Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hva slags benbygning har du ?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-05, 16:44   #26
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Nille

Ja, det kan du vel, men som regel vil de med tynne håndledd også ha tynne ankler og knær. Har du tynne ankler også er det vel et tegn på at du ikke har kraftig benbygning akkurat.

har du noen sånn ca-målestokk på ankler og knær..?

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 22-03-05, 19:39   #27
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sorry, var helt tilfeldig at jeg fant denne tabellen.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-03-05, 20:55   #28
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Jeg er akkurat 1.60 og er 15 cm rundt håndleddet. Er vel lett da?
Det kan iallefall stemme for det meste er lite på meg. Hender og føtter. Og det skal en svært lite vektøkning før det også vises.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 23-03-05, 08:58   #29
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Liten beinbyggning som forventet, som mann er det å ha 15 cm håndledd latterlig lite, har problemer med å finne klokkeremer som kan strammes nok.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 23-03-05, 09:47   #30
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Kjempefin tabell!
167 cm høy og 17 cm rundt håndleddet = kraftig beinbygning.
Og da ble jeg vel glad...eller?

Trøst Fedonisten: Tyngden på skjellettet vil jo legge seg som tørrstoff på Tanita. Ergo er kanskje ikke tallet ditt så lavt.... (ikke nedlatende! )

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 02-05-05, 09:26   #31
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

artig... hvis jeg måler uten å stramme, så har jeg 16... dvs middels, og hvis jeg strammer litt, så har jeg 15.5 dvs lett... og jeg som trodde benbygningen min var kraftig? jaja... vi får se når emballasjen er borte

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 22:04   #32
Lynx Lynx
Medlem
 
Lynx Lynx sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: på et lite rom på 666 dm2, foran en dataskjerm.
Innlegg: 64
Lynx Lynx har en fantastisk aura rundt segLynx Lynx har en fantastisk aura rundt seg

hmm. ikke noe overraskende.

Jeg skjønte at jeg hadde tung beinbygning i 4. klasse, når alle vi tynne jentene stod på rekke og rad. Jeg var ikke radmager, men ikke fet heller, ikke da før puberteten. De andre veide allikevel ca 15 mindre enn meg, alle som en. Særlig irriterende var det at vi var like høye... jeg gråt en skvett husker jeg, men helsesøster tok tak i meg og sa: "Du skjønner vel at du har kraftig beinbygning vennen min, det er ikke for mye fett på deg."

Det var godt å høre, og med 18 cm om håndleddet og en høyde på 175 burde det bekreftes av tabellen. Så når jeg måler og veier, ser jeg mer på centimeter inn, enn på vekten.

gaupe

__________________


Jeg prøver igjen etter babyen.


"Jeg kan forestille meg viktigere ting folk kan gjøre enn å bekymre seg over formen på magen. "
Mary Steenburgen
Lynx Lynx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: alt som fungerer.. så lenge det er lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 00:55   #33
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Måler dere "over" knoken sier du? Men det er jo sant, jeg har gått ned 8 kilo bare, men 3 cm over håndleddet. Det blir jo litt feil at jeg har tung beinbygning som overvektig, og middels som tynnere Men skjønner jo at dette bare er en indikasjon. Som hos andre er håndleddene noe av det spinkleste du kan finne på min kropp, støveletter uten glidelås kan jeg bare drøøøøømme om..

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 08:49   #34
pysa
Ubekreftet Medlem
 
pysa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Telemark
Alder: 47
Innlegg: 104
pysa er ny på veien

Tabellen bekrefter jo bare noe jeg alltid har visst. 175 cm og 17 cm... altså kraftig benb. Det husker jeg fra den gangen hoftene stakk ut ( les 15 år gammel) Jeg var tynn men brei pga av benbygningen... ikke mye jeg kan gjøre med det! men polstringen utenpå skal bort bort bort!!!!

__________________
PYSA









pysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 17:47   #35
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

175 cm høy, og 15,5 cm rundt håndleddet. Jeg som alltid har trodd at jeg hadde kraftig beinbygning!!! Hehe! Jeg er jo liten til middels da jo! Jaja

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 12:10   #36
chablis
Medlem
 
chablis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
Innlegg: 73
chablis har en fantastisk aura rundt segchablis har en fantastisk aura rundt seg

17 cm rundt håndleddet og er 166 cm høy. Kraftig beinbygning, ja!

(Fotballegger har jeg også, og jeg som ønsker meg slike kule boots..)

chablis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, på min måte! Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 13:06   #37
Lennor
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Østlandet
Alder: 47
Innlegg: 157
Lennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlys

Jeg er 169 og hadde 16 rundt håndleddet.... så da var vel jeg middels... synd jeg ikke er middels på resten, da

__________________













I dag er første dagen i resten av mitt liv
Så deilig at jeg får oppleve den



Lennor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur Svar med sitat
Gammel 19-05-06, 11:41   #38
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Ja, da er det bekreftet.. 170 høy og 17 cm gir ekstra kraftig beinbygning. Da hadde fysioterapauten som målte beinbygningen min helt rett.. Beingrinda mi veier 14 kilo og det er laaaangt over gjennomsnittet.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 20-05-06, 23:08   #39
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Ja, da er det bekreftet.. 170 høy og 17 cm gir ekstra kraftig beinbygning. Da hadde fysioterapauten som målte beinbygningen min helt rett.. Beingrinda mi veier 14 kilo og det er laaaangt over gjennomsnittet.

akkurat likt som meg. men jeg vet både sånn for meg selv og fått det bekrefter av trener o.l. at min benbygning er mye tyngre enn gjennomsnittet. og i tillegg til dette , alle damene på mor sin side er breie og reltivt tunge i benbygningen.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-06, 09:47   #40
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Bare beina i knærne og leggene mine veier sikkert 14 kilo aleine........
..korte røtter - godt planta !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-05-06, 12:10   #41
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Nei vet du hva Nille. Det lille jeg har sett av deg via bilder viser en i mine øyne medium til spinkel person.. Nå må du se godt på deg sjøl i speilet. For det du ser ser i allefall ikke jeg..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-05-06, 21:20   #42
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags benbygning har du ?

170 og 16 cm gir middels benbygning.. det stemmer med slik jeg ser ut

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 21-05-06, 21:44   #43
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Nei vet du hva Nille. Det lille jeg har sett av deg via bilder viser en i mine øyne medium til spinkel person.. Nå må du se godt på deg sjøl i speilet. For det du ser ser i allefall ikke jeg..


Det er allerede fastslått at vår familie har særdeles kraftig benbygning. Også i følge tabellen. Ingen tvil der.

Har vel aldri i livet blitt kalt spinkel (kort ja, men spinkel aldri) - men tusen takk - skal prøve å glemme at du har dårlig syn og colabånner som dogger (dine ord, ikke mine)

Er egentlig fornøyd med det jeg ser i speilet. Det jeg kan gjøre noe med har jeg gjort noe med, det jeg ikke kan (meisle av bein og skjøte på høyden) har jeg akseptert for lenge siden ! Har blitt en ekspert i fremheving av gode sider og kamuflasje av mindre gode !

.....da flagrer jeg videre da

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-05-06, 23:19   #44
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Det er riktig opplegg Nille..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-06-06, 15:20   #45
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Jeg, med min 17(!) cm rundt handleddet, og 170 cm høyde, har visst ganske kraftig beinbygning...men det visste jeg jo fra før....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 02-06-06, 17:03   #46
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Jeg har i mange år skydt påkraftig beinbygning jeg... er 160 og 15 rundt håndleddet, og det er jo liten... da må jeg finne meg en ny unskyldning

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-06-06, 21:40   #47
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Hallo, folkens. Dette mitt forste innlegg her. Beklager at jeg ikke har norske bokstaver da jeg skriver paa jobbpc'en.

I folge denne tabellen saa har jeg middels benbygning, men jeg ligger tydeligvis paa grensen til kraftig. Jeg er 165 hoy og maaler 16,6 cm rundt haandleddet.

Egentlig en overraskelse siden jeg alltid har trodd at jeg hadde kraftig benbygning, men etterhvert som fettet smelter bort ser jeg at saa er ikke tilfelle.

Sees senere. Jeg skal reise til Thunder Bay snart. Haaper aa bli mer aktiv her.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 02-06-06, 23:03   #48
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Jeg tenkte på en ting. Det blir vel litt misvisende å måle håndleddet for å måle skjelettet for de som er overvektige da vi har ett fettlag der også som gjør håndleddet større enn det er. Tabellen for skjelettstørrelse er vel tatt utgangspunkt i en kropp med idealvekt. Så da bør man helst måle håndleddet når man er slank så får man en bedre pekepinn hvilket skjelett man har. Ingen andre som har tenkt på dette?

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-06-06, 23:05   #49
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Jeg er 164 cm... og 15,2 cm rundt det høyre, og 15 cm rundt det venstre håndleddet. Har store knoker, og har derfor aldri brukket noe heller.... i følge fysioterapeuten. Har tynnere fingre enn de fleste jeg kjenner. Mine ringer passer dem på lillefingeren.

Men trodde jeg hadde middels benbygning, men i følge dette ser det ut som jeg har liten. Trodde igrunn ikke størrelsen på skjelettet sa noe om tyngden på det.... eller gjør det kanskje ikke det ?

  Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 15:38   #50
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Hva slags benbygning har du ?

170 høy og 16,50 cm rundt håndleddet. På grensen til kraftig benbygning.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no