Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Iherb?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-14, 22:58   #1
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Iherb?

Nå er det så mange som handler på Iherb her, og sikker møe nytt som har kommet til.
Jeg for min del handlet kanel der nå, og HALLO... Kanelen smaker supert, bedre enn min vanlige kanel
Har vært så heldig å få ei god venninde som er bevisst på hva hun propper i seg, og har fått prøvesmake en del krydder hun handler der, b.la kanelen.
Hva handler dere der som dere bruker ofte? Må lære meg å handle mere der, både i fht pris og kvalitet.
Hadde vært fint om jeg fant igjen tråden som ble laget for noen år siden..Tror den het noe sånt som "Hva handler du på Iherb"?

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485

Sist redigert av Labomba : 19-03-14 kl 14:21. Årsak: Slette. Fikk hint om hvor tråden var :)
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 07:10   #2
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Iherb?

Prøvde du å søke i forumet i det hele tatt? Jeg tror du snakker om denne tråden.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 14:17   #3
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Iherb?

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Prøvde du å søke i forumet i det hele tatt? Jeg tror du snakker om denne tråden.

Det var da voldsomt.... Ja, jeg søkte og fikk opp enormt mange, men er nok ikke så dyktig på data som deg. Hadde ikke spurt hvis jeg hadde funnet den. Takk.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 14:50   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Iherb?

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Det var da voldsomt.... Ja, jeg søkte og fikk opp enormt mange, men er nok ikke så dyktig på data som deg. Hadde ikke spurt hvis jeg hadde funnet den. Takk.

Ta det med ro. Om du bruker søkefeltet i den grønne linja øverst på skjermen og skriver iherb der så er den rette lenka, "Hva pleier du kjøpe på Iherb" (eller noe sånt) treff nr. 14 på lista før du skrev denne tråden, bare å scrolle litt ned.

Iherb er kult, men pass på at dersom du overskrider 200,- (uten frakt) så kommer det toll i tillegg...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 07:12   #5
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Iherb?

Supera har også linket til tråden i innlegget sitt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 10:57   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Iherb?

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Det var da voldsomt.... Ja, jeg søkte og fikk opp enormt mange, men er nok ikke så dyktig på data som deg. Hadde ikke spurt hvis jeg hadde funnet den. Takk.

Hvis det var voldsomt er du søren meg fintfølende. Jeg søkte på noe så avansert som "iherb" og fikk opp tråden på første siden. Så derfor måtte jeg spørre om du hadde søkt i det hele tatt, for den var ikke vanskelig å finne.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
JBK på iHerb AneAne Spørsmål og svar 6 03-06-14 14:35
iHerb.com Janis Lavkarbo generelt 10 28-02-13 09:51
iHerb Moogie Generell diskusjon 11 09-09-12 15:54
Mel fra iHerb? Sjokoholiker Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 19-03-12 08:14
Iherb alvepiken Spørsmål og svar 2 10-07-11 10:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no