Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Har Kwasniewski skrevet bøker??

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-06, 05:21   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt
Question

Har Kwasniewski skrevet bøker??

Isåfall, vet noen her hva den/de heter?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 09:47   #2
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Har Kwasniewski skrevet bøker??

Opprinnelig lagt inn av Borealis

Isåfall, vet noen her hva den/de heter?

Å jada, han har skrevet 2 bøker på engelsk, av disse så anbefaler iallefall jeg bare en av dem, "Optimal Nutrition".

Du får ikke kjøpt dem på Amazon, men de må bestilles fra forlaget han bruker i Polen.

http://www.wgp.com.pl/index.php?id_s=205&id_j=en

Ellers så kan du sjekke ut Mat og Helses artikler om Kwasnewski, samt to nettsteder som omhandler kostholdsprinippene bak Optimal Ernæring.

http://www.cybernaut.com.au/optimal_nutrition/

http://homodiet.netfirms.com/

Ellers så kan du benke deg ned foran PC'en, og lese gjennom trådene på OE- kostholdet her inne, der finner du alle prinsippene bak OE i norsk utgave.

Det er bare å kopiere det over i word, og skrive ut ditt eget hefte som du kan ha liggende om det er noe du lurer på om dette kostholdet.

Er det ellers noe, er det bare å spørre!!!

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 10:05   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Har Kwasniewski skrevet bøker??

Jeg har ikke lest bøkene, men har lest alle artiklene Mat & Helse har hatt om dette, og jeg er kjempefascinert! Skulle ønske bøkene snart kom ut på norsk (JANMESIIIII), for jeg syns det blir så tungt på engelsk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 20:08   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har Kwasniewski skrevet bøker??

"Jeg har ikke lest bøkene, men har lest alle artiklene Mat & Helse har hatt om dette, og jeg er kjempefascinert! Skulle ønske bøkene snart kom ut på norsk"

Enig!!
Og takk for hjelpa, til både Ziggy og Iset!:-)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det Caxa Generell diskusjon 18 01-10-11 19:02
Utviklingen i Norsk kosthold 2005 Fedonisten Generell ernæringsdebatt 6 04-02-06 09:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no