Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-07, 11:14   #1
BlubbaSparxx
Nytt Medlem
 
BlubbaSparxx sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 8
BlubbaSparxx er på en erverdig vei

Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Har forsøkt å søke på forumsidene men har ikke funnet noe om dette...
I to dager har den ene foten min vært dovnet bort (akkurat slik som når du har sittet lenge på den).
Har dette noe med induksjonskostholdet å gjøre? Er det noen andre som har opplevd dette?
Jeg har ikke gjort noe uvanlig de siste dagene og kan ikke tenke meg hva grunnen kan være annet en kostholdet.
Kanskje d betyr at jeg mangler viktige vitaminer/mineraler?

__________________
"Antibiotika mot karbobakterien"



BlubbaSparxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:19   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Dovnet bort... syns du skal ringe legen din da jeg, for dovne bort kan vel være tegn til dårlig blodsirkulasjon..
Du kan selvfølgelig vente på svar fra Torkil eller Nille, men jeg hadde valgt å ringe legesnteret for å spørre. skader ikke det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:23   #3
BlubbaSparxx
Nytt Medlem
 
BlubbaSparxx sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 8
BlubbaSparxx er på en erverdig vei

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Huff da... Men jeg kan ikke tro jeg har dårlig blodsirkulasjon.
Trener mye og har i vår gjennomgått behandlinger med sirkulasjonsmassasje.
Men hvis d ikke gir seg må jeg sikkert ringe legen ja.

__________________
"Antibiotika mot karbobakterien"



BlubbaSparxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:29   #4
BlubbaSparxx
Nytt Medlem
 
BlubbaSparxx sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 8
BlubbaSparxx er på en erverdig vei

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Har sett litt i Atkins boka nå og der står d at man kan få leggkramper på induksjonen... Dette
er ikke helt kramper, men d er i den ene leggen...

__________________
"Antibiotika mot karbobakterien"



BlubbaSparxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:41   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Legen min sier "man skjekker ikke bestandig for at man tror det er noe... men for å utelukke"
Hvis det er laggkramper, så mangler du magnesium. Husker ikke hvor mye som er anbefalt å ta, men hvis du søler kommer det sikkert opp noen tråder.

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:50   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Hvis foten din dovner, så kan det tyde på at en nerve i ryggen er litt i klem.

En tur til kiropraktor eller naprapat vil jeg anbefale.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:59   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Krampe og at foten dovner bort er vel ikke helt det samme nei.
Men at foten dovner bort kan ha flere årsaker - og kostholdet er IKKE en av dem.

Om dette har vedvart eller fortsetter å vedvare i flere dager, MÅ du gå til legen.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 14:16   #8
BlubbaSparxx
Nytt Medlem
 
BlubbaSparxx sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 8
BlubbaSparxx er på en erverdig vei

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Takk for råd Blir nesten litt redd. Skal ringe legen i morgen hvis d er likedan når jeg våkner.

__________________
"Antibiotika mot karbobakterien"



BlubbaSparxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 20:33   #9
BlubbaSparxx
Nytt Medlem
 
BlubbaSparxx sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 8
BlubbaSparxx er på en erverdig vei

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Måtte ringe legen i ettermiddag da hånda mi også plutselig dovna bort mens jeg kjørte bil. Legen gjorde alle slags undersøkelser og mistenker borelia (flåttbitt). Skal ta blodprøve i morgen pluss MR. Kan ikke skylde på kostholdet da

__________________
"Antibiotika mot karbobakterien"



BlubbaSparxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 20:45   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Opprinnelig lagt inn av BlubbaSparxx, her.

Måtte ringe legen i ettermiddag da hånda mi også plutselig dovna bort mens jeg kjørte bil. Legen gjorde alle slags undersøkelser og mistenker borelia (flåttbitt). Skal ta blodprøve i morgen pluss MR. Kan ikke skylde på kostholdet da

Håper at hånda og foten bare er overtrøtt Virker jo skummelt ellers

Lykke til og håper at de finner årsaken.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 20:54   #11
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Lykke til! Håper det ikke er noe alvorlig!

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:08   #12
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Oi da!.. Håper ikke det er noe alvorlig. GOD BEDRING

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 03:17   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Lykke til, håper det er ufarlig!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 09:33   #14
BlubbaSparxx
Nytt Medlem
 
BlubbaSparxx sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 8
BlubbaSparxx er på en erverdig vei

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Takk for oppmuntrende ord alle sammen

__________________
"Antibiotika mot karbobakterien"



BlubbaSparxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 09:48   #15
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Hvordan går det, sover den idag òg??

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:01   #16
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Håper at står bra til her!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:01   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Håper at står bra til her!

Hiver meg på den!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 01:13   #18
BlubbaSparxx
Nytt Medlem
 
BlubbaSparxx sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 8
BlubbaSparxx er på en erverdig vei

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Hånda ble bra igjen men foten er fortsatt doven. Vet ikke noe mer før jeg får svar på blodprøvene. Mamma driver å skremmer meg med at det er mange tilfeller av MS i familien... Men jeg tror dette bare er noe forbigående.

__________________
"Antibiotika mot karbobakterien"



BlubbaSparxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:55   #19
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Opprinnelig lagt inn av BlubbaSparxx, her.

Mamma driver å skremmer meg med at det er mange tilfeller av MS i familien...

UFFAMEG..... Si til din mor at hun må slutte med det!! Forferdelig sykdom... Huff!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:01   #20
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Foten min har sovet i to dager... Hjelp

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

UFFAMEG..... Si til din mor at hun må slutte med det!! Forferdelig sykdom... Huff!!!

Slenger meg på her.... FY MAMMA!

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Huden min flasser av og jeg har det ikke godt! Iset Lavkarbo generelt 29 29-01-06 13:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no