Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mensen og sult

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-11, 18:29   #1
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Mensen og sult

Har så vidt fått mensen og med det et veldig sug i magen slik jeg alltid får når jeg har mensen.
Har lyst til å trykke alt mulig i trynet, men det er ikke aktuelt.
Tenker på å spise noe hele tiden, ja selv og spiste et osteknekkebrød med skinke og ost for 10 minutter siden så suger det i magen min.
Trodde kanskje dette suget ikke kom nå som jeg lever lavkarbo, men da tok jeg altså feil.
Lurer på hva dere andre gjør når dere får dette suget i magen?
Hva i alledager spiser man for å få bort suget

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:08   #2
trultemamma
Medlem
 
trultemamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 44
Innlegg: 147
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: Mensen og sult

Fløtegrøt, smoothie med bringebær,søtstoff, fløte, egg og cc. Funket for meg før i dag. Trodde jeg skulle sprekke ei stund..

__________________

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:11   #3
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Mensen og sult

Mensen for fulle mugger her i dag så jeg har tryna rett i en stratos jeg

Men pleier ikke det da ,passer på å få nok fettrik mat i meg så pleier det å gå bra...

Utenom i dag da








Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:28   #4
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Mensen og sult

Tenkte å ta lage meg bringebæris jeg også,men så ble det så jeg åt meg kvalm på et osteknekkis med skinke og ost, så da forsvant også suget. Sitter igjen med kvalme langt opp til drøvelen da

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:59   #5
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Mensen og sult

I min verste mensen-spise-historie, rundt nitten år og på vanlig høykarbo, brettet jeg i meg tre svinekoteletter med poteter og fløtesaus og en hel stor boks med mais med smør på og overraskende nok bare vært sånn akkurat mett. Kunne ha spist det samme en gang til liksom..

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 20:08   #6
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Mensen og sult

Jeg går rundt å spiser salami fra pakken

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 20:39   #7
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Mensen og sult

Koker meg egg nå og skal gafle dem i meg sammen med meierismør
Det kjennes ut som jeg kunne ha spist hele pakken da

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 00:02   #8
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Mensen og sult

Morsomt å lese, er skikkelig matvrak jeg også! :P
Denne runden med mensen har d gått i hjemmelaget seigmenn
(fant oppskriften inne på forumet her) Bacon gull, Farris med fun saft
å krem, myyyyyyye krem :P

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 08:51   #9
rava
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 89
rava er på en erverdig vei

Sv: Mensen og sult

Jeg venter og mensen i disse dager.. Lagde meg Panna Cotta i går med surkrin. Det funka godt )) Og jeg har god samvittighet

rava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, sunt og godt! Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 08:56   #10
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Mensen og sult

Tredje dag med dette syke suget i magen, nå er det nok synes jeg. Kan ikke mensen bare komme skikkelig i gang så dette suget forsvinner igjen da
I går kveld ble det så jeg vispet meg litt krem og den glefsa jeg i meg uten en gang å smake på den.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:11   #11
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mensen og sult

hvit cavaliersjokolade fra helsekosten. får fryktelig vondt i magen og angrer bittert etterpå. neste gang er alt glemt og jeg gjør samme brøleren igjen ja- også melkesjokolade fra cloetta- naaaammmm. får vondt av den også, da

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:15   #12
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Mensen og sult

Jeg har syndet med vanlig sjokolade. Får sug etter nyheter som kommer på markedet. Mensen er på vei... og jeg gruer meg til de neste dagene

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 13:05   #13
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Mensen og sult

men jenter. Når dere venter mensen og spiser sukkerfri sjokolade og annet sukkerfritt snop, kaker o.l. Virker ikke det som en partystopper?
Registrerer at jeg ikke får utslag på ketostixen om jeg spiser sånt og vekta går heller ikke ned da.
Skulle ønske jeg kunne spist sånt noen ganger altså, men jeg har faktisk ikke turt å kjøpe den sukkerfrie sjokoladen eller laget meg annet snop.
Det eneste jeg har prøvd var lavkarbo bløtekake til 17 mai, men da gikk jeg også ut av ketose.
Jammen ikke lett dette her når det suuuger i magen

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 14:20   #14
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mensen og sult

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

men jenter. Når dere venter mensen og spiser sukkerfri sjokolade og annet sukkerfritt snop, kaker o.l. Virker ikke det som en partystopper?
Registrerer at jeg ikke får utslag på ketostixen om jeg spiser sånt og vekta går heller ikke ned da.
Skulle ønske jeg kunne spist sånt noen ganger altså, men jeg har faktisk ikke turt å kjøpe den sukkerfrie sjokoladen eller laget meg annet snop.
Det eneste jeg har prøvd var lavkarbo bløtekake til 17 mai, men da gikk jeg også ut av ketose.
Jammen ikke lett dette her når det suuuger i magen

Nei helt enig - dette suget er helt grusomt Føles ikke som om det hjelper med noen ting. Jeg spiste sukkerfri melkesjokolade fra sukkerfritt en dag - bare fordi jeg tror jeg hadde sprekke hvis ikke... det hjalp litt på "følelsen" - men ikke på vekta.

Jeg hadde samme problem som deg med 17. mai - sluttet å gå ned etter dette - selv om jeg kun spiste lavkarbois og bringebær med fløte tror jeg det var. Alt lavkarbo - så jeg fant ut at dette med kunstig søtning kanskje er partystopper for meg

Ble dette et svar på noe overhode??

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 17:13   #15
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Mensen og sult

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Nei helt enig - dette suget er helt grusomt Føles ikke som om det hjelper med noen ting. Jeg spiste sukkerfri melkesjokolade fra sukkerfritt en dag - bare fordi jeg tror jeg hadde sprekke hvis ikke... det hjalp litt på "følelsen" - men ikke på vekta.

Jeg hadde samme problem som deg med 17. mai - sluttet å gå ned etter dette - selv om jeg kun spiste lavkarbois og bringebær med fløte tror jeg det var. Alt lavkarbo - så jeg fant ut at dette med kunstig søtning kanskje er partystopper for meg

Ble dette et svar på noe overhode??

Det er jo greit å vite at man ikke er alene om dette da.
Tenker at man kan ta noe søtt lavkarbo dersom man er helt desperat etter noe når man skal ha mensen, men la det være sjelden.
Det er jo en del av oss som vil ned i vekt, og da nytter det ikke å spise noe som er partystoppere for ofte.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 23:05   #16
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mensen og sult

Når har vi i perioden denne ekstra kiloen? Er det før mensen kommer, og evt når er den borte?? Jeg ble nemlig overraska i dag over vekta var blitt så lav (dag 2), og håper at det ikke bare er denne ekstra vann-greia som har reist, men at jeg faktisk har gått ned litt

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
GI og sult? kamp Lavkarbo generelt 0 10-03-11 16:25
Rant - om sult jvb Generell ernæringsdebatt 17 14-10-10 10:56
Sult, mosjon Øyværing Generell diskusjon 2 09-03-10 12:23
Sult! Peach Ketolysekuren 10 18-08-09 11:48
Sult dydde Optimal Ernæring 5 09-05-09 20:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no