Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp! Jeg er helt dau!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-07, 13:48   #1
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Hjelp! Jeg er helt dau!

Jeg sliter VELDIG med karbo- abstinenser! Startet opp mitt nye kosthold 7. august, og føler meg totalt uten energi. Jeg sleper meg rundt, er så slapp at jeg nesten ikke greier å gjøre noenting. Føler meg rett og slett syk. Stakkars unger, mamma ligger for det meste på sofaen når jeg er hjemme.

Jeg har prøvd lavkarbo før og vet at abstinensene er fæle. Problemet hos meg er at den energi- tomme fasen varer så lenge! Jeg leser om andre som spretter rundt som energibomber etter noen dager, men ikke denne tøtta, nei! Jeg sleper meg rundt i ukesvis, og kommer egentlig aldri helt ovenpå igjen.

Hva kan jeg gjøre for å bøte på situasjonen? Jeg spiser ketolysetabletter, men bør kanskje få i meg noe annet også? Andre ideer eller forslag?

På den postive siden kan jeg nevne at hodepinen slett ikke er så ille som jeg har opplevd tidligere I tillegg er motivasjonen fortsatt veldig god Og jeg holder fortsatt hardt på at Pepsi Maxen ikke skal innom min munn!

Hvis jeg bare kunne finne igjen energien....

Forhåpningsfull hilsen slaktet på sofaen...

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:15   #2
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

"Stakkars" kroppen din... (I anførsel, fordi det er egentlig ikke synd i den, dette er til dens eget beste)
Den er i sjokk nå; ikke får den sukker og andre KH som den er vant til, men også Pepsien med koffein og søtstoffer er borte!!
Det er klart den reagerer!! Og den vil motarbeide deg en stund nå for å få deg til å komme deg tilbake på den kjente sti!
Men ikke gi etter, denne kampen vinner DU!!
Bare hold ut!! Jeg er sikker på at du er over det verste allerede, so just hang in there!!

Kanskje du kan prøve MCT-olje? Denne gir økt energi! Du må bestille den på nettet eller hos apoteket.

Tilslutt må jeg si at jeg ikke misunner deg der du er nå, men jeg VET du kommer ut av det, og DA vet jeg òg at selvtilliten din er "nyvasket" for: DU KLARTE DET!!!

Kjempemasse lykke til!!!

KLEM

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 15:06   #3
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Jeg kjenner meg så igjen! Jeg også var helt apatisk den første/andre uka. Det var pyton!! Men det kommer seg, bare hold ut!
Og kjøp MCT oljen, den er ren energi!

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 10:14   #4
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

"Stakkars" kroppen din... (I anførsel, fordi det er egentlig ikke synd i den, dette er til dens eget beste)
Den er i sjokk nå; ikke får den sukker og andre KH som den er vant til, men også Pepsien med koffein og søtstoffer er borte!!
Det er klart den reagerer!! Og den vil motarbeide deg en stund nå for å få deg til å komme deg tilbake på den kjente sti!
Men ikke gi etter, denne kampen vinner DU!!
Bare hold ut!! Jeg er sikker på at du er over det verste allerede, so just hang in there!!

Kanskje du kan prøve MCT-olje? Denne gir økt energi! Du må bestille den på nettet eller hos apoteket.

Tilslutt må jeg si at jeg ikke misunner deg der du er nå, men jeg VET du kommer ut av det, og DA vet jeg òg at selvtilliten din er "nyvasket" for: DU KLARTE DET!!!

Kjempemasse lykke til!!!

KLEM

TUUUUSEN takk for oppmuntringen, lokkebiff! Stilig navn, forresten Jeg vet jo så inderlig godt at dette kosthodet er til kroppens beste, men akkurat nå fighter kroppen. Den vil ha sukker! Og jeg har så lyst, så lyst til å føle meg i god form! Nå sitter jeg på jobben og bare surrer, hverken hode eller kropp fungerer. Jeg får bare krysse fingre og alt jeg har for at dette blir bedre etterhvert MCT olje? Kanskje det, må forske litt mer på det først, jeg er ikke typen til å bestille uten først å ha lest ALT som finnes av informasjon

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 10:17   #5
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av KrissiFontaine, her.

Jeg kjenner meg så igjen! Jeg også var helt apatisk den første/andre uka. Det var pyton!! Men det kommer seg, bare hold ut!
Og kjøp MCT oljen, den er ren energi!

Takk og takk for oppmuntringen, Krissi Godt å høre at flere har hatt det sånn, det er visst ingen "vanlige" folk som forstår det Apatisk er definitivt det rette ordet her også! Jeg skal forske litt på den MCT oljen, mulig jeg kjøper den. Ha en fin dag

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 10:26   #6
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av Kristin1964, her.

Takk og takk for oppmuntringen, Krissi Godt å høre at flere har hatt det sånn, det er visst ingen "vanlige" folk som forstår det Apatisk er definitivt det rette ordet her også! Jeg skal forske litt på den MCT oljen, mulig jeg kjøper den. Ha en fin dag

Bare hyggelig!
Hvis du søker på MCT i forumet her, finner du mye informasjon!

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 13:13   #7
nettie
Medlem
 
nettie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 48
Innlegg: 54
nettie er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

skjønner hva du mener. begynte på ketolyse for litt over ei uke siden å har ikke energi i det hele tatt jeg heller. føler meg rar i kroppen og synet mitt er helt rart. Vet at det er normalt men håper det går over snart. skal begynne på igjen på skolen snart å kan ikke sitte der som en slapp nudel...

nettie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 13:15   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Synet er rart? Hm... høres ikke helt sunt ut.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 13:48   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Synet er rart? Hm... høres ikke helt sunt ut.

Synet mitt er også heelt rart under ketosen, får liksom et slags tunellsyn,,,

Grumset ytters og klart i midten... megaekkelt!!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 13:52   #10
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Synet mitt er også heelt rart under ketosen, får liksom et slags tunellsyn,,,

Grumset ytters og klart i midten... megaekkelt!!!

Jeg har det også sånn... litt "tåke" i kantene liksom, men klart i midten...

  Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 18:14   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Synet mitt er også heelt rart under ketosen, får liksom et slags tunellsyn,,,

Grumset ytters og klart i midten... megaekkelt!!!

Om dere får tunnellsyn når dere er i ketose er det absolutt IKKE normalt. Vil tippe på at dere i iveren ligger for lavt i karber. Under 15 tipper jeg ??

Pluss på litt karber og hold dere mellom 15 og 20 !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 18:55   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Om dere får tunnellsyn når dere er i ketose er det absolutt IKKE normalt. Vil tippe på at dere i iveren ligger for lavt i karber. Under 15 tipper jeg ??

Pluss på litt karber og hold dere mellom 15 og 20 !

er under 15 ja, bortimot lokkebiff

er imponert over Nille

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 20:25   #13
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

er under 15 ja, bortimot lokkebiff

er imponert over Nille

Åsså lokkebiff...

  Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 16:42   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Om dere får tunnellsyn når dere er i ketose er det absolutt IKKE normalt. Vil tippe på at dere i iveren ligger for lavt i karber. Under 15 tipper jeg ??

Pluss på litt karber og hold dere mellom 15 og 20 !


Da var antall karber påplusset og "trangsynet" borte

Deilig!!!!! Takker Nille Ligger nå mellom 15 og 20.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 22:00   #15
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av nettie, her.

skjønner hva du mener. begynte på ketolyse for litt over ei uke siden å har ikke energi i det hele tatt jeg heller. føler meg rar i kroppen og synet mitt er helt rart. Vet at det er normalt men håper det går over snart. skal begynne på igjen på skolen snart å kan ikke sitte der som en slapp nudel...

Det trøster litt å høre at vi er flere i samme båt. Slapp nudel...he, he

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 22:02   #16
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da var antall karber påplusset og "trangsynet" borte

Deilig!!!!! Takker Nille Ligger nå mellom 15 og 20.

Godt du kom deg ut av den trangsyntheta! Jeg har heldigvis ikke hatt synsforstyrrelser, men det er såmenn den eneste bivirkningen jeg IKKE har hatt Lykke til videre

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 22:10   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da var antall karber påplusset og "trangsynet" borte

Deilig!!!!! Takker Nille Ligger nå mellom 15 og 20.

We aim to please

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 00:24   #18
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! Jeg er helt dau!

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Jeg har det også sånn... litt "tåke" i kantene liksom, men klart i midten...

Jeg var også sånn i begynnelsen!!
HAr ikke tenkt så mye over det før nå!!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no