Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Bøker om ernæring og helse

Magiske bad - Mary Muryn

Bøker om ernæring og helse Andre bøker som er "innenfor" tema!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-05, 17:48   #1
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Magiske bad - Mary Muryn

Et badekar fylt av godlukt, helse og velvære

Oppskriftene i "Magiske Bad" hjelper for alt fra et såret hjerte til såre muskler. Kombinasjonen av urter og vann kan kurere forkjølelse, få bukt med stress og en hel rekke alminnelige plager. Forfatteren har kombinert det beste fra aromaterapi, urtemedisin og homeopati, og forklarer hvordan en spesiell blanding av forskjellige ingredienser kan forvandle et enkelt bad til en magisk og helbredende opplevelse.

Her får du oppskrifter på massevis av pikante, avslappende og oppkvikkende tilsetninger itl badevannet. Plages du f.eks. av søvnløshet, stress, virkningen av for mye vin, ønsker du å komme i en spesiell stemning for kvelden, eller trenger du rett og slett en oppkvikker, er dette boken for deg.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 22-01-05, 07:47   #2
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

tusen takk for tipset,,skal jommen ta meg en tur på bibloteket å sjekke om de har den der.hørtes ut til å være en spennende bok.jeg simpelthen elsker å bade,ekstra deilig når man kan ha oppi noe spes da som både lukter godt og virker positivt itilegg,ikke noe er bedre enn det..tar ofte meg meg et blad når jeg kryper ned i badekaret og jeg,,herlig.

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no