Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hvordan få til EN (!) armhevning?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-13, 17:17   #1
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Hvordan få til EN (!) armhevning?

Ja, jeg skal være første til å innrømme at jeg klarer ikke å ta en vanlig armhevning. Jeg kommer litt ned før jeg må opp igjen( om jeg skal klare å komme opp).
Dette vil jeg selvsagt gjør noe med, jeg vil så gjerne få til dette. Og rett og slett sette i gang med en program for meg selv for å klare å gjennomføre, la oss si 10 armhevninger.

Så hvordan får man til den ene som er bøygen for de neste 9 eller 100 om man vil???

Jeg er kjempetung, så det er mange kilo som skal opp.Men bare det å kunne få til dette teller mye for psyken

Noen tips?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 17:51   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Klarer du å ta med kneene i bakken?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 17:59   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Negative push-ups! Begynn i topp-posisjon og senk deg ned så sakte du kan.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:04   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

http://fitnessbloggen.no/50-pushups-prov/

Litt nede der står det at de første variantene i videoen er kjekk for begynnere..
Den tredje øvelsen der er negative push-ups.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:10   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Negative push-ups! Begynn i topp-posisjon og senk deg ned så sakte du kan.

Eh, altså helt ned, men ikke opp igjen? Det klarer jeg helt fint. Men jeg kommer meg ikke opp.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

http://fitnessbloggen.no/50-pushups-prov/

Litt nede der står det at de første variantene i videoen er kjekk for begynnere..

Takk! Skal ta en kikk på den.

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Klarer du å ta med kneene i bakken?

Ja, null problem. Men ekspertene sier(og jeg kjenner), at den varianten ikke trener samme muskler. Og målet er å få til en vanlig armehevning.
Nå kommer jeg kanskje 5cm ned før jeg må opp igjen.

Spørsmålet er nok om det er å bare fortsette der jeg er nå, litt målbevisst med noen repetisjoner hver dag, og om jeg da ettervert kommer lengere og lengere ned.

Det er jo rett og slett dritflaut å ikke få til en eneste armheving.

Planke er jo plankekjøring i forhold. Den fikser jeg 30sekunder nå noen ganger hver dag. Planke er i grunn litt gøy.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:45   #6
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Henger meg på deg her Imse! Jeg får til akkurat like mange og like lite av den ene som deg. Fikk aldri dreisen på pushups da jeg var i ungdommen heller... Du sier du er tung; det er ikke jeg men jeg får de ikke til lell. Og skulle faktisk ønske jeg fikk til noen nå. 10 er et godt mål å strekke seg mot. Og som du sier; planken er grei - nesten planke....

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:54   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

I allefall godt å høre at vi er flere Tarato!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:58   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Får ikke til en push-up jeg heller, enda jeg ikke er så innmari tung og hat trena mye styrke. Overkroppsstyrken er tragisk.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:59   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Hvis du klarer å ta negative push-ups helt kontrollert og sakte ned, så er det nok tyngden som hemmer deg..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 19:48   #10
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Å gjøre armhevinger med knærne nedi kan gjøre at du ikke trener de samme musklene som en vanlig armheving. Grunnen til dette er at mange setter knærne for nærme brystet og senker bare brystet/hodet ned mot bakken i stedet for hele kroppen fra knærne og opp.

Det er litt vanskelig å forklare dette uten å vise deg. Men se for deg en person som står på alle fire og senker seg ned med hodet, mens rumpa forblir på samme plass oppi lufta Helt feil og funker ikke.

Du kan godt trene opp bryststyrke med å ha knærne nedi bakken den første perioden, det har jeg gjort. Dersom du har mulighet til å gjøre dette foran et speil, kan du sjekke teknikken din og få det riktig. Pass på at du ikke setter knærne for nærme brystet, sett de litt bak. Tenk på at kroppen skal være i planke, dvs så rett som mulig fra knærne og opp når du senker deg ned. Ikke bue opp, ikke svaie ned og ikke jukse med å stikke rumpa i været. Senk deg forsiktig ned og press det du er god for opp igjen. Du trenger ikke å senke deg helt ned til og begynne med. Senk deg noen cm ned, press opp og prøv å gjenta et par ganger. Opprettholder du dette og gjerne supplerer med brystpress med vekter vil du etterhvert bli sterkere, du kan ta flere, senke deg helt ned og etterhvert ta en armheving på tærne (med helt strak kropp).

Du må trene deg opp for å kunne ta "vanlige" armhevinger, har man ikke styrke må man jo trene seg opp. Det er klart tyngden har noe og si, men jeg vet om små fyrstikkmennesker som ikke klarer armhevinger for de har ikke styrken.

Tilslutt skal jeg si det som min personlige treneren min sa til meg: Damer har vanskeligere for å bli sterke i brystmuskatluren pga av puppene. Vi skal ha plass til de og ikke en stor brystkasse. Husk også at du får ikke store muskler av trening med vekter og egenvekt, så ikke vær redd for det

Lykke til, håper du får det til og fortell gjerne om fremgang

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 20:17   #11
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Jeg får ikke til en eneste armheving eller situp heller. Blir bare liggende på gulvet og åle seg.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 21:38   #12
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Glemte å si at det er veldig viktig å stamme opp magen, dvs trekk navlen inn mot ryggraden så godt du kan, men ikke glem å puste. Er viktig å bruke pusten her også. Pust inn på vei ned og kraftig ut gjennom munnen på vei opp, det hjelper faktisk . Dette er en super øvelse for core og bryst, så kjør på.

Og som enda en oppmuntring. Jeg er heller ingen lettvekter og det er ikke lenge siden jeg ikke klarte en eneste armheving med strak kropp, men trening og pågangsmot gjør at jeg nå klarer 15 stk uten pause.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 21:42   #13
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

OK Lillemy; jeg tar deg på alvor og prøver - en dag Ikke i dag for da tror jeg det blir bare "ball"

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 21:47   #14
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Tusen takk for gode tips Lillemy! Jeg skal fortelle neste fredag hvordan det går, om det går fremover

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 23:25   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Hvis du ønsker å begynne helt på scratch kan du begynne mot en vegg. Så på noe som er litt lavere mot gulvet. Etterhvert kanskje not en stol. Tilslutt går du helt ned på gulvet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 23:51   #16
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Det stemmer, Carisma! Vinkelen avgjør hvor tungt det blir. Slyngetrening er meget bra slik, da tar man blant annet armhevinger i den vinkelen ens egen form og kropp tilsier.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 00:00   #17
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis du ønsker å begynne helt på scratch kan du begynne mot en vegg. Så på noe som er litt lavere mot gulvet. Etterhvert kanskje not en stol. Tilslutt går du helt ned på gulvet.

Dette er alldeles gjennomførtbart! Hver morgen - slike fra veggen på badet - som en start. Og så øke på mot gulvet etterhvert!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 00:09   #18
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Jeg kan hive meg på her! Jeg klarer 15 halveis ned på knærene men ikke en eneste en på straka. Det kunne jeg også tenkt meg å gjøre noe med. Så da henger jeg i tråden her og suger til meg kunnskap! Den videoen skal jeg se litt nærmere på.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 01:45   #19
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis du ønsker å begynne helt på scratch kan du begynne mot en vegg. Så på noe som er litt lavere mot gulvet. Etterhvert kanskje not en stol. Tilslutt går du helt ned på gulvet.

Ja, det var dette jeg og ville si! Start med å trene mot en vegg, tungt nok det om man er utrent, bare prøv!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 08:16   #20
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis du ønsker å begynne helt på scratch kan du begynne mot en vegg. Så på noe som er litt lavere mot gulvet. Etterhvert kanskje not en stol. Tilslutt går du helt ned på gulvet.

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Ja, det var dette jeg og ville si! Start med å trene mot en vegg, tungt nok det om man er utrent, bare prøv!

Var akkurat det jeg skulle si også!

Eller rett og slett begynne med andre armøvelser først! Husker jeg var veldig overrasket over hvor støl man lir av å bokse rett ut i løse luften da vi fikk Wii for et par år siden. Trodde jeg var dårlig trent, jeg, men selv min spreke sønn ble støl av det.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 11:37   #21
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Jeg må nok bare hive meg på denne, tror kanskje jeg kommer 10cm ned på push ups.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 11:42   #22
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Mot en vegg synes ikke jeg er tungt, så enten gjør jeg det feil, eller så er det bare den vanlige armhevningen jeg ikke får til.
Det med å få til på knærne på jeg forske på, for jeg har i allefall ikke fått til den enda til å ta slik som å stå på tærne. Så den må jeg fundere litt på.

Men spørsmålet er igrunn enda: Funker det å gjøre armhevninger på tærne, gå så langt ned en kan og utviklet dette til å klare å gå lengere og lengere ned?

Og takk til dere alle som kommer med tips

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 14:06   #23
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

.

Men spørsmålet er igrunn enda: Funker det å gjøre armhevninger på tærne, gå så langt ned en kan og utviklet dette til å klare å gå lengere og lengere ned?

Og takk til dere alle som kommer med tips

Ja det gjør det. En kvart eller en halv armheving er bedre enn ingen armheving. Men prøv å presse deg så langt ned som mulig og helst flere ganger slik at du virkelig kjenner det river. Klarer du å gjøre dette 3 ganger i uka eller annehver dag i en periode, bør du merke fremgang. Teknikk er selvfølgelig viktig, så fokuser også på det: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/t...icle615377.ece

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 15:08   #24
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få til EN(!) armhevning?

Det fins en app som heter Pushups som setter opp et program på å klare så og så mange basert på utgangspunktet.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 14:50   #25
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Hvordan få til EN (!) armhevning?

Har startet med one hundred push ups programmet for å kunne begynne å ta pushups, greier vel to på knærene, så blir spennende å se!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan går det? Newstart South Beach 65 15-09-11 19:14
Hvordan går det med oss nå da?? bigmum Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 7 07-02-11 13:37
Tipse hverandre om hvordan hindre at man sprekker/ hvordan sprekke mest elegant ada-emilie Lavkarbo generelt 17 07-02-11 08:59
Hvordan vet jeg Elisabeth Induksjonen 2 28-10-04 00:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no