Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spekeskinke

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-05, 20:26   #1
Lillemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Drammen
Alder: 51
Innlegg: 7
Lillemor er på en erverdig vei

Spekeskinke

Hei! Er så glad i spekeskinkeog lurer på hvor mange karbs og hvor mange kcal det er pr 100 g? Noen som hvet?

Lillemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-09-05, 21:18   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

aner ikke, men jeg spiser en del av det og det funker fint. Er jo salt da så du kan jo samle litt vann av den.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 16-09-05, 18:24   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lillemor

Hei! Er så glad i spekeskinkeog lurer på hvor mange karbs og hvor mange kcal det er pr 100 g? Noen som hvet?

I vanlig standard norsk spekeskinke er det 0 karber pr 100 gram, 225 kalorier, 30,7 gr protein, 11,4 gram fett

Men sjekk på pakka om du kjøper pakke, for noen steder bruker de sukker ( ) et eller annet sted i prosessen og da blir det karber i !

....og det med saltet og at det binder vann...... DET kan jeg skrive under på !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no