Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Motetips til de med over normal BMI

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-05-11, 14:01   #26
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

jeg hadde vært kledd i svart for å dekke til alle problemområdene!

Hehe, jeg går nesten alltid i bare svart, selv på sommeren
Men jeg tror ikke på at hele du er et problemområde, ikke egentlig. Kanskje du kan ønske deg et sånt stil-kurs eller bli ny kurs til bursdagen? Da får man tips og trisk man ikke tenker på selv. Se bare på bli ny reportasjene i KK og lignende blader
Eller få et par veninner du stoler på og liker stilen til å kle deg opp (uten å protestere). Tro meg, på din alder vil man at de man omgir seg med tar seg best mulig ut, derfor vil de gjøre sitt absolutt beste
Og hæler, du trenger ikke gå så høyt som 9cm, 4 holder helt fint. (Disse har f.eks 3,5 cm) Bare ikke helt flate, da havner man lett "bakpå" og krummer ryggen for å veie opp. Dessuten, modeller er som regel over 1,80 høye, de går alltid med høye hæler!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 14:07   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

jeg utfordrer dere til å finne pene kvinnesko i str 42 som er breie og gode å gå i .

Nesten alle butikker har begynt å føre sko opptil 42 i damestr nå. Selv ofrer jeg gjerne litt komfort for litt bedre holdning... (Selv om jeg har måttet fire litt på dette de siste ukene!) Jeg har gått i mye vonde sko opp gjennom, men komplimentene er verdt det!

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

synd zizzi er så svindyrt, hvertfall på ellos.. 500+ for en topp gidder jeg ikke betale.

Ellos har stadig tilbud på 40% for ett plagg osv, det lønner seg kjapt om man passer på (får mail om sånt ca 3 ganger pr uke).

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 14:20   #28
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Motetips til de med over normal BMI

jeg har verken lappen eller bil, så komfort er førstepri her!
og siden jeg er mitt i vektnedgangen min gidder jeg ikke kjøpe dyre klær ofte, det har jeg rett og slett ikke råd til.
jeg har en topp jeg betalte 500 kr for men det har jeg ikke planer om å gjenta med det første. kjøper heller billige ok klær mens jeg minker. skulle bare ønske tshorter for tiden hadde ermer...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 14:25   #29
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Jeg har et plagg som jeg IKKE klarer meg uten, dvs jeg har MANGE av dem: Singletter fra Mamalicious, stretchy stoff som jeg alltid bruker under andre gensere, topper ol. De kjennes LITT trange ut men er behagelige, de hjelper litt til med å holde ting på plass! Og i og med at de er i et glatt stoff, så ligger de andre klærne pent over, uten å "henge seg opp". Dette er jo et klesmerke for gravide, men jeg har brukt dem nå gjennom 3 år, nåde som gravid og ikke. Kan sikkert kjøpes på nettet, de har mange fine farger, brede og smale stropper. Jeg har iallefall 7 stk av dem, I love!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 15:58   #30
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Godt mulig det bare er meg.... men jeg har en skikkelig SPERRE for å kjøpe gravidklær. Det klarer jeg bare altså ikke, da får jeg heller gå i fæle klær. Illle nok å føle at man ser ut som om man er gravid, men går ikke det skrittet med å kjøpe meg gravidklær nei

Hæler er også ikke-eksisterende hos meg. Er den eneste som går i flate sko på jobb, men det får bare være, for jeg fååår så vondt. T.o.m nesten helt flatt på støvlettene mine.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 16:12   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Enda en god grunn til å gå med hæler! http://www.p4.no/story.aspx?id=293091

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 20:11   #32
solihjerte
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 82
solihjerte er ny på veien

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Sko i 42...................... Det er et sorgens kapittel. Jeg har som Sanney bred fot og bruker str. 42 i sko. Jeg lever i converse sko, "pene" sko i 42 er så og si ikke-eksisterende. Jeg bor i en større by, og det er noen skobutikker som har et eget lite stativ med sko som går opp i 42. Men da snakker vi superheslige, kjerringsko med stor K.

Redningen er brandos.no og muligheten til å shoppe sko i utlandet, f.eks England, hvor det faktisk er mye sko i 42.

Det kan hende det har vært nevnt her i tråden, men prøv å fokuser på det du er mest fornøyd med og fremhev det, i stedet for å være opphengt i det man er minst fornøyd med.

solihjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 20:17   #33
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Opprinnelig lagt inn av solihjerte, her.

Jeg bor i en større by, og det er noen skobutikker som har et eget lite stativ med sko som går opp i 42. Men da snakker vi superheslige, kjerringsko med stor K.

Da bør du klage til butikken. Jeg har ei veninne som bruker 42 i sko. Tidligere fikk hun bare tak i på skoringen, men nå har Eurosko, Økonomisko, Skopunkten, Lille Vinkel, Din Sko og flere andre fått de fleste modeller i den str. Alle disse har også nettbutikk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 20:27   #34
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Motetips til de med over normal BMI

42 i sko er ingenting. Prøv str 44, nå egentlig 45 og jeg er jente. De FÅ skoene jeg har er kjøpt i utlandet eller herresko kjøpt her. 1 par pensko i svart.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 12:31   #35
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Mee tooo! Kommmer jeg ned til 42 skal jeg være overlykkelig!

Jeg å da vil jeg være i mål.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 19:56   #36
Tommeline
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 52
Tommeline er på en erverdig vei

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Meste av mitt klesskap er handlet på zizzi. Noen topper og tuniker har jeg fra www.meandi.no

Handlet noen topper og kjoler nå før vi reiste til syden, da ble det str L på Lindex, det var en god følelse. Handlet masse fint ifjor sommer, svidde bort mange tusen kr på zizzi, de klærne er nå for store, men har solgt endel. Dyrt å gå ned i vekt ja.

Tommeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men orker ikke telle karber Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:05   #37
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: Motetips til de med over normal BMI

http://www.duoboots.com/products/shoes/ Sko opp til str.42 i tre bredder (også støveletter fra 30-50 cm i leggen. Jeg er tjukk og er 41 cm i leggen...).

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:09   #38
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hehe, jeg går nesten alltid i bare svart, selv på sommeren
Men jeg tror ikke på at hele du er et problemområde, ikke egentlig. Kanskje du kan ønske deg et sånt stil-kurs eller bli ny kurs til bursdagen? Da får man tips og trisk man ikke tenker på selv. Se bare på bli ny reportasjene i KK og lignende blader
Eller få et par veninner du stoler på og liker stilen til å kle deg opp (uten å protestere). Tro meg, på din alder vil man at de man omgir seg med tar seg best mulig ut, derfor vil de gjøre sitt absolutt beste
Og hæler, du trenger ikke gå så høyt som 9cm, 4 holder helt fint. (Disse har f.eks 3,5 cm) Bare ikke helt flate, da havner man lett "bakpå" og krummer ryggen for å veie opp. Dessuten, modeller er som regel over 1,80 høye, de går alltid med høye hæler!

Svart er slankende!
Jeg går også stort sett bare i svart. Kroppsnære plagg og ikke flagrende gevanter. Jeg føler meg tynnere da og har fått tilbakemeldinger på at jeg ser flott ut! Så jeg kommer fortsette med det. Tunikaer er IKKE noe for meg; det får meg til å se mye større ut. Og høye hæler; knallflott!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Normal BMI og lavkarbo Rasmus1733 Spørsmål og svar 24 20-02-10 00:34
Ulilke kroppstyper - ulike motetips mofe Generell diskusjon 18 29-10-05 00:54
Motetips Marianne Generell diskusjon 13 10-07-05 17:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no