Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Jøje meg ...

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-08-07, 18:50   #1
Soul
Medlem
 
Soul sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Stirling/Fredrikstad
Alder: 37
Innlegg: 64
Soul er på en erverdig vei

Jøje meg ...

Så mye penger lavkarbo folk må bruke på misslykka oppskrifter!

Soul er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:01   #2
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jøje meg...

??????????????????????????

  Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:06   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jøje meg...

Åååå enda et lite forumtroll !
Kan ikke mye om matlaging og har ikke prøvd å lage noen eller smakt noen av oppskriftene skjønner jeg ?

Jeeeees, get a life !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:57   #4
Soul
Medlem
 
Soul sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Stirling/Fredrikstad
Alder: 37
Innlegg: 64
Soul er på en erverdig vei

Sv: Jøje meg...

[quote=Nille;321730]Åååå enda et lite forumtroll !

???

Forumtroll?

Kan ikke mye om matlaging og har ikke prøvd å lage noen eller smakt noen av oppskriftene skjønner jeg ?

Bare syntes det var litt pussig at noen bruker tid på å lage mat som ligner på den de ble overvektige av, og som ikke smaker særlig bra alikevel...virker som det pleier å bli misslykket og havne i søppla alikevel...

Jeeeees, get a life !

Ikke glem at jeg ikke er den eneste på forumet...dårlig dag?

Soul er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:17   #5
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Jøje meg...

Opprinnelig lagt inn av Soul, her.

Så mye penger lavkarbo folk må bruke på misslykka oppskrifter!

For en lur ting å si på et lavkarboforum.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:17   #6
Soul
Medlem
 
Soul sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Stirling/Fredrikstad
Alder: 37
Innlegg: 64
Soul er på en erverdig vei

Sv: Jøje meg...

En annen ting er selfølgelig å kjøpe det ferdiglagd!

Soul er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:19   #7
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Jøje meg...

Kan jeg spørre om hva du er ute etter her inne...?

Med kostholdsfilosofi "kake" er det vel lavkarbo neppe rette plassen for deg...?

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:22   #8
Soul
Medlem
 
Soul sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Stirling/Fredrikstad
Alder: 37
Innlegg: 64
Soul er på en erverdig vei

Sv: Jøje meg...

Hallo folkens, noen som har hørt om humor her eller?

Soul er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:25   #9
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Jøje meg...

Opprinnelig lagt inn av Soul, her.

Hallo folkens, noen som har hørt om humor her eller?

Selvfølgelig har vi det, og det er mye humor her inne!!

Men det er jo litt merkelig å buse ut med slik "humor" før du i det hele tatt har sagt "hei", eller...?

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:30   #10
Soul
Medlem
 
Soul sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Stirling/Fredrikstad
Alder: 37
Innlegg: 64
Soul er på en erverdig vei

Sv: Jøje meg...

Hva skal jeg si da?
Hei, jeg filosoferer over hva som er meningen med kake?

Møter du noen på gata så pleier man vel ikke bare gå rett bort å presentere deg....jeg har ihvertfall aldri opplevd det.

Det er vel vanlig å småprate litt vel?

Og ang. diskusjonen så var det vel ikke det en vits, en enn tanke over hvordan lavkarbo folk jeg kjenner er...

Soul er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:38   #11
Soul
Medlem
 
Soul sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Stirling/Fredrikstad
Alder: 37
Innlegg: 64
Soul er på en erverdig vei

Sv: Jøje meg...

Hvis noen synes jeg virker litt teit så er det fordi jeg ikke snakker norsk.
(Kan bare lese det foreløbig.)

Soul er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:39   #12
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Jøje meg...

Opprinnelig lagt inn av Soul, her.

Hvis noen synes jeg virker litt teit så er det fordi jeg ikke snakker norsk.

Så legg om til engelsk da, så slipper vi å tenke slikt....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:41   #13
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jøje meg...

Opprinnelig lagt inn av Soul, her.

Hva skal jeg si da?
Hei, jeg filosoferer over hva som er meningen med kake?

Møter du noen på gata så pleier man vel ikke bare gå rett bort å presentere deg....jeg har ihvertfall aldri opplevd det.

Det er vel vanlig å småprate litt vel?

Hei Soul.

Hvem er du ,da?
Og hvilke lavkarbo-retning har du tenkt deg, da?
Har du mange kilo du skal ned,da?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:49   #14
Soul
Medlem
 
Soul sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Stirling/Fredrikstad
Alder: 37
Innlegg: 64
Soul er på en erverdig vei

Sv: Jøje meg...

Hei på dere!

Jeg har ikke så veldig mye kilo å miste, bare 10 eller 15, men jeg har lyst til å misste de og prøve å bli veldig sunn da vet du. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg uten karbohydrater, men iblandt tar søthungeren over...

Soul er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:52   #15
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jøje meg...

Opprinnelig lagt inn av Soul, her.

Hei på dere!

Jeg har ikke så veldig mye kilo å miste, bare 10 eller 15, men jeg har lyst til å misste de og prøve å bli veldig sunn da vet du. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg uten karbohydrater, men iblandt tar søthungeren over...

ja, da er du blandt likesinnede...

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:54   #16
Soul
Medlem
 
Soul sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Stirling/Fredrikstad
Alder: 37
Innlegg: 64
Soul er på en erverdig vei

Sv: Jøje meg...

Jeg har sagt hallo på hallo-forumet nå også.

Soul er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 22:24   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jøje meg...

Oppklaring:

Sitat:

Forumtroll?

Det er en person som kommer inn i et forum, - ikke for å lese, lære, dele erfaringer, finne støtte og bli kjent med folk, - men for å gjøre narr av/disse/tulle og krangle. M.a.o. kaste bort andres menneskers tid. 3 av dine fire første poster ga akkurat det inntrykket.

Når du har som kostfilosofi "kake" og poster;

Opprinnelig lagt inn av Soul

Så mye penger lavkarbo folk må bruke på misslykka oppskrifter

...kan du virkelig ikke vente å bli tatt alvorlig eller møte særlig respekt. Og er det humor er det en særs dårlig form for en. Hørte du noen som lo ?

Opprinnelig lagt inn av undertegnede

Kan ikke mye om matlaging og har ikke prøvd å lage noen eller smakt noen av oppskriftene skjønner jeg ?

Opprinnelig lagt inn av Soul

Bare syntes det var litt pussig at noen bruker tid på å lage mat som ligner på den de ble overvektige av, og som ikke smaker særlig bra alikevel...virker som det pleier å bli misslykket og havne i søppla alikevel...

Imponerende at du har klart å lese gjennom hele forumet, alle oppskriftene og klart å komme til denne konklusjonen. Og konklusjonen din (forøvrig totalt feilaktig) vitner om at du IKKE kan mye om matlaging, ikke har prøvd å lage maten selv og ikke har smakt maten. Your loss !

Sitat:

Ikke glem at jeg ikke er den eneste på forumet...dårlig dag?

Nei, du er ikke den eneste, men du er den eneste som kommer trampende inn som en verdensmester - de andre har lest litt mer og skjønt hva det dreier seg om før de tøffe i trynet slenger med leppa !

Opprinnelig lagt inn av Soul

Møter du noen på gata så pleier man vel ikke bare gå rett bort å presentere deg....jeg har ihvertfall aldri opplevd det.

Du går heller ikke bort og gjør narr av det de driver med - eller ?

Hvis du virkelig ønsker å gå ned i vekt, om du virkelig ønsker å lære noe om lavkarbo. Om du ønsker å være et medlem av forumet, lese, lære og dele erfaringer med andre, bør du legge om tonen - vise respekt og littegranne ydmykhet. Da vil du bli behandlet på samme måte og vil bli ønsket velkommen slik de aller fleste blir.

..dårlig dag eller ikke !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 22:55   #18
Soul
Medlem
 
Soul sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Stirling/Fredrikstad
Alder: 37
Innlegg: 64
Soul er på en erverdig vei

Sv: Jøje meg...

Imponerende at du har klart å lese gjennom hele forumet, alle oppskriftene og klart å komme til denne konklusjonen. Og konklusjonen din (forøvrig totalt feilaktig) vitner om at du IKKE kan mye om matlaging, ikke har prøvd å lage maten selv og ikke har smakt maten. Your loss !

Konklusjonen baserer jeg på det andre har fortalt meg, altså,nære venner.
Jeg har nå jobba som kjøkkenassistent i tre år av mitt liv, så jeg kan nok litt matlaging. Dessuten pleier jeg å stole på det vennene mine forteller meg.

På forumene står det også veldig ofte at det-og-det ikke ble særlig vellykket , og det er sjeldent jeg har hørt folk si det om høykarbo mat.



Slenger med leppa? Det jeg fortalte Georgine var at når Moinx kom med ideen sin så jeg for meg sjokolade pakker med sløyfer...hvordan er det slenge med leppa? Greit nok, kan hende det misforstås, men jeg så jo ikke det da.

Jeg har aldeles ikke gjort narr av noen med vilje, og igjen , hvis noen ble fornærmet så var det heller ikke meningen.

Kanskje du leser resten av de andre innleggene mine også, siden du har fått med de at de er der? (Ingen fornermelse ment).


Om du ønsker å være et medlem av forumet, lese, lære og dele erfaringer med andre, bør du legge om tonen -

Ikke en tone jeg la opp til med vilje, men jeg ser nå at det kunne misforstås.
Når du svarte visste jeg heller ikke hva et forumtroll var og ble litt provosert av ditt svar. Kanskje har vi konkludert litt fort begge to.


Nåja, jeg håper ting er oppklart, og at jeg aldri mente å fornærme noen.

Ha en fin kveld.

Soul er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 23:07   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jøje meg...

Opprinnelig lagt inn av Soul, her.


Nåja, jeg håper ting er oppklart, og at jeg aldri mente å fornærme noen.

Ha en fin kveld.


Flott ! Da er det oppklart. Har svart deg i Hallo-tråden din.

PS. Du bør ikke stole på at alt vennene dine forteller deg er sant. Les og lær, prøv og smak selv - det er mye bedre. Tenk så mye du går glipp av om du bare skal smake det de syns smaker godt. Forøvrig tviler jeg på at de kan så mye om/har smakt mye på lavkarbo mat. Tilbakemeldingene jeg får som lavkarbo-kokk er bare positive. Regner med at de liker maten når de (høykarbo folk) ber meg lage maten gang på gang på gang... og bestiller mine kaker til sine selskap. Og når mine retter/ mine kaker er de som blir spist opp først

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jøje meg, her blir jeg POSITIVT overrasket av Kaare Norum! Iset Lavkarbo generelt 3 28-08-06 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no