Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Bloggere - gi lyd fra dere!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-06, 13:21   #1
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Bloggere - gi lyd fra dere!

Hei alle sammen

Jeg har tillatt meg å legge ut linker til VG-bloggene

"Slank og frisk med mettet animalsk fett" og

"Sten Sture og jeg" på forlagets hjemmeside. Jeg legger alltid ut omtaler o.a. som finnes på nettet av mine forfattere.

Så hvis det er flere der ute, så gi lyd fra dere! Lille Måne har gitt ut Lutz og Skaldeman, de er jo veldig like, så bloggere som skriver om dette kan sende meg en PM. Hilsen Jan
(www.lillemaane.no)

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 05-02-06, 13:33   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bloggere - gi lyd fra dere!

WOW dette er jo kjempebra, ser på det som en ære å bli lagt ut på forlagets hjemmeside. Tusen takk.
Ikke minst gir dette meg enda en grunn til å holde ut (noe jeg selvsagt hadde planer om uansett).

Men, når jeg kikker på hjemmesiden så finner jeg bare linken til Albertines blogg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-02-06, 14:05   #3
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Bloggere - gi lyd fra dere!

Begge ligger der, men på to forskjellige steder. Skal samle de.
mvh Jan

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 05-02-06, 14:18   #4
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bloggere - gi lyd fra dere!

Whehey! Så kult! Jeg skal gjøre mitt aller, aller beste for å bli et levende bevis for at Skaldemans metode virker - også på kvinner!

  Svar med sitat
Gammel 05-02-06, 23:49   #5
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bloggere - gi lyd fra dere!

Du gjør et visst innhogg i lommeboka mi, Jan...

Først måtte jeg ha Skaldemanboka (og han anbefalte sukkerboka til Poleszynski, som jeg måtte ha), så Lutzboka, nå vil jeg ha boka til Stefan Einhorn. Den ene boka mer uimotståelig enn den andre, hvordan skal dette ende? :-)

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 11:19   #6
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill
Smile

Sv: Bloggere - gi lyd fra dere!

Hei Hilde!
Håper du liker bøkene. "Kunsten å være snill" er jo helt fri for det som har med ernæring å gjøre. (Du skulle sett ham når han var her og vi var på restaurant sammen ... Men det var morsomt å fortelle en professor og overlege ved det største sykehudet om steinalderkost, evolusjon og naturlig fett!) --- Beste hilsen Jan m

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 14:00   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Bloggere - gi lyd fra dere!

Opprinnelig lagt inn av janmesi

Hei Hilde!
Håper du liker bøkene. "Kunsten å være snill" er jo helt fri for det som har med ernæring å gjøre.

Ja, den boken virker veldig god. *skriver på ønskelisten*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 14:40   #8
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Bloggere - gi lyd fra dere!

Opprinnelig lagt inn av Iset

WOW dette er jo kjempebra, ser på det som en ære å bli lagt ut på forlagets hjemmeside. Tusen takk.
Ikke minst gir dette meg enda en grunn til å holde ut (noe jeg selvsagt hadde planer om uansett).

Men, når jeg kikker på hjemmesiden så finner jeg bare linken til Albertines blogg.

hvordan går det med deg da? enig med at det er en ære, men tror du ikke at det hadde vært bra for deg å slippe alt det ytre fokuset på deg og din slanking? med tanke på en del andre ting du har skrevet her.. håper det går bra med deg

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 15:33   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bloggere - gi lyd fra dere!

Opprinnelig lagt inn av silje

hvordan går det med deg da? enig med at det er en ære, men tror du ikke at det hadde vært bra for deg å slippe alt det ytre fokuset på deg og din slanking? med tanke på en del andre ting du har skrevet her.. håper det går bra med deg

silje

Jeg har skrevet om det i bloggen min idag.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 18:03   #10
Miroslav
Medlem
 
Miroslav sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Los Angeles
Alder: 52
Innlegg: 98
Miroslav er ny på veien

Sv: Bloggere - gi lyd fra dere!

Jeg startet med lavkarbo for aa gaa ned i vekt, men fokuset endret seg raskt til ett oenske om bedre helse go velvaere naar jeg oppdaget hvor positivt kroppen reagerte paa det nye kostholdet. Haaper du kan faa noe av den samme opplevelsen som meg

Jeg var foer veldig bevist min egen vekt og stoerrelse, men naa som jeg foeler at jeg selv har kontrollen over kosthold og kroppen saa bekymrer vekta meg minimalt. Lykke til vidre i ditt helseprosjekt!

Miroslav er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klarer dere det! Marit Lavkarbo generelt 11 22-08-04 16:00
Trenger råd fra dere karbojunkies... HP Barns kosthold 8 21-07-04 10:57
Men dere koser dere vel av og til? Fedonisten Generell diskusjon 10 07-05-04 12:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no