Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Fullt på treningssenteret!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-09, 10:25   #1
benam
Medlem
 
benam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 229
benam er på en erverdig vei

Fullt på treningssenteret!

Nå er jeg ganske lei av å gå på SATS. Har likt meg veldig godt tidligere, det var god kapasitet på apparater før.
De har 2 ellipsemaskiner og nå er det bare helt håpløst å komme til, folk holder på i timevis. Sist jeg var der var også alle tredemøllene opptatt. jeg kan gå på de, men ikke løpe.

Enten må jeg finne et annet SATS senter med bedre kapasitet, eller så må jeg finne et annet senter. Blir kjempefrustrert nårjeg kommer dit og ikke får trent.
Er det noen som vet om et SATSsenter i Oslo med god kapasitet?

__________________


]
benam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 10:32   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fullt på treningssenteret!

På denne tiden av året er det nok fullt over alt!

"Alle" skal begynne å trene på nyåret, vet du!

Har du litt tålmodighet 4-6 uker, er det nok mer enn nok plass igjen, skal du se.
Eller du må trene på tider av døgnet det er minst folk der!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 10:33   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Fullt på treningssenteret!

Støtter dette med tidlig og sein trening! Men hva med gule timer? Stram opp puls ruler! Hva med sats dans? Det du påpeker er også en ting for "Ris og ros". Si det til dem, det er vanlig på andre sentre at det er en maks på 20min per apparat...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 13:19   #4
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Fullt på treningssenteret!

Er nok slik her i fjorden også på denne tiden av året.Fullt overalt.
Men som regel avtar det ganske rask etter noen uker.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 13:37   #5
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Fullt på treningssenteret!

Ja, dette er et merkelig fenomen! Og alle disse mennesken må jo tegne medlemskap - og de forsvinner jo etter noen uker - og gir et ansikt til alle "støttemedlemmene" til sentrene.

Veldig synd, syns jeg - fordi de ikke aner hva de går glipp av! Og senterene kan jo ikke bygge sin kapasitet for møte behovet kun for denne måneden.

Jeg pleier å trene på andre måter i januar, er så heldig å ha tredemølle hjemme - så det blir enten det eller trene på andre tider f.eks.formiddag.
Eller ute, det er deilig det

Godt treningsår folkens!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:54   #6
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Fullt på treningssenteret!

Mandag denne uken var S.A.T.S smekkfullt...det samme i går kveld. Tydelig at det er mange nyttårsforsetter ute og går...
Jeg trener i lunsjen min, ca kl 12, da er det litt mindre folk der, etter klokken 14 tar det visst av.
Irriterer meg når det er 4 benker og 2 av dem er opptatt av kompiser og venninner av de som faktisk trener. De sitter bare der og prater drit og er i veien for oss som faktisk skal trene effektivt.

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 10:01   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fullt på treningssenteret!

Da kan jeg bare misunne med at mitt sats senter nærmest er blotta for folk, siden det har fått en real konkurrent ikke så langt borte (elixia på rolvsøy)
Skikkelig digg! Trener tidlig da.. rundt 8.30-9.30. Har maks vært fem andre til stede sammen med kjærsten og meg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 11:19   #8
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Fullt på treningssenteret!

Opprinnelig lagt inn av screwball, her.

Irriterer meg når det er 4 benker og 2 av dem er opptatt av kompiser og venninner av de som faktisk trener. De sitter bare der og prater drit og er i veien for oss som faktisk skal trene effektivt.

Jeg pleier å si i fra jeg! Spør om de bruker apparatet/benken - og om de ikke kan "hvile" et annet sted....
Har ennå ikke opplevd at noen blir sure for det - de beklager og flytter seg
Og de er nok, dessverre syns jeg, borte igjen snart. Dessverre fordi jeg syns det er synd at folk ikke trener

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:48   #9
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fullt på treningssenteret!

Jeg bare venter litt, starter treninga litt seinere enn andre, dvs når de andre er gått lei

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:19   #10
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Fullt på treningssenteret!

SATS og co?
Man bor da langt ute i et NordNorsk Fjordhull. Det finnes et styrkerum i idrettshallen her, og thats IT. Har heldigvis bra med utstyr selv.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:54   #11
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fullt på treningssenteret!

Vi har faktisk et treningssenter her, men jeg er ikke medlem. Må finne alternative treningsmetoder frem til økonomien blir litt bedre!

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:54   #12
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fullt på treningssenteret!

Men det er lite, og jeg liker meg heller ikke der noe særlig....

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 15:20   #13
GKS
Medlem
 
GKS sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I det kalde nord...
Alder: 46
Innlegg: 197
GKS er på en erverdig vei

Sv: Fullt på treningssenteret!

Der jeg er å trener er det også fullt støtt og stadig men har funnet ut at etter kl 8 på kvelden er det som regel få og ingen der, så har begynnt å trent etter kl 8 jeg og det funker helt fint!

Fordrar ikke å komme på trening så er det fullt over alt...så blir man stående å ikke aner hva man skal trene på.

__________________



GKS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 30-50 pr dag. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når slår man fullt ut på stiksen? Dolly Ketolysekuren 2 15-03-07 13:10
Sukkerfritt men fullt av karbo!! :o nalana Lavkarbo generelt 11 09-07-06 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no