Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Stevia fra iherb ... ikke søt nok

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-12, 22:24   #26
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Stevia fra iherb ... ikke søt nok

Jeg hadde også Steviaplanter, men greide liksom ikke å få til noe med de...kunne jo ha de i peppermyntete, men fikk den aldri søt nok så til slutt ga jeg opp hele plantene...måtte jo drive å høste så ofte, for de vokste som bare fy...jada, jeg har grønne fingre... Tok livet av de med å slutte å vanne de...MORD.....LOL

Jeg har kjøpt masse Stevia fra iherb i kveld...kjøpte Steviatyggis...de er jeg spent på....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 22:27   #27
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Stevia fra iherb ... ikke søt nok

å ja, hun sa det ble så søtt hun, ja vi er jammen forskjellige når det kommer til sanseopplevelser.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 22:32   #28
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Stevia fra iherb ... ikke søt nok

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

å ja, hun sa det ble så søtt hun, ja vi er jammen forskjellige når det kommer til sanseopplevelser.

Det har du rett i. Jeg må ha mye for å kjenne noe....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 22:33   #29
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Stevia fra iherb ... ikke søt nok

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Det har du rett i. Jeg må ha mye for å kjenne noe....

samme her

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:34   #30
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Stevia fra iherb ... ikke søt nok

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Det har du rett i. Jeg må ha mye for å kjenne noe....

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

samme her

Da er ikke grønn stevia noe for dere som søtningsmiddel, men det skader uansettt ikke å bruke som kosttilkudd for meg bekjent er det det hele planten som er blitt testet mot positive virkninger på bl.a. blodsukker. Hadde en artikkel på det der, men den har forsvunnet i flyttesjauen

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:53   #31
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Stevia fra iherb ... ikke søt nok

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Da er ikke grønn stevia noe for dere som søtningsmiddel, men det skader uansettt ikke å bruke som kosttilkudd for meg bekjent er det det hele planten som er blitt testet mot positive virkninger på bl.a. blodsukker. Hadde en artikkel på det der, men den har forsvunnet i flyttesjauen

Ja, kan nok tenke meg at du har mye rett der, Lillemy71,...men blodtrykket mitt faller også med hvit Stevia...dette vet jeg fordi jeg kjenner det i kroppen.... Men så er det de andre virkningene av grønn Stevia da, de vil en gjerne også ha noen av...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stevia fra iherb og maltodexin Okie Spørsmål og svar 2 30-11-11 01:27
iHerb gurooo Spørsmål og svar 6 25-10-11 17:08
Iherb alvepiken Spørsmål og svar 2 10-07-11 10:39
iherb heidia79 Spørsmål og svar 8 06-07-11 12:25
Tåler ikke Stevia, alternativ? Timona Spørsmål og svar 17 18-04-10 21:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no