Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hvor mye trener dere i uka?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-07, 18:48   #1
Kokkosbolla
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 50
Innlegg: 124
Kokkosbolla er på en erverdig vei

Hvor mye trener dere i uka?

Ja, det lurer jeg på
Og hvordan trener dere på ED i forhold til før eller er det det samme?

__________________
Fra maxvekt i 2003: minus 45 kg
Fra 8.1.08: - 17 kg

Kokkosbolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 18:57   #2
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Hvor mye trener dere i uka?

Jeg rekker tre spinningtimer, og to styrkeøkter i uka, pluss en og annen sykkeltur. Like mye nå som før ED, men sliter litt med fremgang, spesielt på styrke. Kondiss er definitivt på opptur! (ikke alltid motivasjonen er det da...)

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:05   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye trener dere i uka?

Jeg fikk beskjed om å ta det litt med ro ang trening i starten, så jeg har ikke vært på trening etter jeg startet ED, men jeg starter etterhvert med trening som jeg hadde før. to dager med organisert trenign (step, vannaerobick osv) og en dag med styrke, pluss noen gåturer. Skal øke det litt

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 21:16   #4
Kokkosbolla
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 50
Innlegg: 124
Kokkosbolla er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere i uka?

Jeg kan jo ta med hva jeg trener selv også
Jeg trener to dager i uka. Mandager er det variert, men ofte styrketrening i sirkel. Torsdager aerobic med styrkedel. I tillegg går jeg mye tur de andre dagene med vogna. Kanskje jeg burde trene mer? Hm... jeg får tenke litt på hva det evnt skal bli. Spinning er moro, men det er så langt til nærmeste sted hvor jeg kan få gjort det. Jeg kan trene på et helsestudio her borte, de har drop in. Kanskje jeg burde legge til det en dag i uka. Hva mener dere andre?

__________________
Fra maxvekt i 2003: minus 45 kg
Fra 8.1.08: - 17 kg

Kokkosbolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 21:22   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye trener dere i uka?

Du må nesten kjenne litt på det selv, hva du tåler og har lyst til... Du sier jo at du er ute og går tur ofte også... I mine papir står det at man skal være litt forsiktig med treningen på ED fase1 8ikke at man skal kutte ut, men at man skal være litt forsiktig)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 09:39   #6
natteravn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: sør trønderlag
Alder: 47
Innlegg: 25
natteravn er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere i uka?

Hei på dere
Jeg går ca 1 1/2 time hver dag og det er i de bratteste bakkene som er her omkring
I tillegg sykkler jeg en halv time hver kveld foran tven
Kjenner ikke at jeg blir mer sliten nå enn før.
Men nå virker vekta litt ustabil igjen. Gikk ned 3.5 kilo første uka og nå har jeg sannelig gått opp en kilo igjen og da har jeg ikke syndet i det hele tatt.
Regner med det en vannmengden i kroppen som varierer men det er ikke noe morsomt nei.

__________________


natteravn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten/lavkarb. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan fant dere ut hvilken filosofi dere skulle følge? Titti Lavkarbo generelt 18 24-11-06 11:58
vektnedgang og selvfølelse firth Mer enn 30 kg overvekt 55 24-07-06 13:43
Antioksidanter - bryr dere dere? mofe Generell ernæringsdebatt 8 31-08-05 08:30
Hva trener dere, og når på dagen trener dere? Chumpsy Lavkarbo generelt 7 08-08-05 20:26
hva spiser dere? Iset Induksjonen 14 29-01-04 18:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no