Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy-Life februar 2010

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-10, 23:47   #101
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

I morgen blir en spennende dag.
Skal feire1-års dagen til minstepjokken med stort familieselskap og mye god mat. -som jeg skal lage...
Skal bake focaccia og lage kyllingsalat med diverse dressinger.
I tillegg skal jeg lage eplekake... jaja, er det selskap så er det selskap
Har lekt litt med tanken på å steke meg en kyllingfilet. Det er jo bare 0.6karber på 100 gram og ikke så mange kcal heller... vi får se.
Nå har jeg klart meg 6.5 uker på pulver. Har gått ned ca 14 kilo på disse ukene og har egentelig 13 kilo igjen før jeg skal innføre et måltid...
Noen andre her som har begynt å "snikspise"?

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 09:18   #102
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

[quote=Fedonisten;835307]Min vekt måler vekt, fettmasse (og prosent), fettfri masse og vann. Og jeg kan da regne ut muskelmassen min. Hvis jeg kun bruker posene mister jeg muskelmasse - og det enda jeg ikke trener så mye pga. en nakkeprolaps. Når jeg spiser litt ekstra proteiner hver dag - holder muskelmassen seg stabil.

Jeg lurer også på hvorfor det er så store forskjeller fra senter til senter, men tror det kommer fra enkle ting - og ikke noe mystisk. Jeg innbiller meg at de fleste som holder kurs er kurset i akkurat Easy Life sitt kursopplegg, og at de ikke nødvendigvis har så mye ernæringskunnskap fra annen utdannelse.

Hva heter den vekta og hvor får jeg tak i den. Kunne tenkt meg en slik selv

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 09:23   #103
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Venna, her.

I morgen blir en spennende dag.
Skal feire1-års dagen til minstepjokken med stort familieselskap og mye god mat. -som jeg skal lage...
Skal bake focaccia og lage kyllingsalat med diverse dressinger.
I tillegg skal jeg lage eplekake... jaja, er det selskap så er det selskap
Har lekt litt med tanken på å steke meg en kyllingfilet. Det er jo bare 0.6karber på 100 gram og ikke så mange kcal heller... vi får se.
Nå har jeg klart meg 6.5 uker på pulver. Har gått ned ca 14 kilo på disse ukene og har egentelig 13 kilo igjen før jeg skal innføre et måltid...
Noen andre her som har begynt å "snikspise"?

Jeg tror du har gått lengen nok på bare pulver. Jeg holder meg til det kursleder har sagt å bare holde seg på pulver i 6 uker og så gå over til et måltid i tre uker. Da kan man begynne med tre måltider til påske. Alle deltagerne på hennes forrige kurs har gått ned fra 20 - 30kg, men det er i løpet av 1 år

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 09:25   #104
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei

Hva tror dere om å blande kosterstattere? De inneholder jo det samme. Noen erfaringer?

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 10:06   #105
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

Hva heter den vekta og hvor får jeg tak i den. Kunne tenkt meg en slik selv

Det er en Tanita-vekt - Tanita TBF-300A tror jeg den heter. Såkalt profesjonell vekt som brukes på klinikker. Kostet ca. 15.000,- kroner da jeg kjøpte den...

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 10:07   #106
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

Hei

Hva tror dere om å blande kosterstattere? De inneholder jo det samme. Noen erfaringer?

Har ikke prøvd selv - men tenker; bland i vei!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 10:09   #107
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

heier på dere

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 11:18   #108
Tojne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 26
Tojne er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av RitaBo, her.

Hei.
Jeg er helt ny her på forumet. Har gått på Easy Life i 2 1/2 uke og gått ned ca 8 kg. MEN, jeg er skrubbsulten store deler av dagen. Jeg har masse energi, stort sett, og har trent moderat nesten hver dag. Har ikke sjekka om jeg er i ketose, men skal kjøpe stix på mandag. Har lurt på om jeg er ketose i og med sulten?
Mitt andre problem er at jeg er litt skuffa over hele opplegget. Har lest alt i permen vi kjøper på kurset, og har ikke funnet mye annerledes eller nytt å lære!! Ikke at jeg er ekspert, men etter å ha vært jojo slanker av og på Grete Roede, Libra, Cambridge osv i over 20 år, vet jeg ikke om Easy Life er noe bedre/anderledes. Så jeg er vel redd for å innvestere mye tid, krefter og penger i dette opplegget for så å finne ut at jeg ender opp på lavkarbo og går ned vel så greit med det. Det kostholdet Easy Life anbefaler videre, er jo akkurat det jeg har spist før, selvom de er noe mer forsiktig i forhold til karbo. Synes ikke jeg får helt tak i hva kurslederen mener eller har som filosofi. Da jeg var på møte (en til en) før kursstart fikk jeg inntrykk av at kosterstatter var noe man gikk på ett par uker for å komme raskt i gang med vektnedgang i ketose. Men har jo forstått i løpet av disse 3 gangene på kurs at minimum 6 uker på kosterstatter vil være nødvendig for rask vektnedgang. Beklager at dette ble veldig langt, og kanskje forvirrende. Jeg får liksom ikke bestemt meg om jeg synes dette opplegget er bra eller ikke. Ønsker synspunkter fra andre.
Takk.

Jeg skjønner hva du mener RitaBo, var litt skeptisk selv.Men så klart man går ned i vekt av disse posene, gjorde jo det jeg også, men ikke på langt nær så mye som andre. For oss ble det både for dyrt og for mye karbo.

Men opplegget og oppfølgingen er jeg stooor fornøyd med, det er verdt alle pengene. Jeg stortrives på treningen og med alle instruktørene og det betyr mye for en som sliter med sosial angst.

Jeg synes easylife er genialt.

Tojne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 11:56   #109
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg gikk hele 14 uker på pulveret, og veilederen min ville at jeg skulle gå enda lenger. Så variasjonene er tydeligvis stoooore rundt omkring! Min teori er ønsket om å tjene penger, pulveret koster jo en del.... Kroppen min ville imidlertid til slutt ikke ha det pulveret, magen gjorde opprør og jeg fikk reaksjoner som når jeg spiser noe jeg ikke tåler. Ganske intense magesmerter. Så jeg kutta tvert!
Flere som har merket det samme?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 10:40   #110
RitaBo
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 50
RitaBo er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei.

JA, jeg er der nå. Magesmerter, men får ikke ut noe når jeg er på toalettet. Har kjøpt Udos choice som anbefalt fra kursleder, men ingen effekt. I tillegg har jeg fått soppinfeksjon i underlivet som stortrives, og jeg tror det kommer av at det er en del karbo i disse posene. Sopp trives godt når den får søt næring.

RitaBo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 21:29   #111
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Er det flere i ketose som opplever at tungen er brunaktig på farge?

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 22:04   #112
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Nå har jeg gjort det!!!
Kroppen min ROPTE på kjøtt! Jeg var utslitt og svimmel. Så...jeg bakte en kyllingfilet i stekeovnen. La den i litt olivenolje med piri piri, pepper og hvitløk.
Spiste den med relativt god samvittighet. Er bare livredd for at jeg skal falle ut av ketosen, selv om jeg i teorien "vet" at jeg ikke gjør det. Skjekket alle ingrediensene, men ingen av de hadde mer enn 0,6 karber pr 100 gram.
Hva tror dere erfarne karbojunkier? Faller jeg ut av ketosen tror dere?
Føler jeg får litt panikk her nå...

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 22:19   #113
Martheoo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 4
Martheoo er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Venna, her.

Nå har jeg gjort det!!!
Kroppen min ROPTE på kjøtt! Jeg var utslitt og svimmel. Så...jeg bakte en kyllingfilet i stekeovnen. La den i litt olivenolje med piri piri, pepper og hvitløk.
Spiste den med relativt god samvittighet. Er bare livredd for at jeg skal falle ut av ketosen, selv om jeg i teorien "vet" at jeg ikke gjør det. Skjekket alle ingrediensene, men ingen av de hadde mer enn 0,6 karber pr 100 gram.
Hva tror dere erfarne karbojunkier? Faller jeg ut av ketosen tror dere?
Føler jeg får litt panikk her nå...


Vi fikk etter uke 2 med pulver anbefalt å legge inn 1 måltid me protein, altså kjøtt, fisk eller fulg og krydre det med rene urter. Vi kunne tilogmed ha litt grønne grønnsaker med og alt dette uten å dette ut av ketose
Kursledern vår sa tilogmed at det kunne hjelpe oss til å gå fortere ned i vekt!
Hvis du er usikker på om du er i ketose, så får du kjøpt ketostix på apoteke så du kan sjekke

Martheoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 22:26   #114
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Martheoo, her.

Vi fikk etter uke 2 med pulver anbefalt å legge inn 1 måltid me protein, altså kjøtt, fisk eller fulg og krydre det med rene urter. Vi kunne tilogmed ha litt grønne grønnsaker med og alt dette uten å dette ut av ketose
Kursledern vår sa tilogmed at det kunne hjelpe oss til å gå fortere ned i vekt!
Hvis du er usikker på om du er i ketose, så får du kjøpt ketostix på apoteke så du kan sjekke

Det der ble eg nysgjerrig på! Hvordan kan det hjelpe oss til å gå fortere ned i vekt å spise??
Gud eg er så ny på dette ketose greiene og livredd for å gjøre noe feil!! Er det kun karber en ser på når en eventuelt skal spise noe annet enn pulveret?

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 23:12   #115
Martheoo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 4
Martheoo er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Er ikke sikker på hvordan det hjelper, men tenker at det kanskje kan øke forbrenningen?
Vi kunne hvertfall spise det aller meste av kjøtt og noen salatblader til.
Må bar stole på at kursledern vår vet best og gjøre som hun sier :P

Martheoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 11:42   #116
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Har snart gått 2 uker på pulver, og gått ned 5,5 kilo, tenker jeg. Mulig kursvekta er litt annerledes, det var den sist.
Men JA, jeg har og kommer til å fortsette med, å spise et måltid i blant.
Hovedgrunnen er at pulveret er skitdyrt, jeg har kunnskaper nok til å holde meg i ketose, og er litt redd for effekt på forbrenningen med så lite kalorier som kun posene gir. Jeg har kjøpt shaker og barer for 4 uker, og håper egentlig at jeg ikke trenger å kjøpe mer enn en uke eller to til. Selvom jeg evt går 9 uker i ketose. Hittil har jeg spist f.eks litt kjøttdeig og litt ost, egg og bacon, og en laksefilet. Det er vel de tre måltidene jeg har unnet meg på disse to ukene.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 12:24   #117
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg holdt ut en uke på kosterstatter, uke 2 fikk vi spise kyllingfilet og litt grønnsaker (og jeg falt ikke ut av ketose). Uke 3 begynte jeg på ketolysekuren (ikke helt hva kursleder anbefalte, men....) og etter uke 4 har jeg nå gått over til å følge EasyLife Mat - dvs. ikke noe kosterstattere, kun mat. Det er jo det jeg "sliter" med i hverdagen - og pulver er "enkel" i forhold. Det krever ganske mye tankevirksomhet og overskudd å legge om kostholdet.

EasyLife ligner veldig på Lindberg og generell lavkarbo, så jeg følger det. Vekta har stagnert - og på sist veiing hadde jeg gått opp en halvkilo. På den annen side, er det jo mye vann som kommer tilbake etter pulverkuren - så alt i alt er jeg fornøyd med 4 kg ned på 4 uker

Ketolyse kuren var kanskje det letteste jeg har vært borti - bortsett fra at jeg ikke klarer å spise så mye fett som kreves! Så da ga jeg opp den - og følger nå generell lavkarbo/EasyLife rådene fra kursleder.

Merker godt på blodsukkeret at det har blitt mer stabilt - og de 2 gangene jeg har spist karbohydrater utover "kvoten" merker jeg det både på kropp og humør... Det er veldig deilig å ikke ha svingende humør og å være så opplagt :-)

Det eneste jeg bekymrer meg for er om jeg egentlig klarer å spise nok karbohydrater. Kjenner jeg blir litt engstlig for å få for mye - og det blir heller for lite. Såpass lite at jeg innimellom er i ketose igjen.... jaja får ta en brødskive ekstra, da. (Ingers rugbrød)

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:17   #118
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hjelp!!
Har nå gått snart 3 uker på easylife pulveret og nå kjenner eg at eg holder på å bli småsprø av å ikke spise!! Har egentlig ikke slitt spesielt med å være sulten, men i kveld føler eg meg både sulten, sur, trøtt og frustrert!! Eg vil spise!! Samtidig vil eg IKKE ødelegge opplegget, er blitt forespeilet 5 uker på kun pulver, men akkurat nå føles det som år. Samtidig har eg veldig liten kunnskap om alt dette med ketose, hva en kan spise for å ikke komme ut av den. (har jo sett at noen av dere spiser litt kjøtt/kyllingfilet osv)Hvor mye spiser en, teller en kun karbohydrater eller er det andre ting som skal leses på i innholdsoversikten også? Kutter dere bare ut den ene kosterstatteren når dere spiser 1 måltid?
Det var veldig mange spørsmål og sikkert rotete, det gjenspeiler hode mitt i kveld

Anyone??

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:53   #119
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

- ca to kilo uke 2. Kunne nok vært mer, har ikke kommet godt nok i gang med treninga. Totalt - ca 5,5 kilo på to uker, altså.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 22:17   #120
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av onlyxx, her.

Hjelp!!
Har nå gått snart 3 uker på easylife pulveret og nå kjenner eg at eg holder på å bli småsprø av å ikke spise!! Har egentlig ikke slitt spesielt med å være sulten, men i kveld føler eg meg både sulten, sur, trøtt og frustrert!! Eg vil spise!! Samtidig vil eg IKKE ødelegge opplegget, er blitt forespeilet 5 uker på kun pulver, men akkurat nå føles det som år. Samtidig har eg veldig liten kunnskap om alt dette med ketose, hva en kan spise for å ikke komme ut av den. (har jo sett at noen av dere spiser litt kjøtt/kyllingfilet osv)Hvor mye spiser en, teller en kun karbohydrater eller er det andre ting som skal leses på i innholdsoversikten også? Kutter dere bare ut den ene kosterstatteren når dere spiser 1 måltid?
Det var veldig mange spørsmål og sikkert rotete, det gjenspeiler hode mitt i kveld

Anyone??

Prøv å se på ketose.no Der tror jeg det er en oversikt over hva man kan spise for ikke å ramle ut av ketose

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 22:20   #121
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

Prøv å se på ketose.no Der tror jeg det er en oversikt over hva man kan spise for ikke å ramle ut av ketose

Eller så kan man bruke forumet her? Står sikkert 200 tråder om det her inne....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 13:00   #122
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

Prøv å se på ketose.no Der tror jeg det er en oversikt over hva man kan spise for ikke å ramle ut av ketose

Takk for svar fesmak! Har kikket litt rundt men føler meg fortsatt ganske forvirret. Får ta det opp med kursleder i morgen, da er det 3. veiing/trening/kurs Får sikkert bare beskjed om å holde meg til pulver, men akter å gjøre et forsøk iallefall hehe

Eg overlever sikkert noen uker til på pulver, er bare inne i en grååådig lei periode. De må vi vel alle gjennom

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 14:57   #123
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei

Jeg skal på min 5 veiing idag og har ikke store tanker om at jeg har gått ned i vekt. Jeg vet jeg ikke har for jeg har veid meg hjemme, men alikevel er det alltid spennende når man kommer på kurs. Jeg synes det går greit i ukene. Ingen problemer da, men når helgen kommer da er det vanskelig. Kan ikke si jeg gleder meg så veldig til i kveld men jeg må jo gjennom det.

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:06   #124
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Vi har ikke kurs denne uken vi - pga. vinterferie, men jeg veier meg jo hjemme og skal føre offisielle tall i planen min i morgen. Og oppdatere tickeren min her selvfølgelig.

Lykke til i kveld!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:53   #125
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Da var jeg hjemme fra nok en treningsøkt og kurskveld. Har ikke trent siden sist onsdag pga sykdom. Har alikevel gått ned 2 kilo siden sist.
Very Happy!!
Jeg spiste jo litt kylling tidligere i uka, men nå har jeg bestemt meg for å kjøre på med pulver fram til jeg er 60 kilo -den opprinnelige planen.
Så skal jeg begynne å spise en grønn salat med litt proteiner hver dag i 4 uker i tillegg til 3 poser kosterstatter.

I dag handla kurset om kondisjonstrening. Noe som passa meg bra. Begynner å bli ganske lei av den sirkeltreninga nå. Så fra nå av, skal jeg trene på tredemølle 2 ganger i uka i kombinasjon med sirkeltrening, og en gang i uka på powerplate i komb. med sirkeltrening. Gleder meg

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life høst 09 Camillas Andre dietter 228 02-12-09 16:37
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no