Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Jukse-iskrem på 15 sekunder

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-07, 20:56   #1
ebbeto
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 36
ebbeto er ny på veien

Jukse-iskrem på 15 sekunder

Èn porsjon:

- En neve dypfryste bær
- En skvett fløte kjøleskapskaldt
- Ett egg kjøleskapskaldt
- Splenda etter smak
- Evnt en isbit dypfryst

Mikses i stavmikser til alt er en masse ca 10 sek.

Denne retten blir ferdig mens resten av selskapet forsyner seg av isboksen.

Denne retten kan sikkert varieres med det en måtte ønske av lav-karbo smaker. Eksprimenter i veg, og legg gjerne inn alternativene her. Er det noen som vet hvordan man lager vanilje smak. (vaniljesukker på lav-karbo)

ebbeto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 21:08   #2
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder.

Bruk vaniljeessens
Smaker det litt som krem med smak eller?

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 21:10   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder.

Opprinnelig lagt inn av ebbeto, her.

. Er det noen som vet hvordan man lager vanilje smak. (vaniljesukker på lav-karbo)

Smart...og det ser godt ut. Det skal jeg prøve i morgen.
Vaniljesmak sier du. Hvis du bruker Splenda, kan du bare legge en hel vaniljestang i noe av splendaen. Den setter smak. Ikke på 5 min, trenger nok en dag eller to, men legg den i og la den ligge. Kan ligge i uker....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 21:51   #4
ebbeto
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 36
ebbeto er ny på veien

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder.

Opprinnelig lagt inn av tech, her.

Smaker det litt som krem med smak eller?

Nei...
Med bringebær smaker det bringebær is.
Konsisten som soft-is.

Jeg bare venter på at den første soft-is oppskriften dukker opp.

ebbeto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 22:05   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder.

Mmm herlig. Jeg har pleid å lage en lignende, men med litt mer karbohydrater da. Jeg har kjørt et beger kesam (den med vanilje er best, men den er også mer rik på karber) i mikseren sammen med 400 gram frosne bær (bringebær er best) og en vaniljestang eller 1 ts vaniljesukker og litt søtning. Utroolig godt, og det blir iskrem med en gang.

Ellers kan man også fryse ned hjemmelaget smoothies og lignende i ispinneformer, veldig leskende og godt på sommerdager. Min snart 4-åring spiser ofte slike ispinner.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 22:29   #6
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder.

Ååå så godt det lød!!! Må prøves *sikkle*

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 02:01   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Menne, tåler stavmikseren å knuse is? Jeg kjøpte en fancy sak fra kenwood i dag hvor man kan feste stanga på mikseren på en boks med litt større kniver enn de som er på stamikseren, ganske dyr (700 spenn), og er en smule redd for å ødelegge den det første jeg gjør...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 02:08   #8
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

du skal klare å knuse fryste bær (for eksempel) så tror ikke det er noget probelm.

hede

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 02:11   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Opprinnelig lagt inn av hede, her.

du skal klare å knuse fryste bær (for eksempel) så tror ikke det er noget probelm.

hede

Vet du, nå har jeg googla det nye fine husmorleketøyet mitt litt (neei, for det hørtes ikke skitchy ut!), og der står det at den er spesielt bygget til å knuse isbiter til krystaller!! Se der ja, ser ut til at jeg gjør pengene verdt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 02:17   #10
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Fantastisk. Så da blir det sære drinker hos deg til helgen

hede

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 02:18   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Opprinnelig lagt inn av hede, her.

Fantastisk. Så da blir det sære drinker hos deg til helgen

hede

Å ja! Dackari i alle regnbuens farger

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 02:20   #12
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Nuvel... Nogen liker det også!

hede

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 10:25   #13
ebbeto
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 36
ebbeto er ny på veien

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Menne, tåler stavmikseren å knuse is? .....

Isbiten smaker ingenting, og er med kun for å få isen iskald. Er de andre ingrediensene kalde nok, er de frosne bærene nok til at kremen blir til iskrem.

ebbeto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 11:29   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Opprinnelig lagt inn av ebbeto, her.

Isbiten smaker ingenting, og er med kun for å få isen iskald. Er de andre ingrediensene kalde nok, er de frosne bærene nok til at kremen blir til iskrem.

Hehe, jeg har også erfart denne smakløse isbiten
Men nå har jeg bekreftet hvor super min nye stavmikser er! Den eldgamle boschen gikk varm om jeg prøvde meg på noe hardere enn nøtter...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 21:04   #15
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Dette var kjempegod is !!
Jeg laget av 250 g frosne jordbær. 2 dl fløte ,2egg og natren.
Kjørte det sammen i blender,n.
Supergodt syntes vi ...mmmmmmm

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 03:53   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Fantastisk! Bedre enn vanlig is, jo!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 20:23   #17
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Noen som har greid å lage softis enda da?

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 01:27   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Dytter på denne! Helt vidunderlig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 01:34   #19
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 08:36   #20
mum
Juniormedlem
 
mum sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 62
Innlegg: 40
mum har en fantastisk aura rundt segmum har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

har aldrig prøvd med egg oppi,må prøves.
Ellers lager jeg med jørdbær,fløte og litt søting. Og det er jo kjemperaskt å lage hvis man fyser på noe godt

__________________






mum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 08:41   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Jeg lager den uten søtning. Synes den smaker best da. Isbiten er et must, egentlig. Ellers blir det slush, men godt det også

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 16:50   #22
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Utrolig fresh og god is! En vinner i heimen her i går, måtte lage den to ganger

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 14:19   #23
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Skal lage denne nå - med kaffesmak mmmmm...!!!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 14:29   #24
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Skal lage denne nå - med kaffesmak mmmmm...!!!

Å, det hørtes godt ut! Kan du gi referat etterpå? (oppskrift og resultat)

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 18:15   #25
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Å, det hørtes godt ut! Kan du gi referat etterpå? (oppskrift og resultat)

Ehh.. ok.. ble ikke så veldig veldig.. ble iskaffe is - i høye glass..

Pisket krem med litt søtstoff.. Hadde kaffe over ett glass fult med isbitter og helte kremen på toppen... blandet det litt sammen.. men pga isbittene ble kremen som is-krem.. og med litt kaffe blandet inn i den kremen ble det supert.. hadde tenkt å lage is med kaffesmak - men ble en enklere variant. Anbefales.. men ikke hver dag og 3 om dagen.. er litt lei av iskaffe nå kjenner jeg

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Iskrem med sjokobiter Iset Kake/dessert og snacks 30 27-03-11 20:31
Cookies 'n Cream Iskrem Iset Kake/dessert og snacks 41 24-03-11 14:41
Hjemmelaget iskrem Muskat Kake/dessert og snacks 14 07-03-11 13:58
Vil lage fettfattig iskrem med fiskeblod! Iset Nyheter / media 11 29-06-06 10:21
Var det noe som hadde lyst på iskrem ?? Nille Livets lyse side 6 14-11-04 15:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no