Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Det skjer noe med hodet mitt

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-07, 12:58   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk
Talking

Det skjer noe med hodet mitt

Kroppen min ga meg plutselig en fantastisk tilbakemelding på at den liker det jeg gjør med den for tida. Plutselig fikk jeg mensen helt av meg selv, uten å ta tabletter! Har med vilje ikke tatt provera på tre mnd for å se om det skjedde noe av seg selv.
Det har bare skjedd et par tre ganger på 16 år. Så gjelder det bare å se om den stopper av seg selv også da....
Har tenkt at det sikkert ikke har så stor effekt på den biten av meg, selv om jeg har lest andre som har fortalt om sånt, men jeg tok visst feil. Og må si at akkurat det gjorde meg mye gladere enn hver eneste kilo som forsvinner (og det sier ikke lite, for jeg er veldig glad for de også! )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 15:29   #2
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Det skjer noe med hodet mitt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kroppen min ga meg plutselig en fantastisk tilbakemelding på at den liker det jeg gjør med den for tida. Plutselig fikk jeg mensen helt av meg selv, uten å ta tabletter! Har med vilje ikke tatt provera på tre mnd for å se om det skjedde noe av seg selv.
Det har bare skjedd et par tre ganger på 16 år. Så gjelder det bare å se om den stopper av seg selv også da....
Har tenkt at det sikkert ikke har så stor effekt på den biten av meg, selv om jeg har lest andre som har fortalt om sånt, men jeg tok visst feil. Og må si at akkurat det gjorde meg mye gladere enn hver eneste kilo som forsvinner (og det sier ikke lite, for jeg er veldig glad for de også! )

SÅ FANTASTISK BRA kjempe glad på dine vegne!!!

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 16:35   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Det skjer noe med hodet mitt

Så kjempebra

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 16:40   #4
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Det skjer noe med hodet mitt

Utrolig bra, rett og slett! Må jo være kjempemotiverende!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Optimale Smoothies Ziggy Optimal Ernæring 61 27-12-14 22:52
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no