Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Selges atkinsen produkter i Danmark?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-07-04, 08:24   #1
Amygdala
Medlem
 
Amygdala sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 96
Amygdala er ny på veien

Selges atkinsen produkter i Danmark?

Jeg skal til københavn om to uker, tror dere de har det der? Hva med splenda??Vi skal ikke ha bil med oss, så det begrenser seg jo litt, men disse sjokobarene burde jo gå ann.

Amygdala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 23-07-04, 09:34   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Neeeei, de har ikke det i Danmark heller dessverre, - men jeg skal til København i helga med en del Atkins tilhengere, - skal høre med lokal befolkningen der.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-07-04, 19:01   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg svarte visst på feil sted......men husker ikke hvor !

NEI, det selges IKKE Atkins produkter i Danmark.Har fått det 100 % bekreftet i helgen.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-07-04, 19:05   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Nå må fader meg Norden skjerpe seg altså!!!! Hvorfor skal vi (spesielt Norge) ligge etter på alt mulig? :irritert:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-07-04, 21:09   #5
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Vel, det har jo en viss forklaring i at Atkins og andre lav-karbodietter har hatt fotfeste i USA i flere år-lenge før lav-karbo "bølgen" kom til Norge. Og det tar jo ofte tid før amerikanske produkter kommer på det norske markedet, om de i det hele tatt kommer. Noe som f.eks har overrasket meg er at sånne "musli-bars" (masse sukker, nesten ingen musli ) har kommet til Norge først nå. De har vært isalg overalt i USA og Sør-Amerika i mange, mange år! Ikke positivt at de kommer hit da, det er jo rett og slett godteri, som folk lurer seg til å tro er sunt, men det viser tendensen.

Men jeg mener virkelig at hvis noen driftige gründere i næringslivet hadde kastet seg på lav-karbobølgen og begynt å importere/distribuere lav-karboprodukter i Norge hadde de kunne tjent mye. Fedon Lindberg har jo nærmest monopol på dette nå, og jeg synes ikke hans varer er spesielt fristende, for ikke å snakke om at de er strengt forbudt for oss på Atkins induksjon.

Egentlig er jeg livredd for at Atkins bars skal komme til Norge. Jeg vet at det som har felt meg i fortiden (ført til spiseorgier) har vært søtsaker. Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagere på å få noe søtt og godt som en sjokoladebar, jeg er bekymret for om jeg ville ende opp med å spise 20 av gangen. Dette har jo vært et emne som har vært diskutert på forumet her tidligere, så vidt jeg har fått med meg (er jo ny her ). Jeg merket at jeg ble skikkelig sugen bare av å se på produktene på atkins.com..

Foreløpig tror jeg at jeg holder meg helt unna alt som smaker søtt..

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 27-07-04, 22:43   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Dere mål lese klippet jeg har lagt på Nyheter ang. dietten kontra produktene til Atkins ..... NOT good news girlies !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-07-04, 00:04   #7
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Det er lest, tenkte å kommentere, men visste ikke om man kunne kommentere i nyhetsdelen av forumet..


Dette bekrefter min skepsis til "net carbs", jeg greier fortsatt ikke stole på teorien om at man kan fråtse i sukkeralkoholer. Og for en søthungrig karbojunkie som meg kunne jeg lett komme opp i 20 gram carbs om dagen- uten å få plass til grønnsaker. Og, selv om man ikke teller kalorier på denne kuren, så må man jo ta i betraktning at en liten dame med lavt stoffskifte lett kan ta inn så mange kalorier ved hjelp av disse produktene at vekktapet går veldig, veldig sakte, eller i verste fall stopper. Å tenke litt på kaloriene, spesielt i de senere stadiene av dietten, står det jo om i en annen artikkel her.

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nye dr. Lindbergs produkter MHM Dr Lindbergs 4 20-05-04 16:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no