Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Genial omelettmaker

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-06-12, 21:56   #1
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Genial omelettmaker

Denne her omelettmakeren fra Tupperware er bare så genial!
Superkjapt når man spiser mye omeletter.

http://www.youtube.com/watch?v=EhW6_B_eWmQ


Sist redigert av HP : 05-06-12 kl 12:39.
Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:31   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Genial omelettmaker

Jeg digger tupperware( og har kjøkkenskapene fulle), men dette var virkelig en av de mest unyttige tingene jeg har sett, iallefall om man har mikrolokk el.l fra før.

For nøyaktig hva gjør denne så spesiell? Det må jo være noe spesielt annet enn en boks som tåler mikro og som har kull i lokket?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 00:31   #3
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Genial omelettmaker

Er ikke alle som har kjøkkenskapene fulle av TW vet du
Men for dem som synes det er pes å dra frem stekepanne for å lage omelett, så er denne genial.

Sitat:

Med EasyDelight og kun noen få ingredienser kan man raskt og enkelt lage eggebaserte retter i mikrobølgeovnen, som f.eks. omeletter, frittata og desserter – helt uten fettstoffer.
Omeletter og frittata kan varieres i det uendelige, hvis man lar fantasien få løpe fritt. Tilsett f.eks. gårsdagens rester av potet, grønnsaker osv.

EasyDelight har en ideell størrelse, som passer til alle mikrobølgeovner og fyller minimalt i kjøkkenskapene. De runde hjørnene sikrer at innholdet enkelt glir ut etter tilberedning, og hullene i lokket sørger for en jevn overflate på retten samt, at dampen slipper ut.

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 07:56   #4
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: Genial omelettmaker

Jeg synes den er utrolig grei. Fikk den av en veninne som driver med tw, og den er flittig brukt i dette huset

__________________
Min journal
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 08:47   #5
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Genial omelettmaker

Mat helt uten fettstoffer?? Hva skulle vitsen med det være?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:00   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Genial omelettmaker

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Mat helt uten fettstoffer?? Hva skulle vitsen med det være?

Man kan da sikkert tilsette fett om man vil.

Men reklamen må jo vise at man kan lage uten fett, for fett er jo farlig vettu

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 15:54   #7
Kira71
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 62
Kira71 er på en erverdig vei

Sv: Genial omelettmaker

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg digger tupperware( og har kjøkkenskapene fulle), men dette var virkelig en av de mest unyttige tingene jeg har sett, iallefall om man har mikrolokk el.l fra før.

For nøyaktig hva gjør denne så spesiell? Det må jo være noe spesielt annet enn en boks som tåler mikro og som har kull i lokket?

Omeletten henger ikke fast i bunnen på beholderen, det gjør det ofte i en del andre TW-beholdere som tåler micro. For det andre er formen på beholderen veldig fin til omelett, pen å se på, lett å skjære opp i skiver etc. Lokket er også veldig lett å ta av, hvis en f eks skal røre litt i omeletten eller lage eggerøre. Det er jo gjerne slik med TW at flere ting kan brukes til det samme, jeg er blant dem som har "haugevis" med TW, men bruker utelukkende denne til omelett. Og er ingen problem å tilsette en god dæsj fløte eller en klatt smør for ekstra smak og fett. Konsistensen blir litt annerledes enn når man steker.

Kira71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 19:05   #8
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Genial omelettmaker

jeg har aldri tenkt på at det går an å lage omelett i micron. kan man gjøre det med ultepro også?

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 19:34   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Genial omelettmaker

Hvordan blir konsistensen i denne da? Forøvrig synes jeg nettopp smaken av omletten stekt i smør er halve moroa med omelett! Har en lite stekepanne fra Ikea, på den passer akkurat lokkene til mine høyang-kasseroller - perfekt til en omelett av 2 egg!

Og hvor var osten?! Det er da ikke omelett uten ost!!!

Hva koster denne omelettmakeren forresten? TW er dessverre stort sett alt for dyrt for meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 00:34   #10
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Genial omelettmaker

Jeg synes stekepanna er veldig grei å bruke, jeg. Og så slipper jeg å finne plass i skapene til enda flere dingser. Alt skal jo ha sin egen dings for tida, virker det som - det har jeg ikke plass til.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 00:36   #11
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Genial omelettmaker

Hmm, genialt å ha på jobb der vi kun har micro, og ikke komfyr. Takk for tips!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 08:37   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Genial omelettmaker

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Hmm, genialt å ha på jobb der vi kun har micro, og ikke komfyr. Takk for tips!

Til det er den nok genial

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 09:21   #13
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Genial omelettmaker

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Hmm, genialt å ha på jobb der vi kun har micro, og ikke komfyr. Takk for tips!

Vi har med stort hell laget omlett bare ved å røre sammen egget med det vi skal ha oppi, helle det på et fat og kjøre det i microen uten noen form for lokk.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Genial gjestemat Caroline79 Middag 22 18-02-11 08:45
Genial SUPPE-idè Marianne Lunsj 4 09-02-06 20:12
Denne kuren er genial!!! konepone Ketolysekuren 7 22-04-05 18:16
Genial SUPPE-idè Marianne Middag 2 14-03-05 12:32
Genial spiseplan themonk Andre dietter 20 03-02-05 22:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no