Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Evenes
Alder: 56
![]() ![]() ![]() |
![]() Høst og bær og såntI dag e det en huff og huff-dag. Nu går det ikkje rette veien lengre. Alt har stagnert...Æ har lest og lest til øyet blei rødt og sårt her inne for å finne hjelp og svar, og overalt finner æ info om at vekta vil stagnere i perioder. Og det har den gjort. Men e dettan en naturlig stopp, eller har æ rett og slett spist mæ på en stopp? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ei stund
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høst og bær og såntHei hei, og så heldig du er som har tilgang på jordbær, for ikke å snakk om multe!! Myras gull som vi sier der jeg kommer fra, det er ville tilstander i multetida! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Tar i mot hjelp....
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Sv: Høst og bær og såntVet du...nyt litt jordbær og multer en kort stund nå du, men da ville jeg nok samtidig anbefale deg å kutte ned på fettet(bacon feks) i den perioden. Det er flotte antioksidanter i bær og det er godt å ta med inn i vintern.
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 42
Sv: Høst og bær og såntSer at du vurderer å kutte ned på grønnsaker, det ville jeg ikke ha gjort. Lag heller hamburger med salat til så kan du fint spise bær på kvelden hvis du ønsker det. Jeg spiser igrunn ganske ofte bær og er enig med photo at man skal unne seg litt og nyte det som er det. Ikke få dårlig samvittighet iallefall |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 43
Sv: Høst og bær og såntOg så sies det at det lønner seg å spise den feteste maten tidlig på dagen, og den mest karbohydratrike på kvelden, uten at jeg gjør noen store forsøk på å etterstrebe det selv, da |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sukkererstating og sånt ... | Sol | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 2 | 19-12-07 15:16 |