskjed om hvem som har adressen og hvorfor den er slettet, - selv om det ikke ser ut til å hjelpe noe her.

Nå trodde jeg faktisk at denne tråden handlet om Dagbladets test og ikke en diskusjon om/for/imot posting av e-post adresser. Det ble gitt en grunn - og den er absolutt god nok.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 21:21   #23
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Så spenennde da!!

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 22:46   #24
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Saken er biff, dette er fett !

Jeg satt her for noen dager siden og irriterte meg over disse slanke-reality-greiene som bare får spise siv og fuglefrø...og tenkte at media og TV er egentlig ikke så opptatt av fakta, heller noe som selger bra. tenkte at det er vel ikke så langt frem til noen har et slikt program basert på lavkarbo og høyfett.

Media vil jo helst tekkes oss vanlige folk, og det er mange vanlige folk som har kommet til fornuften i matveien.

Dette er fett :-)

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 01:03   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dagladet: Vil teste fett-diett på fete

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Nå trodde jeg faktisk at denne tråden handlet om Dagbladets test og ikke en diskusjon om/for/imot posting av e-post adresser. Det ble gitt en grunn - og den er absolutt god nok.

Herlighet, det var da bare et spørsmål. Jeg synes DITT svar var bra nok, men ble jo ikke klokere før det, derfor spurte jeg. Sorry.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 18:02
På forsiden... André Buskevekster Lavkarbo generelt 1 19-09-04 14:37
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 23:45
CKD diett (keto for de som trener vekter) NK Andre dietter 13 07-06-04 22:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no