Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-08-07, 14:14   #26
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

..... dette ligger aller mest i hodet. Vi kan skylde på koffeinet til vi dauer av sult (altså pga. økonomisk ruin ), men dette sitter i hodet.

Vi har et valg, rett og slett. Det kan føles og synes lite reelt, fordi vi har lært kroppen og hodet vårt at den får pepsimax hver dag - men vi har altså et valg.

Ja, Mofe, her sier du det så utolig klart!! Dette gjelder alle valg, enten det e rmat eller drikke!!

Klem fra BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 16:24   #27
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Akk ja....eia var vi der! var 3 år uten brus...men gradvis har den kommet tilbake gitt! Men jeg er ikke klar for kutt ennå...tørr ikke rett og slett
Nå går det så fint med meg på lavkarbo...og jeg er såååå livredd for å dette ut i spiseforstyrrelser igjen om noe blir forbudt...

Det har tatt meg ti år å bli fri...og jeg var skitredd når jeg begynte med dette.....men det går jo bra

Men nei...våger ikke utfordre skjebnen ennå!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 16:57   #28
Maxxx
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 50
Innlegg: 119
Maxxx er ny på veien

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Nå går det så fint med meg på lavkarbo...og jeg er såååå livredd for å dette ut i spiseforstyrrelser igjen om noe blir forbudt...

Helt enig med deg. Hvorfor endre på noe som går bra? Jeg tviholder også på brusen, siden den ikke har negativ innvirkning på meg slik det ser ut.
Da er vi i hvert fall to som kan sitte sammen på sidelinjen å se på

__________________


Maxxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 17:10   #29
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Maxxx, her.

Helt enig med deg. Hvorfor endre på noe som går bra? Jeg tviholder også på brusen, siden den ikke har negativ innvirkning på meg slik det ser ut.
Da er vi i hvert fall to som kan sitte sammen på sidelinjen å se på


Jaaa

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:17   #30
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Dette er første dagen min på anti- lightbrus- utfordringen. Rett nok er ikke dagen omme riktig ennå, men det ser ut til å gå greit. Jeg fikk en liten ide tidligere i dag om at jeg bare kunne ta ett glass nå i kveld, men har vært streng og sagt NEI!

Det som kanskje er litt dumt, er at jeg begynte på ketolyse- kuren også i dag, så det ble litt mye med både kostomlegging og ingen brus på samme dag. Jeg kjenner det på hodepinen Men, jeg SKAL klare det

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:37   #31
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Andre dag på anti- lightbrus- utfordringen her! Det har gått overraskende bra i dag Jeg sliter med at jeg er slapp og tung, men har egentlig ikke hatt problemer med å unngå brus. Har t.o.m en flaske Pepsi Max i kjøleskapet, men har ikke vært fristet til å åpne den. Har istedet kjøpt meg Farris med sitronsmak. Ganske god egentlig. Hjelper på når jeg vil ha noe annet en plain ole' water

Hvordan går det med dere andre? Ikke si at det er bare meg igjen!!

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:58   #32
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Igår drakk jeg kun en halv liter - idag har det blitt rundt en liter, mulig litt over.. (Kan skylde på at jeg hadde besøk, men det er det da ingen vits å skylde på?)

Imorgen.. er jeg tilbake på en halv liter. KUN.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 00:15   #33
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Igår drakk jeg kun en halv liter - idag har det blitt rundt en liter, mulig litt over.. (Kan skylde på at jeg hadde besøk, men det er det da ingen vits å skylde på?)

Imorgen.. er jeg tilbake på en halv liter. KUN.

Jeg synes du er kjempegod hvis du klarer å begrense deg til en halv liter pr dag Jeg er dessverre ikke så sterk der, blir fort til mer enn den halve literen, og så er jeg "på kjøret" igjen. Derfor har jeg bestemt meg for å være streng på dette punktet. Krysser fingrene for at det holder

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 09:16   #34
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Kristin1964, her.

Andre dag på anti- lightbrus- utfordringen her! Det har gått overraskende bra i dag Jeg sliter med at jeg er slapp og tung, men har egentlig ikke hatt problemer med å unngå brus. Har t.o.m en flaske Pepsi Max i kjøleskapet, men har ikke vært fristet til å åpne den. Har istedet kjøpt meg Farris med sitronsmak. Ganske god egentlig. Hjelper på når jeg vil ha noe annet en plain ole' water

Hvordan går det med dere andre? Ikke si at det er bare meg igjen!!

Vi andre skal trappe ned første uka.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:14   #35
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Vi andre skal trappe ned første uka.

Skjønner Lykke til med nedtrappinga! Jeg heier på dere

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 16:06   #36
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Bortsett fra et glass gin & sukkerfri tonic (fortsatt ferie ) og en munnfull pepsi max, har jeg vært brusfri denne uka. Har heller ikke spist sukkerfri godis - alt i alt fornøyd så langt, siden jeg har klart å hente meg inn når jeg har holdt på å kjøpe läkerol...

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 18:07   #37
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Nena, her.

Bortsett fra et glass gin & sukkerfri tonic (fortsatt ferie ) og en munnfull pepsi max, har jeg vært brusfri denne uka. Har heller ikke spist sukkerfri godis - alt i alt fornøyd så langt, siden jeg har klart å hente meg inn når jeg har holdt på å kjøpe läkerol...



gi meg styrke til å kutte den ene lille cavaliersjokoladen jeg har tatt de siste 4 dagene

Jeg vet jo, at det sitter i hodet!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 09:29   #38
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.



gi meg styrke til å kutte den ene lille cavaliersjokoladen jeg har tatt de siste 4 dagene

Jeg vet jo, at det sitter i hodet!!


Nettopp!! Og er det noen som har styrke, er det akkurat deg ! Tenk på den innsatsen du har gjort i forhold til maten, i tillegg til alt det andre livet har bydd på - jeg er bare søkkimponert, for å si det på godt nordnorsk!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 11:18   #39
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Hei igjen Stikker bare innom for å si at jeg er på min 6. brusfrie dag, og det går fortsatt ganske greit. Var litt fristet i går (lørdagskos = brus), men holdt stand. Farris er blitt min nye venn

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 14:08   #40
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Jeg begynner ikke fra mandag likevel. Har fått noen større problemer jeg må kjempe mot først.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 17:38   #41
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Jeg begynner ikke fra mandag likevel. Har fått noen større problemer jeg må kjempe mot først.

En sånn ting som bruskutt må man ta tak i når forholdene ligger til rette for det. Det viktigste nå er at du konsentrerer deg om andre ting - det blir flere muligheter

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 02:50   #42
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Jeg er med... Jeg er IKKE avhengig, men synes dessverre at det er en god erstatning for å ikke spise sjokkis og snop i noen glass med Cola Zero... Så fra mandag kutter jeg det helt ut. Med unntak av at jeg kan unne meg ett lite glass til tacoen på fredager... Hvis jeg har lyst på. Den har ikke hemmet nedgangen denne uken, men vann og Farris er jo sunnere!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 22:30   #43
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Uffameg.... drakk en god del pepsimax i halga.
Men nå i dag har jeg holdt meg helt borte.
Tror jeg skal unne meg et glass og to i helgene uten dårlig samvittighet jeg.

Føler at det å unngå pepsimaxen i hverdagene er det viktigste......

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 22:53   #44
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Det er ikke lett å holde seg helt unna, så jeg skjønner godt dere som tillater brus i helgene. Jeg holder meg fortsatt helt borte, og tenker å gjøre det så lenge jeg greier. Foreløpig har mangelen på brus vært det minste problemet for meg

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 10:53   #45
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Fortsatt brusfri til tross for tilbud på brus både her og der .. Skal jeg ha noe riktig godt, blir det usøtet mineralvann med smak av sitron eller blåbær. Så langt har det gått bra, autopiloten har ikke slått inn ennå

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 01:00   #46
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Jeg tilstår... Jeg har sprukket Men jeg kommer sterkere tilbake... Litt lei av å are drikke vann for tiden og unner meg ett glass eller to innimellom, ikke hver dag altså

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 12:53   #47
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jeg tilstår... Jeg har sprukket Men jeg kommer sterkere tilbake... Litt lei av å are drikke vann for tiden og unner meg ett glass eller to innimellom, ikke hver dag altså

Jeg og....
Tar meg et glass av og til, men drikker aller aller mest vann da...

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 21:36   #48
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Fortsatt brusfri. Tror jeg har kommet over verste kneika nå

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 21:44   #49
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Har slutta helt med lightbrus. Vann og kaffe er eneste væskeinntak.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 22:05   #50
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen

Jeg har nok brus igjen for to dager til, deretter begynner jeg også. Litt forsinket, men jeg har sluttet å røyke i mellomtiden, så jeg har gjort en innsats på andre områder. Kan ikke slutte med alt på en gang.

Dere andre er så flinke, jeg blir inspirert!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 18:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no