Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Non stick ovnsfolie

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-11, 22:44   #1
mari82anne
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3
mari82anne er på en erverdig vei

Non stick ovnsfolie

Jeg ble såååå lykkelig når jeg fant dette produktet på Clas Ohlson, for uansett hvordan jeg lagde disse ostesticksa, så satt de alltid fast i bakepapiret. Vet ikke om dette passer under kake/dessert og snacks, men vil gjerne dele info om dette produktet Kveldskosen er redda for min del!!! http://www.clasohlson.no/link/m3/Pro...?artnr=34-4298

mari82anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LcHf Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:49   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Non stick Ovnsfolie

Genialt - hadde en sånn sak jeg også helt til sambo KASTET den... han syntes den var "ekkel"... mannfolk altså - noen av de må holdes unna deler av kjøkkenet!

Skal kjøpe meg en ny sånn jeg også - måtte kjempe for å få osteskiva mi løs fra FATET den lå på i mikroen tidligere i dag...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 23:26   #3
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Non stick ovnsfolie

Miljøvennlig er det også må kom skaffe til veie en sånn en..

TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 23:37   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Non stick ovnsfolie

Bare sånn til advarsel så blir de møkkete og ekle og umulig å få rene til slutt! Ikke bruk feks sånn Formfett spray på dem eller ha for sterk varme!

Sier jeg som har slitt ut 10-12 stk siden jeg gikk på GR- kurs før årtusen- skifte!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 23:50   #5
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Non stick ovnsfolie

Disse er geniale! Men ikke bruk pizzahjul av metall på de : fremdeles fornærmet på tenåringen som som delte folien i 8 biter :

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 00:39   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Non stick ovnsfolie

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Disse er geniale! Men ikke bruk pizzahjul av metall på de : fremdeles fornærmet på tenåringen som som delte folien i 8 biter :

trekk i ukelønna TVERT!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 00:54   #7
Caramella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 18
Caramella er på en erverdig vei

Sv: Non stick ovnsfolie

Går de an å bruke i microen? løøøper og kjøper i tilfelle

__________________




Caramella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 75-20-5 Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 10:01   #8
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: Non stick ovnsfolie

Desssuten - et ekstratips for bruk av disse teflonarkene: Legg et i bunnen av ovnen når du har vasket den. Da blir det enkelt å få tørket av de små ostebitene og fettet og annet som alltid må ramle ned (gjerne med en gang man har skuret ovnen innvendig). De varer ikke evig, da de ikke tåler så høy varme, men jeg har vært storfornøyd med mine! Må bare huske å ikke skjære opp pizza eller annet med arket under.

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:10   #9
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Non stick ovnsfolie

Opprinnelig lagt inn av Levita, her.

Desssuten - et ekstratips for bruk av disse teflonarkene: Legg et i bunnen av ovnen når du har vasket den. Da blir det enkelt å få tørket av de små ostebitene og fettet og annet som alltid må ramle ned (gjerne med en gang man har skuret ovnen innvendig). De varer ikke evig, da de ikke tåler så høy varme, men jeg har vært storfornøyd med mine! Må bare huske å ikke skjære opp pizza eller annet med arket under.

Signerer det med å bruke den i bunnen på ovnen jeg bruker flere sånne iløpet av et år. Å vaske stekeovnen etter at jeg begynte med det går som en lek

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:24   #10
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Non stick ovnsfolie

Det har åpnet ny CO butikk her i Kristiansund i dag, så nå skal jeg løpe og kjøpe

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 11:06   #11
mari82anne
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3
mari82anne er på en erverdig vei

Sv: Non stick ovnsfolie

Opprinnelig lagt inn av Caramella, her.

Går de an å bruke i microen? løøøper og kjøper i tilfelle

Jeg bruker de i microen, og de funker bra der også

mari82anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LcHf Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 12:43   #12
Caramella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 18
Caramella er på en erverdig vei

Sv: Non stick ovnsfolie

Opprinnelig lagt inn av mari82anne, her.

Jeg bruker de i microen, og de funker bra der også

Takk for svar! Dette skal jeg jammen meg kjøpe, alt som kan gjøre ting lettere! Disse osteknekkisene må jeg si har gjort dietten mye lettere, har med meg sånne stort sett dit jeg skal, da er det ikke så vanskelig å bli bedt på mat :-)

__________________




Caramella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 75-20-5 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Svakt utslag på stick? Rocky-Balboa Ketolysekuren 3 17-07-10 12:20
Ketose stick test dydde Ketolysekuren 4 08-05-09 17:15
Ketolyse stick Bolla pinsvin Eurodiett 3 01-08-08 20:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no