Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mye er vanlig å gå ned?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-11, 11:43   #26
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Legg ut ekstakt hva du spiser og drikker, hvor mye, antall karber osv

Syns dette er rart

Frokost, salat, skinke og ost og en klatt sæterrømme.
Formiddag, to egg og ca 5 -6 baconskiver
middag, to koteletter, eller kjøttdeig ost og sæterrømme og har prøvd nu med broccoli også.
Kveldsmat, to egg og bacon eller eventuellt baconsvor eller krem uten sukker.
Det er ca sånn jeg spiser hver dag og jeg har økt 3 kg siden ejg begynte Har gått på dette i 1,5 uke nå.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 11:48   #27
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Svarer med rødt jeg:

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Frokost, salat, skinke og ost og en klatt sæterrømme. Hva er i salaten? Bare salatblad?
Formiddag, to egg og ca 5 -6 baconskiver Ikke noe grønnskaer til lunch?
middag, to koteletter, eller kjøttdeig ost og sæterrømme og har prøvd nu med broccoli også. Hvor mye brokkoli? Bare brokkoli?
Kveldsmat, to egg og bacon eller eventuellt baconsvor eller krem uten sukker. Ikke grønnsaker her heller? baconsvor er salt, og binder fort noe vann
Det er ca sånn jeg spiser hver dag og jeg har økt 3 kg siden ejg begynte Har gått på dette i 1,5 uke nå.

Du spiser fryktelig lite grønnsaker, virker det som. Kroppen trenger det også. Ketolyse innebærer 15-20 karber daglig, hvor mesteparten skal komme fra varierte grønnsaker (som vokser over bakken) og blandet salat.

Grønnsakene gir næring til kroppen, i tillegg til vitaminene som hører til kuren

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 12:07   #28
Kira71
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 62
Kira71 er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Frokost, salat, skinke og ost og en klatt sæterrømme.
Formiddag, to egg og ca 5 -6 baconskiver
middag, to koteletter, eller kjøttdeig ost og sæterrømme og har prøvd nu med broccoli også.
Kveldsmat, to egg og bacon eller eventuellt baconsvor eller krem uten sukker.
Det er ca sånn jeg spiser hver dag og jeg har økt 3 kg siden ejg begynte Har gått på dette i 1,5 uke nå.

Jeg er enig med dem som mener at du bør prøve litt til og ha is i magen. Det er fysisk umulig å legge på seg 3 kg fett på litt over en uke, og du kommer IKKE til å fortsette å legge på deg i samme tempo, det kan jeg garantere. Den menyen du presenterer kan ikke ha mer enn 17-1800 kalorier (uten at jeg har regnet på det) det ser i hvert fall ikke altfor mye ut. Hvis du seriøst vil prøve ketolyse, gi det minimum 2 måneder. Følg rådene om å spise mer grønsaker og drikk nok vann, så vil du gå ned. For meg tok det over en måned å få fettforbrenningen i gang. Det med at en rask "raser ned" gjelder kun dem som ikke har holdt på med slanking lenge, og mye er vann til å begynne med. Og du har nok "lagt på deg" vann disse dagene. Kanskje litt mye salt bacon og baconsvor? Når du har holdt på en stund, vil du oppdage at du etter hvert får mindre og mindre lyst på smågodter i helgene, det skjedde i hvert fall med meg :-)

Jeg synes i hvert fall ikke du skal gi opp, lavkarbo er et veldig bra kosthold for dem som skal slanke seg lenge og mye, du blir ikke så lei som i lavkalori/høykarbo-kurer, og det er masse deilig mat du kan spise.

Lykke til!

Kira71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 12:13   #29
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Og det kjekkeste hadde nok vært om du hadde lest ketolyseboka til Torkil.

Ser av menyen din at du er på en slags GR/Skaldemann-wannabebutdonnuhow-ketolyse med mye salt & proteiner og lite fett...

Det er nok vann du har samlet opp, ja.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 12:36   #30
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Nei jeg har ikke boka, men tror jeg heller skal begynne på fedon, for jeg går jo bare opp her. Tørr rett og slett ikke å følge denne ketolysekuren lengre, siden jeg nå er 3,5 kg tyngre enn for 1 ,5 uke siden da jeg begynte
Skremmende

Hvordan kan du følge ketolysekuren når du ikke har boka? Dette har jeg kommentert tidligere - nybegynnere kommer inn, følger ikke retningen ordentlig og anklager i ettertid - i dette tilfellet - ketolysekuren for å ikke fungere!

Jeg er helt enig det er SKREMMENDE! Skal man først gjøre noe man ikke kan bør man følge spillereglene til punkt og prikke før man trekker konklusjonen om at dette ikke fungerer for meg.
Du vil gå over til Fedon istedet sier du - har du tenkt å kjøpe boka? Eller følge et kurs? Eller skal du bare følge sånn ca retningslinjene du finner ved google-søk og det som står her inne uten å ha ALL informasjonen tilgjengelig?
Suksess krever en oppskrift - og tatt i betraktning at du, jeg og mange andre overvektige er akkurat det - overvektige - så har vi vel ikke funnet sukess-oppskriften på egen hånd har vi vel? Vi må ha hjelp - og da må vi FØLGE oppskriften også...

Tilslutt - jeg kan GARANTERE at du ENTEN gjør dette helt feil - ELLER så er det noe alvorlig galt med kroppen din. Innleggene dine sier oss at du ikke kan ketolyse-kurens regler i særlig grad, så jeg satser foreløpig på at du ikke følger reglene i særlig grad - så hva med å kjøpe boka eller låne den på biblioteket og virkelig sette deg inn i hva dette dreier seg om?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:43   #31
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

I ketolyseboka side 90 står det:

uke 2 til 3: Ned 3-7 kilo er normalt.
Uke 4 og fremover: 1/2 - 2 kilo i uken.

OG hvem her inne har gått ned SÅÅ mye i førsten? Anyone??
Nå etter så mange uker nå har jeg gått ned "bare" 6kg. Syntes det går ufattelig tregt og merker jeg blir mer og mer sjokoladesugen. Vi har ikke hatt noen sprekekr enda, og føler det burde gått fortere med tanke på hvor mye sjokolade vi spiste før....

Og jeg vet at det er normalt å gå ned sånn jeg jeg har gjort og at jeg burde være glad, så negative leksjoner trenger jeg IKKE. Bare lurer på, akkurat sånn som trådstarter: Hvor mye er vanlig og gå ned?? Og er det virkelig noen som har gått ned det som står i boka??

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 20:21   #32
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Jeg gikk ned 1,8 kg første uka på ketogen kost (følger ikke ketolyse, men er veldig likt) og har ligget på mellom 200 og 600 g i uka ned etterpå. Jeg er veldig fornøyd med dette - er igrunnen fornøyd bare så lenge det går NED Noen uker har det stått stille, andre har jeg gått ned en kilo - litt ettersom hvor jeg er i syklus og slikt, og om jeg har spist mye salt mat.

Jeg forstår at man blir utålmodig - det er jeg selv fra tid til annen også (særlig nå som målet ikke er så langt unna lenger) - men jeg skal jo spise slik resten av livet - det gir meg ganske god tid til å kvitte meg med de siste kiloene

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 20:29   #33
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

OG hvem her inne har gått ned SÅÅ mye i førsten? Anyone??
Nå etter så mange uker nå har jeg gått ned "bare" 6kg. Syntes det går ufattelig tregt og merker jeg blir mer og mer sjokoladesugen. Vi har ikke hatt noen sprekekr enda, og føler det burde gått fortere med tanke på hvor mye sjokolade vi spiste før....

Og jeg vet at det er normalt å gå ned sånn jeg jeg har gjort og at jeg burde være glad, så negative leksjoner trenger jeg IKKE. Bare lurer på, akkurat sånn som trådstarter: Hvor mye er vanlig og gå ned?? Og er det virkelig noen som har gått ned det som står i boka??

Jeg gikk ned 4 kg (vann ) første uken , 1 kg uken etterpå og jeg har ikke for mye som skal bort (somregel så renner kg av di som er over 100 kg for å ta ett eksempel). Så det varierer nok fra person til person

Føler du seg sugen på noe godt, spis ett ekstra måltid me f.eks biff m fløtesaus, grønnsaker og evt litt salat m fetaost Da får du nok protein og fett og blir sannsynligvis ikke sjokoladesugen

Husk at nedgang i kg ikke viser hele bildet, ta frem målebåndet så merker du nok nedgang i cm selv om vekten står stille

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:09   #34
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Her er det som står om boken hos forlaget:

Sitat:

Forlagets omtale:
Ketolysekuren - diett som tilbyr raskt vekttap uten sultfølelse. Ketolysekuren er utviklet av lege Torkil P. Andersen. Det er en spesiell diett som gir deg økt fettforbrenning på grunn av lavt karbohydratinnhold i maten. Ketolysekuren tilbyr raskt vekttap uten sultfølelse og med betydelig økt velvære. Det er vanlig å gå ned 15 kilo første måned, og deretter 1-3 kilo per uke. Og maten kan du kjøpe i alle norske matvarebutikker. Ønsker du å gå ned 10 kilo eller mer er ketolysekuren noe for deg!I

15 kilo første mnd Jeg har gått ned 8,2 kg på 1,5 mnd,å da mest på pulverkuren på 2 uker midt inni der
Å jeg holdt det slavisk, uten en eneste utskeielse...

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:11   #35
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Her er det som står om boken hos forlaget:



15 kilo første mnd Jeg har gått ned 8,2 kg på 1,5 mnd,å da mest på pulverkuren på 2 uker midt inni der
Å jeg holdt det slavisk, uten en eneste utskeielse...

Spørs om forbrukerrådet ville reagert sterkt på den lovnaden der

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:21   #36
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Det vil jo være store individuelle forskjeller på hvor mye og hvor fort man går ned på ketolyse. For det første går man ofte raskere ned om man har mange kilo å miste. For det andre er det forskjellig hvor raskt kroppen reagerer på kostomleggingen. Og for det tredje spiller det en stor rolle hvor godt forberedt man selv er, og hvor mye kunnskap man tilegner seg før man går i gang med dietten. Sikkert mange andre ting som spiller inn også

For min egen del, raste jeg ned i starten. Jeg veide 105 kilo i februar 2006, da jeg startet på ketolyse. I april hadde jeg gått ned 12 kilo. Så kom det et temmelig langt platå, hvor jeg bare gikk ned littegrann, før jeg raste ned de siste 18 kiloene - fra ca august til november.

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 08:42   #37
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hvordan kan du følge ketolysekuren når du ikke har boka? Dette har jeg kommentert tidligere - nybegynnere kommer inn, følger ikke retningen ordentlig og anklager i ettertid - i dette tilfellet - ketolysekuren for å ikke fungere!

Jeg er helt enig det er SKREMMENDE! Skal man først gjøre noe man ikke kan bør man følge spillereglene til punkt og prikke før man trekker konklusjonen om at dette ikke fungerer for meg.
Du vil gå over til Fedon istedet sier du - har du tenkt å kjøpe boka? Eller følge et kurs? Eller skal du bare følge sånn ca retningslinjene du finner ved google-søk og det som står her inne uten å ha ALL informasjonen tilgjengelig?
Suksess krever en oppskrift - og tatt i betraktning at du, jeg og mange andre overvektige er akkurat det - overvektige - så har vi vel ikke funnet sukess-oppskriften på egen hånd har vi vel? Vi må ha hjelp - og da må vi FØLGE oppskriften også...

Tilslutt - jeg kan GARANTERE at du ENTEN gjør dette helt feil - ELLER så er det noe alvorlig galt med kroppen din. Innleggene dine sier oss at du ikke kan ketolyse-kurens regler i særlig grad, så jeg satser foreløpig på at du ikke følger reglene i særlig grad - så hva med å kjøpe boka eller låne den på biblioteket og virkelig sette deg inn i hva dette dreier seg om?

Oj den sved

  Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 08:43   #38
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Nei jeg hadde nå tenkt å gå på kuren UTEN boka da og info jeg finner på nettet og samtaler med venner som har gått på ketolysekuren .
Men jeg fant bare ut at Fedon kanskje ligger mer for meg, siden jeg ikke trenger å spise så ,mye fett da. Tror det er det som gjør at jeg legger på meg.

  Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 08:45   #39
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Her er det som står om boken hos forlaget:



15 kilo første mnd Jeg har gått ned 8,2 kg på 1,5 mnd,å da mest på pulverkuren på 2 uker midt inni der
Å jeg holdt det slavisk, uten en eneste utskeielse...

Åh du er heldig

  Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 08:48   #40
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

OG hvem her inne har gått ned SÅÅ mye i førsten? Anyone??
Nå etter så mange uker nå har jeg gått ned "bare" 6kg. Syntes det går ufattelig tregt og merker jeg blir mer og mer sjokoladesugen. Vi har ikke hatt noen sprekekr enda, og føler det burde gått fortere med tanke på hvor mye sjokolade vi spiste før....

Og jeg vet at det er normalt å gå ned sånn jeg jeg har gjort og at jeg burde være glad, så negative leksjoner trenger jeg IKKE. Bare lurer på, akkurat sånn som trådstarter: Hvor mye er vanlig og gå ned?? Og er det virkelig noen som har gått ned det som står i boka??

Ja jeg er vel og utålmodig siden jeg har hørt at man skal gå ned så hurtig og raskt med denne kuren, også ble jeg så skuffet når jeg prøvde den selv.
Kjæresten min raste ned 13 kg på 14 dager, så jeg var jo såå optimistisk da jeg gikk i gang, og han spiste det jeg spiste for å si det sånn.
Men kan jo hende det er for at jeg har slanket meg før at jeg går opp når jeg skifter kosthold. Men jeg har jo alltid gått på lavkarbo, men da med å holde meg på lite kaloriinntak da
Er det noen som kan komme med et forslag om HVA jeg skal spise i løpet av en dag, for de som har boka og kan dette, så det blir rett for meg?
På forhånd tuusen takk

  Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 08:52   #41
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Åh du er heldig

Du får det til du også

Men jeg anbefaler virkelig boken altså, tok den frem igjen igår, å så i den, å så enda mer nå enn sist gang, det står masse tips inni der. Innså faktisk et par ting til igår, som jeg må ta meg sammen på denne gangen, å det er trimmen. han anbefaler 30-40 min gåtur hver dag, evt velge i en liste som står der antall minutter med annen trening, feks 15 min svømming, så jeg skal begynne med det.

Å så står det at mange sier at de ikke har tid, eller går nok i jobben osv,(de to der traff jo meg da for det har jeg ment),men det skal være sammenhengende, å med litt høyere puls, osv

Så se om du ikke kan få lånt den på biblioteket feks.

Her:http://samsok.no/

her kan du finne boken, å få den tilsendt til ditt bibliotek om du har nasjonalt lånekort Genialt

Maten på ketolyse er kjempegod syne jeg, så anbefaler å gi det et forsøk Men så skal du jo finne noe du kan leve med, så du må jo velge det du føler passer deg best

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:16   #42
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Nei jeg hadde nå tenkt å gå på kuren UTEN boka da og info jeg finner på nettet og samtaler med venner som har gått på ketolysekuren .
Men jeg fant bare ut at Fedon kanskje ligger mer for meg, siden jeg ikke trenger å spise så ,mye fett da. Tror det er det som gjør at jeg legger på meg.

På ketolyse så er det karbohydratmengden så avgjør om du legger på deg alt overskuddet du spiser, det er derfor viktig å holde seg innenfor di magiske 15 og gradvis øke etterhert som ukene å kg forsvinner.
Og så har det jo med det totale regnestykke at du må ikke spise mer enn du forbruker gjennom en dag og vi som går på ketolyse slipper å tenke så mye på det for protiner å fett holder oss mette mye lengre

Du spiser nok alt for mye karber siden du erfarer å legge på deg!
Et godt tips er å lese boka så ska du se det løsner
Fett brenner fett

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:21   #43
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

15 kilo første mnd Jeg har gått ned 8,2 kg på 1,5 mnd,å da mest på pulverkuren på 2 uker midt inni der
Å jeg holdt det slavisk, uten en eneste utskeielse...[/quote]

Pulver på ketolyse?
Er det reint protein pulver el holder du på med easy life sitt slikt at du er i ketose?

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:23   #44
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Du får det til du også

Men jeg anbefaler virkelig boken altså, tok den frem igjen igår, å så i den, å så enda mer nå enn sist gang, det står masse tips inni der. Innså faktisk et par ting til igår, som jeg må ta meg sammen på denne gangen, å det er trimmen. han anbefaler 30-40 min gåtur hver dag, evt velge i en liste som står der antall minutter med annen trening, feks 15 min svømming, så jeg skal begynne med det.

Å så står det at mange sier at de ikke har tid, eller går nok i jobben osv,(de to der traff jo meg da for det har jeg ment),men det skal være sammenhengende, å med litt høyere puls, osv

Så se om du ikke kan få lånt den på biblioteket feks.

Her:http://samsok.no/

her kan du finne boken, å få den tilsendt til ditt bibliotek om du har nasjonalt lånekort Genialt

Maten på ketolyse er kjempegod syne jeg, så anbefaler å gi det et forsøk Men så skal du jo finne noe du kan leve med, så du må jo velge det du føler passer deg best

Tusen takk for tips

  Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:24   #45
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av ccgirl1982, her.

På ketolyse så er det karbohydratmengden så avgjør om du legger på deg alt overskuddet du spiser, det er derfor viktig å holde seg innenfor di magiske 15 og gradvis øke etterhert som ukene å kg forsvinner.
Og så har det jo med det totale regnestykke at du må ikke spise mer enn du forbruker gjennom en dag og vi som går på ketolyse slipper å tenke så mye på det for protiner å fett holder oss mette mye lengre

Du spiser nok alt for mye karber siden du erfarer å legge på deg!
Et godt tips er å lese boka så ska du se det løsner
Fett brenner fett

Nei jeg veier opp og spiser i underkant av 15 karbo dagen, så det gjør jeg ikke. Jeg går også 1 time dagen med hunden min

  Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:28   #46
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Nei jeg veier opp og spiser i underkant av 15 karbo dagen, så det gjør jeg ikke. Jeg går også 1 time dagen med hunden min

Merkeligt.. Sannsynligvis så mister du cm Noen nevner i en annen tråd at vitaminer og mineraler må di ha for å gå ned, kanskje du kan prøve det?

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:30   #47
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

De to første ukene gikk jeg 8 kg ned, etter det har jeg ligget rundt 1-2 kg ned pr uke

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:33   #48
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av ccgirl1982, her.

Merkeligt.. Sannsynligvis så mister du cm Noen nevner i en annen tråd at vitaminer og mineraler må di ha for å gå ned, kanskje du kan prøve det?

Ja skal prøve det, takk

  Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:34   #49
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

De to første ukene gikk jeg 8 kg ned, etter det har jeg ligget rundt 1-2 kg ned pr uke

Så heldig du erDet er jo en fin vektnedgang.. jeg vil og gå ned så mye hehe

  Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:38   #50
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Så heldig du erDet er jo en fin vektnedgang.. jeg vil og gå ned så mye hehe

Ja, er skikkelig glad at jeg er en av dem som har rask vektnedgang
MEn, jeg lurer på om jeg kanskje var/er allergisk mot mel, og at det var det som gjorde att jeg gikk opp i vekt. Nå spiser jeg jo ikke mel, så kanskje det er det så gjør at jeg går ned så fort?
Uansett, er kjempe fornøyd!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En vanlig dag.. tattoogl Lavkarbo generelt 3 23-01-11 03:39
Hvor mye er vanlig å gå ned i uken? vimsi Ketolysekuren 1 28-02-10 14:37
Hvor mye er vanlig å gå ned i uka? Tojne Ketolysekuren 7 25-02-10 10:24
Hvor mange karber innholder et "vanlig" kosthold Gabben Spørsmål og svar 7 15-05-09 15:36
Hvor mye mat er vanlig for sånne som oss? smilefjes Lavkarbo generelt 4 04-08-08 20:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no