Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Mitt liv som gravid på lavkarbo

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-07-11, 00:42   #151
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

jenta mente det jo ikke sånn. Hun snakket nok heller om de som føder noen dager før termin.

Det hun sa var:

Opprinnelig lagt inn av Cindrella, her.

blir så frustrert når jeg ser andre få lenge før termin

Og det tolker jeg ikke som noen dager.

Forøvrig snakket jeg ikke primært utfra egne opplevelser, men utfra mange av de jeg så de få dagene jeg slapp unna med. Folk som hadde våket i uker og måneder over en kuvøse uten å ane utfallet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 08:17   #152
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Så så, jenter!

Ingen ynskjer eit prematurt barn! Det Cindrella meinte er nok det som dei fleste kjenner på når ein er INNFORBI termin (altså tre veker før og to veker etter termindato). Og eg er så einig med ho no, for alt er framtungt og baktungt, ingen stilling behagleg, magen "kan umogleg romma meir no, då sprekk den"... Så ja, heller føda før termindato enn etter - men sjølvsagt INNFORBI termin!

Så, slapp av Carisma. Om du hadde hatt poden innabors sjølv no, hadde du nok kanskje vore på dette stadiet tankemessig du òg... Og det hadde eg unna deg! For eg unner deg IKKKJE det du har vore gjennom, det unner eg ingen!

Men bær av med oss andre, me har lov å klaga litt no når tida går superseint og alt er tungt og ubehagleg! Sjølvsagt nyt me det, men akk så godt det skal verta å vera ferdig med det òg!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 08:29   #153
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Cindrella, her.

Hei :P så bra å høre at du enda har din inni magen hehe :=) blir så frustrert når jeg ser andre få lenge før termin:P ondskapsfull jeg... hehe har vært på lavkarbo i en måned nå jeg å vekta går faktisk litt ned.. så satser på at jeg går litt ned i vekt og lillegullet i magen går opp :=) men ikkel enge igjen på oss nå :P 12 dager, herregud kan jo skje når som helst.. Siste JM time var hode festet og jeg tror proppen har gått så er vel bare å vente. men jeg har jo ikke hatt noen vonder i form av kynnere eller masrier eller noe som helst.. Litt stikking i underlivet som JM mente kunne være modning på gang men hvem vet :=)

Lykke til med ny start på menyen.. Blir å gå såå bra.. :P innstilling og stålvilje :P

Jadå, her er det framleis baby ombord! Men kjenner eg byrjar gå lei no.... Ser helst eg føder før neste neste fredag! Haha! Føler òg at alle er heldige og føder før termin (og då INNFORBI termin som eg skreiv over her!), men no er det jo skikkelig babyboom, så det poppar ut babyar i alle fasongar over alt!


Så flink du er som har holdt det gåande i ein månad alt! Eg har pangstart i dag, og sit no med lavkarboknekkebrød med masse smør, fårepølse (ja, det har eg ete med godt samvet heile svangerskapet, eg er ikkje av den hysteriske typen) og majones.... Mmm! Dei knekkebrøda vart knallgode! Elles har eg satt opp middagsplan for resten av veka, for då vert det mykje lettare å halda seg til opplegget enn om me går kvar dag og tenkjer "hmmmmm....kva skal me ha til middag i dag?"... Superlett å skli ut på middagen då....

Uansett, vekttapet du opplever no, går nok ikkje ut over bebissn i det heiletatt! Er faktisk mange gravide som opplever at dei går ned i vekt nokre veker før termindato.

Stikkingar opplever eg òg (i tillegg til at proppen har gått, tegningsblødning er overstått, maserier er eit faktum og kynnerane er kraftigare enn ever!), men framleis ingen baby. Så eg trur det er veldig individuelt kva ein merker av forarbeid. Då eg fekk jentungen kjende eg INGENTING før fyrste ria kom. Så då var det ingen tvil om at ting var igang. No går eg meir og "hmm...er det noko på gang no, eller???" og er meir i tvil. Men, men, bebi vert det nok før eller seinare, me må berre smørja oss med tålmod!

Kva du brukar permisjonstida til no då? Har du jern i ilden? Eg berre slappar av, ser litt film og gjer husmorting... Hehe! Fantasifult gitt!

Ha ein fin dag, alle saman!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:27   #154
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

skjønner jo det kanskje kom ut litt feil men nei ønsker ingen ett prematur bare. Er selv tante til en liten pjokk som kom i uke 26+3 så veit alt om premature barn. Han var 700g og måtte ligge på sykehus i 3 måneder. Så den lar jeg ligge og hopper fint videre..


I permisjonstida gjør jeg å fint lite hekler en del da:=) sjekk http://marianneskreativehule.blogspot.com/ men joda vasker og rydder og alt det der. Mannen blir altfor godt vant med middagen klar og alt på stell hihi...

__________________
Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:57   #155
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Åj, så artig! Bloggen din har eg faktisk vore innom før! Og kor eg fekk den frå må gudane vite, men uansett! Hihi! Verda er ikkje alltid så stor, even on the web

Ja, mannen i huset her òg er godt vane... Kanskje litt for godt vane innimellom.... :P

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:05   #156
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Åj, så artig! Bloggen din har eg faktisk vore innom før! Og kor eg fekk den frå må gudane vite, men uansett! Hihi! Verda er ikkje alltid så stor, even on the web

Ja, mannen i huset her òg er godt vane... Kanskje litt for godt vane innimellom.... :P

hehe nei den er ikke det :=)

__________________
Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 14:40   #157
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

10dagar att til termin... Gåsj!

Andre dag på lavkarbo - føler meg mykje betre allereie, til tross for at eg er sugen på IS! Ferdigis altså, er for slapp til å laga meg eigen is... Har mest lyst på hennig olsen sjokoladeshakeis...

Anyway, har ikkje så mykje meir å sei i dag...

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 09:46   #158
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Dagens syteinnlegg....
Har lagt på meg 19kg!!!! Og eg som har vore superflink på lavkarbo, trudde jo vekta ville gå litt ned istadenfor OPP!
Eg føler meg som ein elefant!
Målte låra mine nett, dei har auka med 4-5cm!
Det skulle vore fysisk UMOGLEG å legga på seg så mykje på så kort tid!
Fyttigriiiiiiisen eg gler meg til poden er ute og eg kan for alvor trimma litt att, OG verta kvitt desse gravidkiloane!

Anyway.... I dag skal eg på akupunktur... Kan de tenkja deko - eg som lir av verdas største sprøyte/nåler-inn-i-huden-skrekk skal på akupunktur! Eg kjem til å daua...

Eg starta dagen klokka halv 6 med eit eple... No har eg nett ete havregraut (3ss havregryn, nesten ein dl fløyte og litt vatn, ei ss smør og steviadråpar og kanel), og det vart knallgodt! Skal ikkje ta så mykje stevia i nestegong, vart litt for søtt, for kanel er jo òg litt søtt i smaken...

Lurer på kva eg skal ta meg til med fram til eg reiser. Er komt asfaltfolk på plass utanfor huset, så sova kan eg ikkje. Vakna kl kvart over fem i dag, har allereie sett ein film, og kunne tenkja meg ein blund, men dei bråkar fælt desse asfalt maskinene.

Jaja, det var dagens! Ha ein flott ein

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 30-07-11, 14:44   #159
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Må laga meg ein ny tråd eg no "ammanda lavkarboholikar" hehe! Eg har lagt ut fødselshistoria mi her, same som eg mekka saman på barnimagen

Klemmar frå stolt Konkelimonke!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 13:22   #160
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

hehe du får gjøre det :P her går vi bare å venter........ ble ikke noe julibaby på oss...

__________________
Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gravid på lavkarbo Sandy Lavkarbo generelt 3 12-02-10 18:08
Lavkarbo når man er gravid? bonpia Spørsmål og svar 11 02-08-09 23:33
Gravid og lavkarbo Monen Lavkarbo generelt 4 23-01-09 00:40
Gravid på lavkarbo Trille Spørsmål og svar 7 13-04-07 11:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no