Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-08-11, 13:22   #26
Happysmurf
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 5
Happysmurf er på en erverdig vei

Sv: Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide?

Er prøver =)
Har vært det siden feb, altså er vi inne i pp 7.
Dette tok myyye lengere tid enn jeg hadde håpa på.
men vi prøver videre å venter på at de magiske 12 mnd skal passere så vi kan få hjelp hos legen, har jo begynt å fundere masse på om d kan være noe galt.

__________________


Happysmurf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 02:33   #27
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide?

heisann..
jeg er å en av prøverene her inne.
sluttet på p pillene 1 nov 2005, tok det som det kom frem til midten av 2007, da begynte vi å prøve mer.. i sept 09 fikk vi hjelp, jeg har pcos fant vi ut, å gått på endel hormon kurer osv. ble gravid i juni 2010, men mistet tidlig.
ikke noe spire etter det har vist seg
nå er det porsgrunn neste. prøverør osv.
venter på inkalling til forsamtale, men må ned litt til i vekt
har gått fra 125 til 104,4 på onsdag..
må ned i max 102.5 for å kunne få prøverør der inne, så satser på å klare det innen høsten å den forsamtalen.

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 10:26   #28
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide?

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

heisann..
jeg er å en av prøverene her inne.
sluttet på p pillene 1 nov 2005, tok det som det kom frem til midten av 2007, da begynte vi å prøve mer.. i sept 09 fikk vi hjelp, jeg har pcos fant vi ut, å gått på endel hormon kurer osv. ble gravid i juni 2010, men mistet tidlig.
ikke noe spire etter det har vist seg
nå er det porsgrunn neste. prøverør osv.
venter på inkalling til forsamtale, men må ned litt til i vekt
har gått fra 125 til 104,4 på onsdag..
må ned i max 102.5 for å kunne få prøverør der inne, så satser på å klare det innen høsten å den forsamtalen.

DET klarer du! Du har jo vore superflink til no då, så dei siste to små kiloane klarer du utan problem eg heiar på deg!!!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 13:34   #29
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide?

veier nå 102,9, må jo ned til max 102,5, men vil helst under 100, for vekta mi viser en kg mindre en den hos min fast lege,m så hva om den viser to kg mindre en den i porsgrunn liksom? huff, lettere panikk.. hehe

har fått time til Porsgrunn nå den 12 september å er kjempe spent. det er såå lenge til, men sammtidig, så er det nesten litt for fort.. jeg ønsker jo dette av hele mitt hjere, men har så lite lyst å komme inn til den timen å veie for mye, å få beskjed om å vente lenger liksom.. det jeg er redd for.. men skal klare det.. jeg skal!!!

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 19:37   #30
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide?

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

veier nå 102,9, må jo ned til max 102,5, men vil helst under 100, for vekta mi viser en kg mindre en den hos min fast lege,m så hva om den viser to kg mindre en den i porsgrunn liksom? huff, lettere panikk.. hehe

har fått time til Porsgrunn nå den 12 september å er kjempe spent. det er såå lenge til, men sammtidig, så er det nesten litt for fort.. jeg ønsker jo dette av hele mitt hjere, men har så lite lyst å komme inn til den timen å veie for mye, å få beskjed om å vente lenger liksom.. det jeg er redd for.. men skal klare det.. jeg skal!!!


Ooooh! Då er det ikkje mange gramma att! Eg har trua på at du klarer dette kjempefint! (og er det ikkje rart med desse legevektene? Det var TO kilo i forskjell mellom mi og legen mi si vekt då eg var til svangerskapskontroll... nesten deprimerande kvar gong eg krabba opp på vekta hjå legen... haha!)

Ha ein flott helg! Ikkje lenge til 12.

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 19:48   #31
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide?

Jeg er også prøver her inne.
Vi står også på venteliste for ivf, men vi har ikke time for viere konsultasjon før i desember. I mellomtiden prøver vi fortsatt på egenhånd.
Jeg sluttet med prevensjon høsten 2008, i august 2009 ble jeg gravid, men hadde en MA, så ble jeg gravid igjen men desverre mistet vi jenta vår ved termin
En av grunnene til at det gikk galt var diabetes i svangerskapet... og det er hovedgrunnen til at det var her inne jeg havnet... Jeg hadde nemlig for høy bmi for at vi kunne få behandling, men vi fikk jo litt tid på oss da pga ventelisten
Nå er jeg under magiske 32-grensen. Håper jeg kommer mye lengere under den innen desember

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gammel bruker på nytt Frøkengiraldriopp Ketolysekuren 2 28-05-10 09:20
Poster gammel tråd på nytt! Julie28 Lavkarbo generelt 3 09-09-09 12:00
Prøver på nytt Joranna Ketolysekuren 6 30-05-08 17:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no