Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-04, 17:02   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Exclamation

Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Hvordan legge ved bilder, eller andre filer i ett innlegg?


  1. Start en ny tråd, eller innlegg. Legg inn overskrift og skriv meldingen din så ruller du litt ned og klikke på knappen 'behandle vedlegg'.
    • Når du klikker knappen kommer der et nytt vindu opp, om det ikke kommer, trenger du å deaktivere 'pop-up stopperen' din.
  2. Så velger du 'Bla igjennom...' for å finne bildet på din PC, klikk på filen, så klikker du åpne.
  3. Så klikker du 'last opp'.
    • Får du en feilmelding, så kan dette skyldes at filen er for stor, en ukjent type, eller at brannmuren din blokkerer utgående datakommunikasjon.
    • Ta kontakt med HP om du får en feil med filstørrelse / type.
  4. Så lukker du vinduet.
    • Eller legger ved flere vedlegg.
  5. Og så legger du inn tråden / Innlegget.

Vedlagte bilder
Filtype: png vedlegg01.png (8,0 KB, 26 visninger)
Filtype: png vedlegg02.png (15,8 KB, 20 visninger)
Filtype: png vedlegg03.png (15,7 KB, 16 visninger)
Filtype: png vedlegg04.png (10,6 KB, 13 visninger)
Filtype: png vedlegg05.png (12,4 KB, 11 visninger)
Filtype: png vedlegg06.png (17,1 KB, 14 visninger)

Sist redigert av HP : 22-09-04 kl 17:30.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 17:17   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Noen filtyper og deres begrensninger.


  • bmp 20.000kb 620x280px (Windows Bitmap)
  • doc 1.000.000kb (Word-dokument)
  • gif 250.000kb (Bilde)
  • jpeg 250.000kb (Bilde)
  • jpg 250.000kb (Bilde)
  • pdf 1.000.000kb (Adobe Acrobat dokument)
  • png 250.000kb (Bilde)
  • psd 20.000kb (Photoshop)
  • txt 200.000kb (ren tekst)
  • xls 250.000kb (Excel regneark)
Ubegrenset antall vedlegg per innlegg.


Der er ingen breddebegrensning på bildene, men en bredde på 800px er en god rettesnor når du forminsker bildene dine. Høyde 600px, du bare justerer den som er størst

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 22-09-04 kl 22:57.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 20:09   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Wink

Takker så mye, nå fikk jeg det til

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 20:15   #4
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Red face

Vedlegg og farger (feil tråd?)

Jeg prøvde å legge vedlegg under Lise's mat og egenpleiejournal, og det gikk som fot i hose! (Utdatert uttrykk?).


Bra info. HP! Behandle vedlegg lå litt langt nede under meldingene vi skriver, og jeg mitt utålmodige nek, så det ikke. Er ikke sikkert jeg hadde greid det heller uten din glimrende forklaring.


Blå er forresten en bra farge på karbojunkie.com da det er fargen for kommunikasjon. Hadde det vært mye rødt her, for eksempel, hadde det vært langt mer krangling og aggresivitet. Av rosa hadde vi blitt sippete og følsomme. Av brune trege. Av sort - innesluttet. Av lilla - mer spirituelle og alternative. Gult er vel den eneste fargen som hadde vært grei foruten blå...?

Blå personligheter legemliggjør ordtaket "stillest vann har dypest grunn". Blått er fargen forbundet med den høyere intelligens, og den er "sannhetens ånd". De er dype tenkere og vil ikke hoppe uten å ha tenkt seg godt om først.
Blå mennesker har en fredfylt ånd, men det er fred med en hensikt. Tanikene dres er rolige og utvalgte. Integritet, ære og oppriktighet er blå trekk. Det er verdighet over blå mennesker, men de vil ikke søke oppmerksomhet. De er høyst oppfinnsomme, og når det gjelder yrker, blir de ofte trukket mot poesi, filosofi og skribentvirksomhet.

Og blått er ikke bare blått, for hør her:

Himmelblå (er ikke det den mørkeste blå på siden her - i hvert fall på min laptop) mennesker har en uvanlig kapasitet for uselvisk kjærlighet. De forholder seg rolige ved kriser og kan overvinne alle hindringer. Som himmelen er de foranderlige, men det finnes en underliggende bestandighet som alltid bringer dem tilbake til deres egen perfekte indre virkelighet.

Lyseblå mennesker er inspirerte. De har en fast tro og uskyldens renhet. De er sjelene som søker åndelig modenhet. De kjemper hele tiden målbevisst oppover; i dem tar ærgjerrighetens gnist fyr. De store åndelige healere befinner seg her. De kan imidlertid utføre en masse arbeid uten å ha stort å vise som resulktat, og de har av og til en tendens til å gå glipp av muligheter.

Positive ord om blått: visdom, klarhet, åndelig, fredelig, ettertenksom, trofast.

Noen som (intuitivt) har valgt riktig farge?

Tjo...ho! Farger er gøy!

Ha en fargerik kveld! (selvsagt)
marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 22:30   #5
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Question

Hva med grønn som er en blanding av blå og gul?

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 22:56   #6
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Grønt er skjønt : )

Men ikke alle.

Disse er stygge,


Disse er ganske pene


Egentlig er ikke fargen det viktigste, men jeg synes det skal være så dust som mulig, det vil si pastellfarger som nesten blir grå. Slik som det er nå på den nye stilen. Rolig grått er veldig bra, for da kommer alle de fine fargene og vedleggene vi bruker bedre frem.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 23:04   #7
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Smile

Grønn (unnskyld, Kristian)

Hva! Nevnte ikke grønt, jeg. Der kan du se.

Her kommer grønt:

Den grønne er idealist og har en sterk sosial bevissthet. Grønne mennesker er ofte raske til å hjelpe andre, selv om dette skulle gå på deres egen bekostning. Den grønne personligheten er pålitelig, dplomatisk og taktfull.l De grønne vil heller bli beundret enn elsket, og kan ha en tendens til å sette seg selv på en moralsk pidestall. Søken etter likevekt, harmoni, stabilitet og et velordnet liv er spesielle grønne trekk. Klarhet og forståelse ligger i de grønnes jerne, en grønn person kan se begge sider i en sak. Selv om grønne personligheter kan oppleve konflikt. mellom ideer og følelser som forårsaker oppstyr og omveltning, kan deres evne til å velge og balansere til slutt føre til at konflikten resulterer i riktig konklusjon og handling. Grønne mennesker ønsker å finne sin plass i livet og blir verdsatt for det de er og ikke etter det de eier rent materielt.

Smaragdgrønt symboliserer de beste egenskapene innen nestekjærlighet, toleranse og tilpasningsevne, og tilkjennegir seg spesielt hos store healere. Den smaragdgrønnes evne til å trenge gjennom til sakens kjerne, sikrer at dypfølte valg lykkes uten kamp. Smaragdgrønne mennesker har overflod av rikdom - i tanker såvel som materielt. De har en bestefaderlig eller moderlig holdning som er beroligende og inngir en følelse av trygghet.

...puh...

Du kan fargelæren din, ser jeg, Kristian!

Ellers er vi vel alle fornøyd med sidene her, tenker jeg - det blåe er så fint så. Og blå er som nevnt en kommunikativ farge. Så da så!

Men er enig i at duse farger er best på web-sider, nalana! Vi kan lage våre ti-på-topp over bra web-sider, sånn design-messig. Jeg tar den på 1000-tråden, jeg!

Tjo...hei! Nå er vi igang igjen!

Ha en dus grønn kveld!
marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 22:25   #8
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Jeg får til å ligge ved bilder osv men ikke å ligge inn for eks et animert lite bilde rett i boksen der jeg skriver eller svarer på tråd..hvordan gjør jeg dette,prøvde å trykke på sett inn bilde ,da kommer det opp at jeg skal skrive inn url (eller noe sånt) adressen til bildet jeg vil ha..hva og hvor finner jeg dette?

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 13:33   #9
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

dytte dytte ? det er jo flere av dere som sitter bilder inn ved texten..how do you do it

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 13:37   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

som en bevegelig smiley? Bare copy and paste

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 13:39   #11
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

som en bevegelig smiley? Bare copy and paste

ååå..hmm prøve jeg da ,thanks

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 11:26   #12
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

som en bevegelig smiley? Bare copy and paste

nå har jeg prøv og prøv... men hjelper ikke hvor mye jeg prøver, kopierer til store gullmedaljen, men kan ikke lime inn?

Jeg har litt trangt for det altså... går til mine bilder, kopierer går til meldingen jeg skriver, men lime inn kommer ikke opp...

Hjelp?... noen?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 11:37   #13
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Bildet du kopierer må ligge på nettet et sted.

Du kan f.eks. trykke på din egen avatar eller en smiley et annet sted på nettet, eller hva som helst slags bilde bare det ligger på en eller annen server på nettet, og så velge copy og så paste i et innlegg...

Ellers må du hente den opp og laste det opp til serveren her... som HP forklarer i første innlegg.

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 12:05   #14
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Bildet du kopierer må ligge på nettet et sted.

Du kan f.eks. trykke på din egen avatar eller en smiley et annet sted på nettet, eller hva som helst slags bilde bare det ligger på en eller annen server på nettet, og så velge copy og så paste i et innlegg...

Ellers må du hente den opp og laste det opp til serveren her... som HP forklarer i første innlegg.

såpass komplisert (for meg)... ja, da kan det værfe det samme

men takk for hjelp wander

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 12:07   #15
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

men tror jeg forsto litt da....

Vedlagte bilder
Filtype: gif 001469000.gif (8,9 KB, 319 visninger)
Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 15:42   #16
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Hva gjør jeg når bildefilen er for stor?

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 15:52   #17
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Du må gjøre den mindre

Enten så må du endre kvaliteten på bilde, eller størrelsen. Med de kameraene vi har i dag, er bildene ofte kjeeeeempe-store.
Du kan gjøre det online, denne så grei ut: http://www.picresize.com/
Eller i bildebehandlingsprogram, da

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 09:32   #18
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Jeg bruker irfanview som bildeviser, den har også en grei funksjon for å endre bl.a. størrelse på bilder.

gratis fra cnet feks

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 14:26   #19
korsstingdama
Nytt Medlem
 
korsstingdama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1
korsstingdama er på en erverdig vei
Talking

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Hei! Jeg er ny og suger til meg lærdom. Sitter her med notisbok og penn og prøver å finne utav mest mulig på kortest mulig tid. Men når jeg nå prøver å legge ved et bilde (etter å ha brukt lang tid på å finne et som ikke var for stort, får jeg beskjed om at jeg ikke er pålogget enda her er jeg det. ??? Vel, jeg fortsetter min søking etter informasjon. Så løsner det vel litt etter litt.

korsstingdama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Spis deg sukkerfri" av Litsfeldt. Lurer på Ketolyse-kurs. Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 14:59   #20
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Et eller annet sted kan du klikke " forbli pålogget" eller noe sånt! Ellers er du bare pålogget 5min eller noe, og da går tiden fort om man leter etter noe eller bare tar en tur på do!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 13:08   #21
Åssi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Paris
Innlegg: 246
Åssi er på en erverdig vei

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Hvordan legger jeg ut bilder i en allerede eksisterende tråd?

Jeg trykker på "legg til bilde" der jeg skal skrive kommentar, men da må jeg skrive inn URL. Jeg har ikke lastet opp bildet på nettet, så har vel ingen url? Er det ikke en annen måte?

Åssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert LC(hf) Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 13:19   #22
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Dersom jeg vil legge inn et bilde fra min egen maskin, laster jeg det først ned til Mine album her på forumet. Da ligger det jo på nettet og jeg kan bruke det over alt!



__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 13:50   #23
Åssi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Paris
Innlegg: 246
Åssi er på en erverdig vei

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

hehe, visste ikke at jeg har mine album engang jeg. ok! takk!

Åssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert LC(hf) Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 14:02   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Jeg gjør det uansett hvor jeg skal legge inn bilder. Er så dårlig på sånt, men har funnet noe som funker for meg, liksom!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 14:56   #25
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer

Eller bruk bindersen :

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 16:00
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 01:03
Angående bilder og andre vedlegg! HP Informasjon 7 30-08-04 19:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no