Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-11, 16:02   #1
Kira71
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 62
Kira71 er på en erverdig vei

Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?

... når du er i et besøk, er kjempesulten, og ikke har mat med deg, og du IKKE vil skeie ut med karber?

Andre enn meg som har plukket kjøttdeigsmuler fra mellom lasagneplate-lagene? Eller plukket de få lovlige grønsakene som finnes i en pastasalat? Regner med de fleste har spist kun pålegget på snitter og kastet diskret brødet... En gang vi fikk risgrøt var jeg så sulten at jeg vurderte å spise smør med kanel, men lot heldigvis vær... Kom igjen! Noen morsomme andre eksempler?

Kira71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 16:09   #2
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?

Vel, jeg fikk tilbud om en drops. Der og da glemte jeg meg og tok imot den. Vi var på kunstmuseum og stod å hørte på guiden forklare om et bilde. Jeg fikk panikk, og prøvde så diskré som mulig å ta dropsen ut av munnen. Følte meg altså så dum, men fikk det til. Så kom problemet, hva skulle jeg gjøre med den. Den havnet i jakkelommen, og ble klistret godt fast i telefonen. Haha. Det var veldig morsomt i etterkant.

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 17:03   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?

Vet ikke om det er desperat - men når vi har lunsj på jobben og kantinedama har glemt at jeg ikke spiser brød ( vi har MANGE valg når vi bestiller mat...) så spiser jeg kun pålegget med lavkarbobrød jeg selv har hatt med under Orker ikke skjule det, alle vet jo om det...

For ikke å snakke om de kjedelige valgene jeg har måttet tatt når jeg og sambon har vært på laaaang kjøretur med overnatting og vi stopper på en lokal kafe... grøss - men jeg spiste bare lavkarbo - hele veien heim!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 12:23   #4
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?

Har definitivt kastet unna mye brød på snitter, ja! Litt verre er det å plukke ut pålegget fra en hel baguett, men det må også til.
Har spist tomatsuppe og latt alle makaronibitene ligge igjen. Det var også pannekaker med bacon til samme måltid, så jeg tok et par gode spiseskjeer bacon for seg selv til slutt - og ble sett litt rart på da
Har heldigvis ikke fått servert lasagne eller lapskaus ennå, kan kjenne på at det blir en nøtt... Og så er man innimellom 'ikke sulten akkurat nå'!

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 23:08   #5
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?

Jeg var på besøk hos noen jeg ikke kjenner så godt, og jeg var så sulten at jeg knabbet to skiver kokt skinke fra kjøleskapet

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 23:29   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?

Skrapet fyllet av en hel grandiosa

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 00:28   #7
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Vel, jeg fikk tilbud om en drops. Der og da glemte jeg meg og tok imot den. Vi var på kunstmuseum og stod å hørte på guiden forklare om et bilde. Jeg fikk panikk, og prøvde så diskré som mulig å ta dropsen ut av munnen. Følte meg altså så dum, men fikk det til. Så kom problemet, hva skulle jeg gjøre med den. Den havnet i jakkelommen, og ble klistret godt fast i telefonen. Haha. Det var veldig morsomt i etterkant.

Hahaha! Jeg hadde reagert HELT likt!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 05:48   #8
loone
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 34
Innlegg: 561
loone har en fantastisk aura rundt segloone har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?

Jeg fikk besøk av noen venner for første gang. Ganske tidlig i vennskapet og vi hadde ikke tatt "karbo-praten" ennå. Ikke var jeg klar for å dra den akkurat da heller.

Så ba de vente 2 sekunder i gangen til jeg bare hadde fått satt bort "overraskelsen" på kjøkkenet. Løp inn og hadde jo ikke noe lett tilgjengelig mat.. Endte med å holde meg for nesa og ta noen gode slurker rapsolje, namnam...

De ble ganske skuffet da jeg ikke hadde noen overraskelse.. Har blitt mobba mye for hele den seansen der i ettertid. Fikk blant annet en overraskelsesgave på gamlejobben - rapsolje - med et søtt lite kort hvor det sto: "nå har du mat i fall du må jobbe overtid"

__________________
Gamlebloggen

Start dato: 12.05.16


loone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken lavkarbo-oppskrift bruker du mest? Jabba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 24 28-05-11 18:25
Mat i forbindelse med pendling tiger2010 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 14-03-11 21:58
Mest ned på lavkarbo Traxior Generell diskusjon 2 08-03-07 14:39
Lavkarbokosthold i forbindelse med graviditet fiskum Lavkarbo generelt 3 15-09-04 18:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no