Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Våre beste skjønnhetstips!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-05, 21:07   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Lightbulb

Våre beste skjønnhetstips!

...tenkte jeg at vi kunne samle her!

Akkurat nå kommer jeg på:

  • vær forsiktig med peelingkremer om du har sensitiv hud, eller har tørr hud - da er et tørt håndkle mye mye bedre (og gratis - og antakeligvis like bra)
  • agurkskiver til trøtte øyne
  • bruk tannbørsten på flassete/tørre lepper
  • cocosa til tørr hodebunn
  • skyll håret i øl for glans!
  • når du tar hårkur, tørr håret med håndkle først, da trekker kuren bedre inn
  • for tørre hender, ligg med en feeet krem og med bomullshansker natten over
  • for neglebånd, masser olje inn.
  • lysne håret om sommeren? bland vann og sitronsaft og spray på håret før du soler deg (kanskje ikke særlig heldig for håret.. men det blir iallfall lysere)
  • ingenting er så bra for huden som et GODT kosthold og VANN. særlig gjelder vann for fuktigheten på huden vår.. vi kan bruke hundrevis av kroner på kremer til ansiktet.. men å drikke nok vann ville kanskje gjort samme nytten
og det var det jeg kom på til nå

Flere som har noen geniale tips?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 21:21   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Godt med søvn tror jeg på, i tillegg til mye av det mofe har sagt!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 22:27   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Søvn var det jeg skulle trekke fram også.

Men det aller beste skjønnhetstipset: SMIL!

  Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 22:42   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Smil ??? Denne fikk jeg av en svensk venninde. Nå har de stjålet nemi og !


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 22:46   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Møkkasvensker! Er det hevn for at de ikke har Norge i sin hule hånd lenger?

  Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 22:47   #6
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Møkkasvensker! Er det hevn for at de ikke har Norge i sin hule hånd lenger?

Er vel bare missunnlige vel??

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 22:48   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Ingen som har noen skjønnhetstips å dele altså?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 22:50   #8
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg har oppdaget hva et tynt lag med blank neglelakk kan gjøre!
neglene blir så mye penere. og om man har tålmodigheten (og ferdigheten) så er jo fransk manikyr ganske lekkert

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 22:51   #9
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

De er nok bare misunnelige ja..

-Å trene er jo også bra for skjønnheten.
-veksle mellom kaldt og varmt vann i dusjen..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 22:52   #10
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena

-veksle mellom kaldt og varmt vann i dusjen..

Hva hjelper det for??

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 17:06   #11
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Jeg elsker Elizabeth Ardens "Eight hour cream", den funker mot ALT! Tørr hud, tørre lepper, sprukne hender/neglebånd, små utslett osv. Helt genial! Jeg bruker den som lipgloss også for den er veldig shiny (samtidig som den gjør godt for leppene). Regner med at de fleste går rundt med den i veska sånn som meg, men dere som ikke gjør det: Løp & kjøp

Mitt andre skjønnhetstips i disse vintertider er å investere i en "brun-uten-sol" krem og et solpudder... En liten piff til en vintergusten hud Husk å pudre brystkassaog hals litt også( når du har utringet genser ), det hjelper enormt å ha litt farge der, ser mye sunnere og friskere ut

PS: Bra "brun uten sol" krem er Biotherms "Sunfitness", kan brukes både i ansikt og på kroppen og er farget slik at man lettere ser at det blir jevnt. Dessuten er den mild, jeg reagerer ikke på den selv om jeg reagerer på "alle" andre selvbruningskremer Husk også å peele huden før du smører deg inn

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 17:23   #12
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Jeg elsker Elizabeth Ardens "Eight hour cream", den funker mot ALT! Tørr hud, tørre lepper, sprukne hender/neglebånd, små utslett osv. Helt genial! Jeg bruker den som lipgloss også for den er veldig shiny (samtidig som den gjør godt for leppene). Regner med at de fleste går rundt med den i veska sånn som meg, men dere som ikke gjør det: Løp & kjøp

Denne har jeg hørt mye snakk om! Hvor mye koster den?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 17:27   #13
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Tror den koster rundt 200,- (kanskje 250,-) på parfymerier. Selvfølgelig litt billigere på tax free. Men den er superdrøy, jeg bruker min hele tiden (+ kjæresten min, venninner og kompiser) Den finnes som lypsyl også, men den har jeg ikke prøvd

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 18:47   #14
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Frisøren min.

hun er kjempeflink, veldig hyggelig og får alltid håret mitt til å se bra ut. Hun skjønner hva jeg vil, forklarer hva jeg vil at hun skal gjøre, og forteller meg at jeg ser strålende ut. Etter en tur til henne tror jeg på henne, også stråler jeg også.

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 20:36   #15
*iselilja*
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Akershus
Alder: 37
Innlegg: 128
*iselilja* er ny på veien
Post

joda, skjønnhetstips har jeg faktisk noen av
jobber med kosmetikk/hudpleie, så litt skal jeg vel klare å bidra med.?

- istede for eight-hour-cream kan man fint bruke rosebud-salven, som koster 89 kr. er super mot lepper, tørre steder, neglebånd og alt det der; akkurat som det dyre alternativet.

- a-cream! krem med masse a-vitaminer hindrer vintertørr hud i å tørke ut( den er uten vann) og bevarer den god og myk. den beste kuldekrem dette århundre ihvertfall! ikke så dyr heller, 144 kr tror jeg, og utroolig drøy i bruk. masse andre bruksområder, men orker ikke ramse dem opp..

- istede for rådyr lipgloss: øyenskygge og vaselig. lett å matche øynene.

- øreringer fresher opp etthvert trøtt ansikt.

- har man langt, slett hår, kan man med fordel sovne med det halvtørt, da vil det bli fyllt med naturlig volum til dagen etter.

- babyolje! utrolig deilig å smøre seg inn med etter dusj, og bevarer fugtigheten mange ganger mer enn allskens kremer. eneste ulempe er hvis du må hoppe rett i klærne, dene er jo litt klissete..

oj,der stoppa det. morsom tråd forresten!

*iselilja* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.. Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 20:54   #16
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

iselilja, hen får man kjøpt denne rosebudsalven?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 21:12   #17
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Jeg er enig med baby oljen! Så snart jeg får meg et eget hus igjen, da skal det brukes!

I stedet for peeling kremmer, scrubber og slikt pø, så bruker jeg en fuktig frote klut. Jeg vasker ansiktet med ansikts vask, lar det sitte på mens jeg forsiktig i sirklende bevegelser scrubber de områdene som har litt gammel hud. Så skyller jeg og bruker tonic og lotion.

En annen ting er å følge godt med med huden din, den forandrer seg hele tiden. Jeg gikk fra å ha en "tåler alt" hud til sensitive. Det produktet du bruker i dag, er kanskje ikke egnet i morgen...

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 21:51   #18
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

ALOE VERA!

Jeg har blir "velsignet" med kjempesensitiv hud som blir rødblusset uansett hva jeg gjør. Aloe vera produkter har vært redningen nå! Bruker aloe vera såpe med lavendelolje i til å vaske ansikt og hender med, og aloe vera krem til ansikt og hals. Kremen er så myk og behagelig, og gir masse god fuktighet til min tørre, men kvisete hud, uten å irritere. Produktene er fra jäson kjøpt på helsekosten. Synes de har hjulpet på kvisene også. Lukter mildt og naturlig.

Omega- 3 tilskudd i form av kapsler, fet fisk og linfrøolje har nok bidratt best til å redusere kviser, og til å bekjempe tørr hud, samt lindre mine vonde overtrente knær. Tar 6 kapsler daglig + linfrøolje på mat, i salat osv. (legen har også anbefalt dette til meg, mest pga knærne, men jeg merker bedring på hudproblemer også).

Sundt kosthold, med mat laget fra bunnen av, uten for mye rare tilsetningsstoffer. Naturlige råvarer, masse grønnsaker og masse vann. Avhold fra røyk og rusmidler (er også avhold fra alkohol) og sukker. Jeg er ingens slave!

Søvn, og nok av det

Frisk luft og naturlig sollys, og nok av det også!

Tannpuss med børste og tannkrem og tanntråd og munnskyll og fluortabletter. Puss tungen også for god ånde, morgen og kveld.

Leppepomade, jeg bruker enten blistex blå på krukke, eller mentholatum.

Hygiene. Morgendusj for å våkne og spyle gørra fra ansiktet, vekker meg opp og får bort morratrynet.

Mental helse. Det viser på deg om du er bekymret, lei deg, sint eller stresset. Yoga, meditasjon, stretching eller en skikkelig blow out på treningssenteret løser opp og gir lykkehormoner i kroppen. Sunn kropp og sunt sinn i harmoni (jaja, jeg veit! Høres klisje ut, men det er nå slik jeg er da )

Og sist men ikke minst : Et ekte smil er mer enn all verdens kremer og sminke!!!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 23:47   #19
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Jeg har prøvd Rosebud salven, men sverger fortsatt til eight hour cream Smak og behag...

Glemte å nevne at alle burde prøve saltkremer! Det er en slags peelingkrem som både vasker, peeler og mykgjør huden. Inneholder masse gode oljer som gjør at vannet rett og slett preller av huden din. (Brukes i dusjen/badekaret) Kjempefantastisk! Mye bedre enn all verdens bodylotioner! Jeg har "Te Tao" + en som jeg ikke husker navnet på (med Aloe Vera). Igjen: løp & kjøp

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 12:29   #20
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mila

Hva hjelper det for??

Sirkulasjon

Etter å ha kjempet meg gjennom en jungel av damping over en panne,hjemmelagde masker av både youghurt, agurker, havreflak, honning, moste bananer og jordbær og urteteomslag osv.....

Så har jeg endt opp med at det er tre ting som virker:

  1. Lavkarbokosthold med lite og lavglykemiske karber, nok protein og rikelig med sunne oljer.
  2. Stelle huden hver dag (rense morgen og kveld, samt smøre med en mineraloljefri krem tilpasset vår hud)
  3. Humør! (Smile, være godt humør, ha en positiv innstilling til verden--- så forsvinner disse ukledelige bekymringsrynkene fort... )
----Ja, og leve regelmessig,- få nok og god kvalitet på søvn.
---- aloevera er jo også veeeldig bra!
-----bruke olivenolje som fuktighetskrem...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 17:23   #21
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Mine skjønnhetstips (åhh, Gud så vakker jeg er... ):

* Spis rikelig med fett
* Bruk maskara og leppepomade
* Litt rouge i kinnene frisker opp
* Bruk farger på klær eller smykker
* Se folk i øynene
* Smil og le
* Rens ansikt på kvelden og ha på en krem du liker (jeg bruker Shine Club nattkrem + jojobaolje)
* Sovne før kl. 24

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 17:28   #22
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Stelle huden hver dag (rense morgen og kveld, samt smøre med en mineraloljefri krem tilpasset vår hud)

Sjæmpeviktig!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 18:07   #23
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Mange er ikke flinke nok til det,og jeg er en av de,har så sensitiv hud og blir tørr av bare vann!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 18:08   #24
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Mange er ikke flinke nok til det,og jeg er en av de,har så sensitiv hud og blir tørr av bare vann!

Flinke nok til hva?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 18:25   #25
*iselilja*
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Akershus
Alder: 37
Innlegg: 128
*iselilja* er ny på veien
Post

mofe, rosebud får man kjøpt hos vita=) hihi

*iselilja* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens aller beste guro Kake/dessert og snacks 20 19-05-07 00:35
Mitt beste tips mot godtesyke. :) Iset Lavkarbo generelt 12 19-09-04 01:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no