Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Når "slipper" normalt kiloene ..?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-05-11, 07:43   #1
Sihette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 28
Sihette er på en erverdig vei

Når "slipper" normalt kiloene ..?

Hei

Nå har jeg gått på ketolysekuren noen dager, og det går veldig bra
tror jeg spiser de rette tingene samt mosjonerer litt - MEN siden starten på søndag har jeg nå gått opp over 1 kilo vet at jeg er utålmodig, men trodde jeg skulle gå ned litt første dagene pga væsketap osv.
Vet ikke hva som skjer, men skal selvsagt fortsette, det er bare så frustrerende nå i starten.
(Jeg har lest boken og mange tips her på nettet, og jeg har utslag på ketolysestixsen.)

Jeg er forresten 168cm og 70kg - målet mitt er 10kg.

Og dette spiser jeg:
Frokost - 1 multifiberskive (lavkarbo) m/meierismør/majones,skinke og agurk
Lunsj - 1 egg, reker, salat. agurk, tomat, fetaost, rømme - av og til litt kylling
Middag - Brokkoli,blomkål, kjøtt eller fisk, salat, rømme
Mellommat - litt ost, skinke og noen nøtter

Sihette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 10:07   #2
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Jeg ville venta ei uke før jeg veide meg, det er jo bare et par dager siden du begynte. Husk å drikke nok vann. Lykke til !

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 10:52   #3
Idamortil4
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 50
Idamortil4 er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Det var fullmåne 17. mai, mange går opp i vekt av det.

Idamortil4 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, senere vanlig lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 10:52   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Opprinnelig lagt inn av Sihette, her.

Hei

Nå har jeg gått på ketolysekuren noen dager, og det går veldig bra
tror jeg spiser de rette tingene samt mosjonerer litt - MEN siden starten på søndag har jeg nå gått opp over 1 kilo vet at jeg er utålmodig, men trodde jeg skulle gå ned litt første dagene pga væsketap osv.
Vet ikke hva som skjer, men skal selvsagt fortsette, det er bare så frustrerende nå i starten.
(Jeg har lest boken og mange tips her på nettet, og jeg har utslag på ketolysestixsen.)

Jeg er forresten 168cm og 70kg - målet mitt er 10kg.

Og dette spiser jeg:
Frokost - 1 multifiberskive (lavkarbo) m/meierismør/majones,skinke og agurk
Lunsj - 1 egg, reker, salat. agurk, tomat, fetaost, rømme - av og til litt kylling
Middag - Brokkoli,blomkål, kjøtt eller fisk, salat, rømme
Mellommat - litt ost, skinke og noen nøtter

Ta det heeelt med ro.

Som det står i boka, så bruker kroppen ofte 1. uka til å forberede seg.
Det er tross allt en overgang for kroppen

Du kan mest sannsynlig ikke regne med å "rase" ned, når det ikke er mer enn 10 kilo det er snakk om. ( som oftest mer vannvekt/fortere nedgang jo mere overvekt )

Det er lurt å telle karbene i starten, så du får nok. Og la gjerne hoveddelen av karbeinntaket komme fra grønnsaker

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 11:03   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Gerd har sagt det meste - vil bare også framheve at du er ikke særlig overvektig BMI messig - og dermed bør du smøre deg med tålmod og begynne og jobbe med og bli komfortabel med kostholdet siden du bør spise dette over tid mer eller mindre modifisert om du vil gå ned - og holde vekta

Forventningene dine er så store og du er så utålmodig at du risikerer å gå i fella "dette virker ikke" også spiser du bare helt feil og legger på deg reelt. Hvem har vel ikke vært der noen ganger opp gjennom årene? Vei deg en gang i uka maks - se samtidig på dette som et varig kostholdsskifte, ikke bare en slankekur for slik fungerer ikke lavkarbo

Jeg synes også det ser ut som om du spiser LITE mat - men det er bare utifra det jeg antar - siden du ikke nevner særlig mengder på kjøtt og grønnsaker.

Vannøkning i kroppen pga eggløsning/menstruasjon, saltmat dagen før, vært i ro når du vanligvis er i mye aktivitet osv kan være årsaken til kiloen. Jeg vil også anbefale at du måler deg med målebånd snarest, siden vekta muligens kommer til å bli en utfordring på motivasjonen din

Drikk nok vann, lær deg og nyt maten og velg innimellom proteinkilder med mer fett i seg - som laks, makrell, entrecote, nakkekotelett, grillet kylling osv.

Dette går nok bra - husk at stress IKKE hjelper på vektnedgang!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 11:22   #6
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Bruk også målebånd aktivt. Mange opplever store endringer i kroppen og nedgang i cm, men ikke så mye i kilo, blir bare en stressfaktor og gå på vekta hver dag og gjerne flere ganger til dagen. Det er helt normalt at vekta varierer med +/- 2 kg pga av vann i kroppen (pga salt mat, syklus, trening m.m.)

Dessuten er det fint å smøre seg med masse tålmodighet, ketose er ikke ensbetydende med at man raser ned i vekt selv om markedsføringen ofte tilsier det. Kroppen skal venne seg til dette og i tillegg er det viktig og passe på at man spiser "riktig" - optimal næringsfordeling. Diett.no er en fin måte og passe på hva man får i seg.

Lykke til

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 14:48   #7
Sihette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 28
Sihette er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Tusen takk for mange gode svar

Ja eg skal prøve å være tålmodig, men eg er nok farga av alt snakke om å rase ned i vekt, og trur dermed at dette ikkje virka på min kropp

Men eg har i lengre tid kutta ut potet, brød, ris og pasta, så eg har liksom trappa litt og litt ned - nå dei siste dagane har eg vært veldig nøye og trur eg ete nok - kanskje litt lite fett?
Eg ser ikkje på detta som ein kur, men ein endring - men nå i starten tar eg det nok som ein kur og vær veldig nøye med maten og etterkvart vil eg tilpassa karbene for stabilisering.

Igjen takk for mange gode tilbakemeldinger

Sihette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 19:50   #8
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Opprinnelig lagt inn av Idamortil4, her.

Det var fullmåne 17. mai, mange går opp i vekt av det.

Hææææ er det sant? Det har jeg faktisk aldri hørt om før, vet du hvorfor?

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 19:58   #9
Shamu
Medlem
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Stavanger
Alder: 49
Innlegg: 159
Shamu er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Jeg har gått på Ketolyse i ca 6 uker nå, og først nå har kiloene sluppet. I starten gikk jeg opp, så stabiliserte det seg og ingenting skjedde. Nå har jeg gått ned 1,3 kilo på en uke. Jeg håper kroppen endelig har insett at det er ok å forbrenne.

Shamu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Peiler meg inn på ketolyse... Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 20:37   #10
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Når man ikke er veldig overvektig, er det ikke sikkert kroppen er villig til å slippe mange kilo, selv om hodet ditt vil det
Med 168 cm og 70 kilo, har du nok bare noen kosmetiske kilo som skal vekk, og du kan ikke forvente noe vektras. Det betyr ikke at dietten ikke fungerer, men kanskje den ikke er like effektiv for deg som for en som skal ned 20-30 kilo eller mer.

Jeg er like høy som deg, og veier 6-7 kilo mer, og jeg har stått stille i flere måneder! Nå lever ikke jeg ketogent lenger, men jeg hadde heller ikke bedre resultater på ketolyse. Klart at andre ting enn bare høyde og vekt spiller inn. Jeg er nok sikkert en god del eldre enn deg, og min erfaring er at det er vanskeligere å gå ned når man blir eldre. Men det er meg, og andre kan ha andre erfaringer.

Som flere her sier, du må nok være tålmodig, så vil kanskje resultatene komme

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 07:47   #11
Sihette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 28
Sihette er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Flott med mange gode svar her, men nå bleir eg faktisk litt i tvil om ketolysedietten kan virke på meg????
Skal fortsette slik som nå ei stund til da, men ser fleire svarer her at siden eg bare skal ned 10 kg, kan det være det ikkje virka heilt på kroppen min, eller iallefall at det tar tid hmmmm
Eg er jo ikkje noko ungdom - 47år, så alderen har nok noe å sei.
For noen år siden var min idealvekt 58kg, men eg reknar nok ikkje med å komme under 60 tallet igjen.

Er det nokon som har vært lett overvektig (som meg) og har erfaring med ketolyse?

Sihette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:12   #12
Buck
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nord-Norge
Alder: 38
Innlegg: 71
Buck er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Jeg er noen cm høyere enn deg og startvekten min var et par kg mer enn din.
Første uken gikk jeg ned 2.5 kg og andre uken 1 kg. Nå er jeg på min tredje uke, men er usikker på om det har vært vektnedgang denne uken.
Vi får se hvor lenge jeg blir å holde på med dietten, for foruten om vektnedgang så er humøret elendig, kroppen er sliten og jeg har fått enormt med kviser

__________________




Buck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:30   #13
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Opprinnelig lagt inn av Sihette, her.

Flott med mange gode svar her, men nå bleir eg faktisk litt i tvil om ketolysedietten kan virke på meg????
Skal fortsette slik som nå ei stund til da, men ser fleire svarer her at siden eg bare skal ned 10 kg, kan det være det ikkje virka heilt på kroppen min, eller iallefall at det tar tid hmmmm
Eg er jo ikkje noko ungdom - 47år, så alderen har nok noe å sei.
For noen år siden var min idealvekt 58kg, men eg reknar nok ikkje med å komme under 60 tallet igjen.

Er det nokon som har vært lett overvektig (som meg) og har erfaring med ketolyse?

Sjekk journalen min. Vi er i samme båt og det har fungert supert for meg !
Lykke til !

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 10:39   #14
moradi
Nytt Medlem
 
moradi sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8
moradi er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Hei.
Jeg er også utrolig utålmodig når det angår vekta. Har vært i ketose i ei ukes tid, og hvis det ikke viser noe på vekta i morgen tidlig, så blir jeg deppa..
Er 1.60 høy og veier i overkant av 80 deprimerende kilo.
Krysser fingre for morgendagen, hvis ikke er vel ikke denne kuren for meg..

moradi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysediett Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 10:56   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Opprinnelig lagt inn av moradi, her.

Hei.
Jeg er også utrolig utålmodig når det angår vekta. Har vært i ketose i ei ukes tid, og hvis det ikke viser noe på vekta i morgen tidlig, så blir jeg deppa..
Er 1.60 høy og veier i overkant av 80 deprimerende kilo.
Krysser fingre for morgendagen, hvis ikke er vel ikke denne kuren for meg..

Jeg gikk ikke ned et gram de første 6 mnd på lavkarbo... så la nå ikke vekta bestemme om du skal bli deppa eller ikke, livet har så mye mer og by på I tillegg så tar det 2-8 uker før man får i gang ordentlig fettforbrenning. Lavkarbo er ingen hurtigløsning - men en livsstil - så nyt maten, lær deg om kostholdet, og tenk framover!

Endring tar tid - og hvis du kun lar ting få en ukes sjanse før du bestemmer deg for at dette ikke er noe for deg - så tror jeg du går glipp av mye bra Sammenlikn det med og lære matematikk, jeg skjønte ingenting med en gang på vg og bestemte meg for at matematikk ikke var noe for meg. 10 år senere tok jeg opp matematikk på ingeniørutdanning, med lærere som LOVTE at jeg ville forstå - etter en tid! Matte er et modningsfag og man må ofte følge metodikk uten at man i starten forstår hvorfor, det samme er det med lavkarbo - man følger reglene for en retning, men vet kanskje ikke helt hvorfor før man har lest litt litteratur - og kroppen må også få tid til å forstå og tilpasse seg den nye situasjonen.

På lavkarbo er det GANSKE mange ting som skal skje i kroppen din de første ukene.

Sitat:

It’s important to consider that, if you have a metabolism that’s been running on glucose for decades, your metabolism is not in a healthy state and therefore will need some time to realign itself with the input of proper nutrition. You’ll need to give your body some time to adapt to the new fat-burning state. A whole new set of enzymes will need to be re-manufactured, which can take a few weeks to accomplish.

Link til siden jeg fant dette på. Du kan også stikke innom www.espenrostrup.com for å lese mer om lavkarbo generelt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 09:34   #16
moradi
Nytt Medlem
 
moradi sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8
moradi er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Takk for "peptalken" ;o)
Synes dietten er veldig uvant og det tar vel tid før både kropp og sinn venner seg til det ja.

moradi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysediett Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 19:06   #17
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Mine erfaringar er mykje av det same som dokke som "berre" har +/- 10 kg som skal av, sjølv om eg skulle/skal ned masse. Eg blei skikkeleg dårleg første 1-2 vekene, plaga med dårleg mage, svimmel, haudeverk, svetta masse, kviser over ALT, tørr hud, frykteleg dårleg humør og lett påverkeleg av bakterier (jobba i bhg).

Så endra det seg etter drøye 14 daga. Kroppen fekk betre energi, eg sov mykje betre, meir normal kroppstemperatur (opplevde faktisk å fryse inn i mellom), kvisene forsvann, huda betra seg betrakteleg og humøret endra seg til det positive

Eg var flink å starte med måleband rimeleg tidleg og prøvde å ikkje fokusere så mykje på vekta. Noterte ned alt eg åt og la det inn på diett.no. Klarte å halde meg på 15 gr kh pr dag og 95% kom frå grønsaker, resten frå melkeprodukt som rømme/fløte/smør. Var kjempe strikt og i løpet av 1 mnd hadde eg mista nesten 10 kg og ca 50 cm av kroppen. Etter 4 mnd hadde eg gått ned 17 kg, så blei eg lei, møtte veggen og desember var eg tilbake til høgkarbomat og eg blei igjen dårleg (drøye 4-5 kg opp). Tok meg saman i januar og har no klart å gå dei 4-5 kg nedatt (men det har tatt tid, energi og frustrasjon).

Har dei siste månadane trena mykje meir enn eg har gjort tidlegare og merkar at kroppen blir strammare. Vekta står tilnærma stille, men eg veit at fettprosenten går ned og muskelmassa aukar, men musklar er mykje finare enn fett

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 19:30   #18
trultemamma
Medlem
 
trultemamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 44
Innlegg: 147
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

Mine erfaringar er mykje av det same som dokke som "berre" har +/- 10 kg som skal av, sjølv om eg skulle/skal ned masse. Eg blei skikkeleg dårleg første 1-2 vekene, plaga med dårleg mage, svimmel, haudeverk, svetta masse, kviser over ALT, tørr hud, frykteleg dårleg humør og lett påverkeleg av bakterier (jobba i bhg).

Så endra det seg etter drøye 14 daga. Kroppen fekk betre energi, eg sov mykje betre, meir normal kroppstemperatur (opplevde faktisk å fryse inn i mellom), kvisene forsvann, huda betra seg betrakteleg og humøret endra seg til det positive

Eg var flink å starte med måleband rimeleg tidleg og prøvde å ikkje fokusere så mykje på vekta. Noterte ned alt eg åt og la det inn på diett.no. Klarte å halde meg på 15 gr kh pr dag og 95% kom frå grønsaker, resten frå melkeprodukt som rømme/fløte/smør. Var kjempe strikt og i løpet av 1 mnd hadde eg mista nesten 10 kg og ca 50 cm av kroppen. Etter 4 mnd hadde eg gått ned 17 kg, så blei eg lei, møtte veggen og desember var eg tilbake til høgkarbomat og eg blei igjen dårleg (drøye 4-5 kg opp). Tok meg saman i januar og har no klart å gå dei 4-5 kg nedatt (men det har tatt tid, energi og frustrasjon).

Har dei siste månadane trena mykje meir enn eg har gjort tidlegare og merkar at kroppen blir strammare. Vekta står tilnærma stille, men eg veit at fettprosenten går ned og muskelmassa aukar, men musklar er mykje finare enn fett

Så flink du har vært, står virkelig respekt av deg! Gratulerer med vektnedgang. Og muskler er finere enn fett ja. Fast og fin

__________________

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 20:48   #19
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Takk takk trultemamma. Syns berre så synd på alle dei som nettopp har starta opp og synest alt er vanskeleg og at kiloane går for sakte og vil så gjerne hjelpe for eg har vore der sjølv. Det aller viktigaste eg kan seie er; ikkje stress, då går du iallefall ikkje ned

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 22:43   #20
trultemamma
Medlem
 
trultemamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 44
Innlegg: 147
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Og stress kan være med på å holde igjen/redusere vektnedgang har jeg lest et sted. *rett på meg hvis jeg er helt på bærtur*

Så ta en og en dag, en og en seier og tenk helhetlig og langsiktig. Best for deg og best for kroppen din.

__________________

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slik slipper diabetikere å gå opp i vekt ... SunnhetMedSirrup Generell ernæringsdebatt 0 05-10-09 16:20
Når kroppen slipper kiloene Hillelille Spørsmål og svar 3 08-09-09 08:07
Feriekiloene slipper taket! quebec Ketolysekuren 0 27-06-08 07:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no