Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Ny på ketolyse eller LCHF - HELP!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-03-11, 20:57   #1
SUSDUS
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
SUSDUS er på en erverdig vei
Question

Ny på ketolyse eller LCHF - HELP!

Hei!
Jeg trenger litt råd her fra alle dere kloke:-) Jeg har tildigere gått på Xtragavanza noe som fungerte bra men matspisingen i etterkant syntes jeg var vanskelig. Det var en følelse av litt kakarbo men ikke bare delvis. Nå leser jeg Ketolyseboken + LCHF av Ulrika Davidson. Akkurat nå er jeg usikker på hva som er forskjellen på disse pluss-kan jeg gjøre feil? Vil gjerne inn i ketose. Har kuttet alt som har med brød/pasta etc.
kan jeg spise for mye grønnsaker? eller kan man spise så mye man vil?
Hva er en god lunjsrett på jobben? (vi har salatbar)
En enkel frkost i en travel hverdag???

Råd?

SUSDUS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, LCHF, Xtragavanza Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 21:03   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny på ketolyse eller LCHF - HELP!

Hepp og velkommen!
Vil anbefale deg å lese denne flotte samlingen med linker, kan nesten garantere at du føler deg en del klokere etterpå

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 21:03   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på ketolyse eller LCHF - HELP!

Hei,
Lavkarbo/LCHF er en paraplybetegnelse på karboreduserte kosthold med inntak på tilnærmet null til 150 kh pr dag. Ketolyse er en ketogen diett med ett inntak på 20 kh pr dag andre ketogene kosthold er Skaldeman og induksjonsfasen til Atkinson.
Nå kjenner ikke jeg til Ulrika Davidson så henne kan jeg ikke utale meg om. Du finner den norske definisonen på LCHF samt masse annen nyttig informasjon her:
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
ketolyse, lchf


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er forskjellen på LCHF og Ketolyse? nøstis Spørsmål og svar 3 26-01-11 20:31
Lchf/ketolyse Nero Generell diskusjon 12 01-11-10 20:03
LCHF og Ketolyse Trulte42 Spørsmål og svar 2 04-09-10 19:34
Ketolyse VS LCHF Imali Spørsmål og svar 14 22-09-09 17:06
Overgang fra Eurodiet til Ketolyse/LCHF? Starry Eyes Ketolysekuren 12 23-07-09 17:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no